Do zápasu zostávalo ešte pár hodín a tak sme sa išli baliť. Najprv mňa a potom sme šli k Petre domov. Dano mal byť zabarikádovaný v jeho izbe. Po balení sme pozerali hokej na plazme. Ak by som si dala 3D okuliare mala by som pocit, že som tam ? Tento zápas sme museli vyhrať. Inak by sme do Toronta nešli a naše balenie by bolo zbytočné. Každú voľnú chvíľu sme debatovali. Petra tam spomínala Koyša, budem žalovať. Premýšľali sme o tom či nie sme trápne. Fandiť Slovensku. Petra má aspoň slovenské občianstvo. Teda aj české, ale predsa len. Zápas sme koniec koncov vyhrali a mohli sa tešiť a uzmieriť sa s Danom.
---------------------------------------------------------------
Neskorí telefonát od Martina o piatej ráno.
"No čo aký som, sme boli ? Vidíme v Toronte. V podstate už dnes."
"Drahý, boli sme najlepší aj Dana ste zlomili, a akože čakáte, veď ste tam ešte neni a ty si im povedal, že prídeme ?"
"Hej, povedal som im, že prídu dve baby. Moja frajerka a moja malá sestrička a že budem lámať ruky a vypichovať očí." zasmial sa. "No a hej ešte tam nie sme ale zajtra pôjdeme. Nie je to ďaleko, mi tam budeme rýchle, ale vy kým dojdete z Prahy.. celý deň cesty."
"No tak hovor. O dve hodiny do NY ?"
"Hej o dve hodiny pôjdete lietadlom do NY prídete tam niekedy o jednej poobede. No a potom o také dve hodiny pôjdete rovno do Toronta. Budem vás čakať na letisku aj s nejakým chalanom. Môžeš si vybrať. No a o piatej budete už vybalené na svojom hoteli."
"Milujem ťa braček. Fajn platí, už sa teším na vás. A vieš čo? No dotiahni so sebou Lantošiho, Godlu alebo Cehlárika.... Len nie Koyša, lebo Petra je na neho náchylná" zachcechtala som sa.
"Okej Paťo bude spať na hoteli."
"A Maťko, však niekam pôjdeme spolu viacerí?!! PLZ"
"To sa uvidí.... Tak čau, vidíme sa o X hodín."
ESTÁS LEYENDO
Hockey sis (SK)
Historia CortaBližia sa MS U20 v Kanade a Barbara Réway sestra miláčika Slovenska hokejistu Martina Réwaya tam veľmi chce ísť. Rodičia ju však do Montrealu nechcú pustiť. Nakoniec ich presvedčí a pôjde. Zamiluje sa do kamaráta svojho brata. A nebude to len tak ho...