★5★

20 2 13
                                    

"Tak ale vážně," odložila jedna z dívek u stolu příbor a podívala se Kuniko přímo do jejích jasně modrých očí, "co se stalo, že jsi už tři dny v kuse pořád tak šťastná? To jsi začala brát drogy nebo co?"

Kuniko na chvíli strnula, než si s úšklebkem odfrkla. "Drogy? Ani v nejmenším." Chtěla se vrátit zpět k jídlu.

"Tak co to je?" vyhrklo hned několik jejích kamarádek a s až dětskou zvědavostí se k ní přiklonily blíž.

"No..." Hroty vidličky si poklepala do spodního rtu a zadívala se kamsi ke stropu. "Dost možná jsem už tři dny ve vztahu," pozvedla koutek úst v hrdém úsměšku.

"Vážně?"

Celá jídelna se obrátila za tím náhlým výkřikem.

Kuniko v ten moment opustilo veškeré sebevědomí. Zatáhla hlavu mezi ramena a nervózně uhnula očima. "Jo," vydechla, úsměv stále na rtech.

Sesypala se na ni hromada gratulací a otázek.

Pouze jedna dívka s hnědými vlasy ostříhanými na mikádo tiše seděla vedle svojí kamarádky a se zachmuřeným výrazem na tváři se nadále rýpala v jídle.

★★★

"Kaido?"

Oslovená dívka se zastavila, když jí na rameno dopadla něčí ruka. Obrátila se.

"Jsi v pořádku?" zeptala se jí Tomoko se starostí zračící se v jejím kulatém obličeji.

Na chvíli se zarazila.

Jsem v pořádku?

Její nejlepší kamarádka je přeci ve vztahu, měla by ji podporovat-

Ale proč to teda tak bolí?

Sebrala síly a zvedla koutky vzhůru. "Jo, jsem. Jen mě bolí hlava, nic víc."

Tomoko si ji ještě chvíli prohlížela. "Vážně? A nechceš jít na ošetřovnu? Aspoň pro prášek..."

Mírně zavrtěla hlavou. "Ani ne, vážně to nic moc není."

Tomoko nespouštěla pohled z jejího obličeje - z očí, ve kterých se nezračil ten samý úsměv, jako ten na jejích rtech. Nakonec si povzdechla a objala ji. "Jen pamatuj, že se na nás můžeš kdykoliv obrátit," zamumlala jí do ucha.

Kaido chtěla být silná - opravdu se ze všech snažila být silná. Ale stejně cítila, jak ji v očích pálí slzy. Vzlykla a zabořila obličej své kamarádce do ramene.

"Proč?" vydechla. "Proč ona? Vždyť to já jsem tu vždycky byla, když někoho potřebovala. Tak proč ona? Proč ne ?"

Tomoko se v očích zračily slzy. Bolelo ji poslouchat slova, která trhaně opouštěla rty její kamarádky, ale musela zůstat silná.

Pro Kaido.

Smutně se pousmála - štěstí na rtech, bolest v očích. Lehce se od Kaido odtáhla a podívala se do jejího slzami pokropeného obličeje.

Teď mám šanci.

"Kdybys potřebovala nějak rozptýlit, jsem tu vždy pro tebe."

Kaido popotáhla nosem a lemy rukávů si začala sušit tváře. "Děkuji, Toto," zamumlala.

"Pro tebe cokoliv," ujistila ji její kamarádka.

Láska mezi hvězdami |LGBTQ+|Kde žijí příběhy. Začni objevovat