Cadılar Bayramına 1 gün kala...

89 4 0
                                    

Bügün yine okul vardı. Arkadaşların Jack ve Jessie'le aynı sınıftaydık ve yarın Cadılar Bayramı vardı.  Okula gitmek için çantamı toplayıp servisi bekledim. Servis gelene kadar jessie ile mesajlaştım. Servisin geldiğini görünce telefonumu kapatım ve servise bindim.

Jessie= Selam maddie nasılsın yarın için kostümün hazır mı?

Maddie= Evet. Peki ya senin hazır mı?

Jessie= Evet. Ben hiç son güne bırakırmıyım?

Maddie= Bırakmasın tabi. ;D

Biz konuşmaya devam ederken Jack servise bindi ve yanımıza oturdu.

Jack= Napıyorsunuz. Dur ben söyliyin Cadılar bayramını konuşuyorsunuz değil mi?

Jessie= Evet. Sen hangi canavara bürüneceksin.

Jack= Tabiki de vampir olacağım. Başka ne olabilirdim. Eee beni bırkın siz ne giyeceksiniz?

Maddie= Bir melek olmayı düşünüyorum ya sen Jessie?

Jessie= Cadıııııı! Olmayı düşünüyorum.

Maddie= Acaba Leo ne giycek meraktan çatlıcam. 

Jessie= Evet okulun en yakışıklısının ne giğecegini merak eder her insan.

Jack= Yoo ben merak etmiyom. Ne buluyonuz bu çocukta diğer çocuklardan ne farkı var?

Jessie= Çok farkı var. Saçları uzun ve sarışın , gözleri mavi ve ayrıyetten kasları var.

Jack= Tamam yeter.

Jack bana söylemişti , jessie'yi seviyordu ama ona hala söylememişti bi yandanda Leo Jack'in en yakın arkadaşıydı. Okula geldik. Servisten inince sınıflarımıza gittik. Çünkü dün Mrs. Mable geldiğiniz an sınıfa gelmemizi söyledi. Cadılar Bayramı Partisinin nerde olacağını söyleyeceğini dedi.

Mrs. Mable= Çocuklar parti benim evimde olacak.

Dediği an herkes buna çok sevinmişti sınıfın en sesiz ve en cadı kızı bile. Saırım zaten cadı olacaktı Sally cadısı. Arkama baktığımda Jack , Leo ile konuşuyordu. Acaba nasıl bir şey giyecek. Çok tatlı duruyor.

Jessie= Hadi dışarı çıkalım Maddie.

Maddie= Tamam Jessie. Jack sen geliyomusun?

Jack= Tammam geliyorum kızlar. Görüşürüz Leo birazdan gelirim.

Jessie= Hadi Jack.

Jack= Tamam geldim.

Maddie= Eee ne giyecekmiş partiye?

Jack= Ne giyeceğni söyledi ama kızlara söyleme dedi.

Jessie= Yaa.

Maddie= Off ya.

Jack= Şey... Jessie senin parti kavalyen kim?

Jessie= Bilmiyorum.

Maddie= Ben kantine gidiyorum kahve alıcap bahçeye çıkıcam. Size de alıyım mı?

Jessie= Olur. Ya Jack sen?

Jack= Bana portakal suyu alırmısın.

Maddie= Peki canım.

Ben gidince Jack Jessie'ye Leo'nun beni devet etçeğini söylemiş ama bunu bana söylemiyeğini söylemiş ama Jessie'nin dili durmaz ve gelip bana yetiştirdi.

Jessie= Canım seni Leo partiye davet etçekmiş.

Maddie= Cidden mi?

Jessie= Tabbiki.

Maddie= Bak yalan söy...

Jessie= Doğru da ben kimle gideceğim.

Der demez ben de Jessie'ye 

Maddie= Jack ile git.

Ve o ara Jack geldi.

Maddie= Eee sen kimle gideceksin Jack.

Jack= Hiç yalnız ve yalnız...

Ben de Jack'e göz kırparak.

Maddie= Sen de Jessie ile git.

Jessie= Yok artık kankam o benim.

Asılnda Jessie dikkatle bakınca o da istiyordu galiba ve Jack sesi titrek bir şekilde.

Jack= Yani Jessie benim kankam.

Ben de olayı toplayarak.

Maddie= O zaman siz de kanka olarak gidin yani.

Jessie= Tamam bana uyar yalnız gitmektense kankamla giderim.

Jack= Kabul.

Zil çaldı ders beden'di kalkıp hemen soyunma odasına gittik çünkü maç vardı ve maç karşı okullaydı. Jessi ve ben pon pon kızlardandık. Maçın başlamasına 10 dk. kalmıştı. Herkes heycalıydı nedenlerinden biri kazanan okulun Cadılar Bayramında şarkı grubu olarak onlar çıkacaktı ve biz kazanamasak tüm çapalarımız boşa gidecekti. Maç başladı ve biz tezahürat etmeye başladık. Şu an 3:2 idik ve biz kazanıyorduk ama 3:3 olduk macın son 2 dk. sı idi Leo ve Jack de kul takımındaydı. Son anda Leo Jack'e pas attlı ve 4:3 yendik ve nasıl olduysa ben koşarak Leo ya sarıldım oda bana sarıldı garip. Yanıma baktım ve Sally'yi gördün Sally Leo'nun eski sevgilisiydi.

Mrs. Mable= Evet akşam herkes'i evime bekliyorum.

Herkes eve dağıldı ama Leo , ben , Jessie ve Jack donurma yemek için Adam'ın yerine gittik. Adam da mekanı yarın için hazırlıyordu. Dondurma ve sohpetten sonra.

 Leo= Bana benimle yarın için gelirmisin.

Maddie= Oolur. ;D

Leo= Tamam  zaman kalkalım.

Jack ve Jessie şoktaydılar. Zaten saatte geç olmuştu. Hepimiz eve gitik ve heycanla yattık.

                                                                                                                      DEVAMI GELECEK...

Cadılar BayramıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin