Pilviklaani
Päällikkö: Sulkatähti, vaaleanharmaa vanttera naaras taivaansinisillä silmillä.
Varapäällikkö: Kotkankynsi, ruskeavalkoinen, arpinen, suurikokoinen ja vanttera kolli lehdenvihreillä silmillä.
Parantaja: Viljanturkki, vaaleanruskea kaunis ja pienikokoinen naaras meripihkanvärisillä silmillä.
Parantajaoppilas: Timjamitassu, tummanruskea pienikokoinen naaras tummanvihreillä syvillä silmillä.
Soturit:
Myrskytuuli, tummanharmaa sinisilmäinen kolli. Liekkitassun mestari.Valkoviima, valkea naaras repaleisella korvalla ja kauniilla meripihkanvärisillä silmillä. Lieskatassun mestari.
Villimyrsky, ruskeankirjava kolli tummanvihreillä silmillä. Kauratassun mestari.
Ruohokarva, musta kolli ruohonvihreillä silmillä ja valkealla hännänpäällä.
Orvokkivalo, kellertävä naaras valkeilla korvilla ja taivaansinisillä tarkkaavaisilla silmillä.
Soraläikkä, vaaleanruskea kolli harmailla läikillä ja keltaisilla silmillä.
Virtapyörre, tummanharmaa paksuturkkinen kolli haaleansinisillä silmillä. Kuplatassun mestari.
Haukkakaiku, ruskean- ja vaaleanharmaankirjava suurikokoinen kolli vihreillä silmillä.
Tillioksa, ruskea naaras tummanvihreillä silmillä. Murattitassun mestari
Lumikkokarva, valkea pitkäturkkinen naaras keltaisilla silmillä.
Pilviloikka, valkea vanttera ja suurikokoinen kolli meripihkanvärisillä silmillä.
Oppilaat:
Murattitassu, kilpikonnakuvioinen naaras meripihkanvärisillä silmillä ja pitkällä mustalla hännällä.Kuplatassu, harmaa pienikokoinen naaras haaleansinisillä, melkein valkoisilla silmillä.
Kauratassu, vaaleanruskea isokokoinen kolli tummemmilla raidoilla ja punaisenkeltaisilla silmillä.
Liekkitassu, oranssi naaras lehdenvihreillä silmillä.
Lieskatassu, tummanoranssi kolli siniharmailla silmillä.
Kuningattaret:
Ruusunlehti, punertava naaras meripihkanvärisillä silmillä, Myrskytuulen kumppani, Lumipennun ja Liljapennun emo.Haaleakatse, ruskeanpunainen naaras vaaleanruskeilla silmillä, Villimyrskyn kumppani, Ampiaispennun, Salviapennun ja Perhonpennun emo.
Pennut:
Lumipentu, punertavan- ja valkoisenkirjava naaras meripihkanvärisillä silmillä. Ruusunlehden ja Myrskytuulen pentu.Liljapentu, ruskea naaras punertavankeltaisilla silmillä. Ruusunlehden ja Myrskytuulen pentu.
Ampiaispentu, keltamusta raidallinen kolli haaleankeltaisilla silmillä. Haaleakatseen ja Villimyrskyn pentu.
Salviapentu, punertava naaras valkealla rinnalla ja oransseilla silmillä. Haaleakatseen ja Villimyrskyn pentu.
Perhonpentu, kullankeltainen naaras valkeilla rinnalla ja hännänpäällä ja tummansinisillä kauniilla silmillä. Haaleakatseen ja Villimyrskyn pentu.
Klaaninvanhimmat:
Lehtikorva, harmaa naaras vihreillä silmillä.Naavaviiksi, ruosteenpunainen vanha sokea kolli.
Arven joukko (luettelossa vain osa kissoista)
Arpi, suurikokoinen valkea arpinen kolli. Joukon johtaja.
Tiikeri, vanttera oranssimusta raidallinen kolli arpisella turkilla. Tavallaan arven apulaisjohtaja.
Kynsi, teräväkyntinen harmaa kolli.
Kuolo, valkea arpinen naaras.
Jää, valkea naaras. Joukon parantaja.
Myrkky, tummanharmaa kolli vaaleammilla raidoilla.
YOU ARE READING
Ennustuksen synty
Fanfiction"Klaanin loppu lähestyy, mutta kolme kissaa voi pelastaa, vaaleankeltainen ampiainen, oranssi salvia, ja tummansininen perhonen" Pilviklaanin parantaja Konnaturkki ei koskaan ymmärrä ennustuksen sanoja. Viimeisillä päivillään ollessaan jo klaaninvan...