-Kacchan..kérlek ne csináld..., maradj velem... Szeretlek.... Nekem te vagy az én hősöm....!
-És utánna mitörtént? -kérdezte izgatottan a kislány, majd egyszer csak meghalottunk egy rekedtes hangot.
-Haza jöttem! -kiabáltak az előszobából. Néhány másodperc múlva pedig megjelent annak a tulajdonosa is.
-Apaaa - mászott ki az ölemből a három éves kislány, majd a szőke nyakába vetette magát, aki elkapta, majd meg is pörgette a levegőben.
-Szia hercegő! Szia Deku -jött oda hozzám majd adott egy óvatos csókot.
-Szia Kacchan -köszöntem vissza mosolyogva.
-Anyaa, mi történt utánna?? -ismételte meg az elöző kérdését a a szőke karjaiban lévő lány.
-Mindent megbeszéltűnk, mindent újrakeztük a kapcsolatunkat illetően. Miután kijártuk a UA-t majd egy év múlva pedig öszzeházasodtunk. Rá négy hónapra pedig befogadtunk téged.. -mondta mosolyogva.
-Apa megnézed mit rajzoltam? -kérdezte csillogó szemekkel.
-Igen, megnézem -mondta majd letette a lánykát, aki elindúlt az asztal felé.
Mikor odaértek az asztalhoz mindketten leűltek, és csak annyit hallok, hogy a lányunk magyaráz valamit, Katsuki pedig mosolyogva figyel rá. Néhány perc múlva pedig csak az ásítását lehetett hallani.
-Álmos vagy? -kérdezem, ő csak igent jelezve kinyújtja felém apró kezeit jelezve, hogy vegyem fel és vigyem aludni. "Kérésének" eleget téve magamhoz vettem, és bevittem a szobályába, és elaltattam.
Miután ezzel megvoltam, visszamentem a szobánkba, ahol a szőke átöltözve, betakarózva várt az ágyban.
-Tényleg elmesélted a történetűnket? -kérdezte halvány mosollyal- Nem fiatal még hozzá? -mondta egy fokkal komolyabban.
-Az olyan dolgokkat kihagytam -mondta nyugtatás képpen, majd befeküdtem mellé- Hány év is telt el azóta? -gondolkodtam el.
-Nagyából négy év -gondolkodott el- Három hónapja fogadtuk örökbe Anzut (a kislány neve)
-Igen... -mondtam elgolkodva, miből a mellettem fekvő zökkentett ki.
-Oi, minden rendben?
-Igen csak..
-Csak mi?
-Ahogy meséltem neki a történetet, olyan érzés volt mintha újra élném. És ez csak jobban egerősítette, hogy ezt soha többé nem akarom megtapasztalni. Élete legrszabb hetei voltak -modtam elcsukló hangon.
-Tudom..és megíérem, hogy soha többé nem lesz ilyen. Soha többé nem leszek gyenge, és bármi áron megvédelek titeket. Ti vagytok számomra a legfontosabbak -mondta majd megcsókolt- Szeretlek Deku -mondta majd márcsak a nyugodt szuszogását hallottam.
-Én is szeretlek Kacchan... -mondtam majd adtam egy puszit a hajába és én is elmerűltem az álmok világában....
VÉGE
ESTÁS LEYENDO
🔞Szeretlek! [BakuDeku]🔞 (BEFEJEZETT!!)
FantasíaSziasztok Bakugo Katsuki vagyok, és a UA hősképzőbe járok. Egy bizonyos személy is az osztálytársam: Midorya Izuku. Ami azt illeti... érzek iránta egyet-s mást. Ez az egész akkor kezdődött amikor egy nyálka szörny megtámadott és Deku próbált megment...