52.

1K 134 433
                                    

האם אני נתתי לשומר המסכן שם רק בשביל בדיחה שתהיה בפרק הזה? כן אני כן ואני לגמרי לא מתחרטת
-

"היי" הארי לחש כשראה את צל גופו של לואי שהתגלה מאחוריי עיקול המדרגות.

"היי" לואי השיב בלחישה בעודו תולה את פיל השומר על גבו במאמץ. הוא הניח אותו מחדש על הרצפה ובחן את עיניו שוב, רק בשביל להתפעל מן העובדה שהמשיך לישון על אף כל הטלטולים שהעביר אותו בחצי שעה האחרונה.

הארי הרים גבה למראה האיש המעולף, "אתה עדיין עם השומר הזה?" לחש לו בהטפה מסוימת.

"היי לשומר הזה יש שם! קוראים לו פיל" לואי לחש בטון מגונן.

הארי גלגל את עיניו, "למה לא דחפת אותו לאיזה ארון או משהו?".

הוא הביט בו בזעזוע, "אחריי 20 שנה בארון אני לא הולך להכניס לשם אף אחד" קבע בהרמת אף.

"אתה חתיכת אידיוט" הארי הפטיר ולואי לא ענה.
במשך כמה שניות הם הצליחו להתנהג כרגיל אך ברגע שהשתתקו האווירה הפכה למביכה מעט. מילותיו של לואי שעלו מן המכשיר לפניי כמה דקות נשארו תלויות באוויר וניתן היה להבחין בחוסר הנוחות של שניהם. הארי גיחך בגרונו, "אז אממ.. שנעלה למעלה למעבדה?" ניסה להקליל את המצב.

לואי הביט בו לרגע, "אנחנו לא הולכים לדבר על הפיל שבחדר?".

הארי הופתע מישירותו, הוא לא חשב שלואי יהיה הראשון שירצה לדבר על כך. "אתה באמת חושב שזה הזמן המתאים?".

"לא יהיה לנו זמן אחר".

הגבוה נאנח והרכין את מבטו, "לואי אני מצטער שלא אמרתי את מה שאתה רוצה שאגיד, פשוט תפסת אותי בזמן מפתיע ואני באמת לא רוצה שנתעסק בזה עכשיו" אמר בקול חלש, "פשוט אל תיפרד ממני בשעה הקרובה ונוכל לדבר על זה אחר כך".

מבט מבולבל התנסח על פניו של לואי, "מה... הארי לא התכוונתי לזה כביטוי, התכוונתי אשכרה לפיל" אמר בבוטות והצביע על האיש השכוב לידם, "השומר שעילפת".

המתולתל הסמיק במהירות, "כן זה הגיוני יותר" מלמל ואז המשיך בקול ענייני יותר בניסיון להסתיר את המבוכה, "יש כמה כיסאות שמירה נטושים מאחור, אפשר להחביא אותו מתחתיהם".

לואי רצה להגיב על דבריו לפניי אך במקום זאת נצר את פיו, זה לא היה הזמן המתאים לפתוח את הנושא והוא ידע זאת. "אוקיי" השיב ביובש וגרר את השומר המסכן עוד כמה מטרים עד שהצליח להסתיר אותו היטב בין כיסאות השומרים הריקים. הוא נעמד מחדש לציד הארי המובך כעבור כמה דקות. "מה עכשיו?".

הוא פלט נשיפה, "עכשיו צריך לחכות לתגבורת" שמר על קול נמוך, "אני אשלח להם את המיקום המדויק והם יכנסו למעבדה".

גייז בשחור // לארי סטיילינסוןWhere stories live. Discover now