20. Návštěva klubu

8K 153 6
                                    

Když jsme vešli do klubu bylo tu narváno. Hlasitá hudba mi řvala do uší. Jdu mezi Richardem a James, plus ochranka za námi. Využiju situace když jsme u baru a oni něco objednávají. Velký bar s 5 barmani,Dj, uprostřed parket kde se tancovalo, na krajích pár stolu u některých jsou klece kde tancují striptérky. Když se podívám nahoru, vidím místnosti s lidmi kteří sedí v křeslech. Mají také bodyguardy a nejspíš soukromí tanečnice. Je tu na mě moc lidí. Znervózňuje mě to. Hodně mě to znervózní. Navíc když mám takové šaty. Cítím na sobě pohledy lidí. „Na je to dobrý a není tam moc alkoholu " podává mi James drink, jen kývnu a uchutnám. Mňam ale na ledovou tříšt to nemá. „Půjdeme na horu" kývne Richard. Poslušně je následuji. Procházíme kolem bodyguardů na schody. Musím si držet šaty jinak by bylo vidět něco co nemá. Naštěstí za mou jde James. „Stejně šly vidět, ale lepší bylo kdyby jsi je neměla " zašeptá mi těsně u ucha, které pak skoukne. Zachvěji se. Zrudnu a Sklopím pohled na své podpatky. Bože jsem z něj zase vlhká!
Dojdeme do jedné z těch místností. James si mě samozřejmě bere na klín.
„Děje se něco?" projdeme si mě pohledem James a lehce zatočí sklenkou jakoby chtěl její krásně hnědý obsah zamíchat. „Ne, mělo by?" zcela určitě poznal, že mě něco znervózňovalo. „Nekecej? " zvedne jedno obočí. „Jen tam. Bylo na mě moc lidí" klesnu hlasem. „Kdyby jsi chtěla domů, řekni" řekne mile Richard. Kývnu a usrknu si mého drinků, který nějak rychle dochází..
James s Richardem se začnou bavit o nějakých obchodech. James si sednou dobře takže se můžu dívat z toho okna. Zdá se mi to nebo je tam těch lidí víc a víc. Z přemýšlení mě vytrhne klepání na dveře, je divné že ta hudba tu jde slyšel minimálně. „Je tu pan Antonio De Vista " řekne jeden z bodyguardů co stojí před dveřmi aby sem nikdo nešel. „Pusťte ho" řekne Richard ne moc nadšeně. Do místnosti vešel muž ve stejném věku jako Richard. Krátké hnědé vlasy, modré oči. Rysi tváře lemovali delší vousy. Jeho krk zdobí tetování, jeho šedý oblek mu krásně rýsoval svali. „Richie " řekne s úsměvem. „Antonio" oplatí mu Richard úsměv, ale šlo vidět že je falešný. „Jamesi... Dlouho jsem tě neviděl s dívkou " jeho modré oči mě neustále pozorují. Není mi to příjemné. James se pobaveně zasměje ale nic neřekne. „Jak zní tvoje jméno kočičko?" posadí se naproti Richarda.
Koutkem oka zpozoruji James. Jeho pohled rozhodl. Mám mlčet. „Na něco jsem se ptal!? " řekne znova. „Ona tě slyší ale ví jak se má chovat! " zavrčí James. Musela jsem se otřást, děsil mě v tuhle chvíli. Cítím Jamesův dech na krku. „Neboj maličká... " šeptne, říkal to potichu, jsem ráda, že jsem to slyšela. Ale vykouzlí mi to úsměv na tváři.
„Že okolo te ho děláte takové rozruch" protočí očima a napije se svého drinku. „Každý je na něco jiného " milne rameny Richard. „Kde máš ty tu svoji Marry?" dodá a dopije svůj drink. „Tancuje. " řekne a podívá se z okna. „Ty ji tam necháš? Ta moje by už dělala bůh ví co" řekne už mileji Richard. Dále se pak baví o něčem, ale já je moc nevnímám. Poslušně sedím na Jamesovi a popijím drink. V levé ruce drží svou whisky a pravou má položenou na mém stehně které lehce hladí palcem což ve mě vyvolává ten známý elektrický proud. Stuhnu když zajede blíž ke kalhotkám. „Daddy " šeptnu směrem k němu. „Copak Babe?" uchechtne se.  Jen zrudnu a raději otočím pohled na skoro prázdnou sklenici drinku. „Neboj už pojedeme " šeptne, z jeho hlasu cítím vzrušení. A podle všeho je stejně vzrušený jako já....

„Kampak kampak maličká?" sykne když jdu už převlečená do pyžama, které se skládá z jeho trika a mých kalhotek jdu do postele. Stojí u okna a pozoruje déšť za okny. „Do postílky, daddy" řeknu dětsky. Usedám na postel. Otáčí se a jde směrem ke mě. Jeho pohled se mi nelíbí, tak že mě děsí. Jeho oči jsou tmavé a pozorují mě jako kořist. Běhá mi z toho mráz po zádech. Nakloní se k mému uchu. Hlasitě polknu a snažím se dýchat normálně ale nejde to v jeho přítomnosti ne. „Nejraději bych tě Vojel teď hned " zavrčí a olízne mi ouško což mě donutí zaskučet. Teď se ve mě hádali dvě strany. Jedna řekla ať držím hubu a čekám co se bude dít a druhá ať ho vyprovokuji a on udělá to po čem tak moc oba toužíme. Nebo mi dá pěkně na holou.
„D-Daddy?" řeknu co nejvíce dětsky.
„Ano Maličká?" opře si čelo o to moje. Jeho oči mě pořád pozorují. „Jsem vlhká " pípnu. „Kurva.." uleví si, hned na to cítím jeho ruku na mém stehně které jede víš a víš. „Tak se daddy koukne, jestli je to pravda" zašeptá. Jeho ruka už je u lemu mých kalhotek.
Můj dech můžete přirovnat k běžci co běží maraton. Vklouzne pod kalhotky kde se setká s výsledky jeho provokace. „Pěkný, sundej si tričko prdelko. Daddy si stebou prohraje " skousne si ret. Tohle mě vzruší tak že bez namítání si vysleči triko a nechám ho aby mi sundal kalhotky. „Pokrč nožky" co chce dělat. Chvilku váhám, což se mu zřejmě nelíbí a tak mi pomůže. „Moje malá Nádržená holčička " sykne. „Aaaach" vykřiknu když zaboří svůj jazyk do mého středu. Pane bože!!! Já se snad rozteču. Přímo dokonale opečovavá můj střed svým jazykem. Tak mučivím tempem. Že nebude trvat dlouho než se udělám.....

Ano, DaddyKde žijí příběhy. Začni objevovat