Red Angel

49 10 14
                                    

Benden bu kitabı isteyen minikayyas 'ama bölümü önünde eğilip bahşediyorum. Umarım beğenirsin.

Sevgilinden ayrılalı 1 hafta olmuştu. Onu unutamıyor ve her gece aynı bara gidip kusasıya kadar içiyordun. En yakın arkadaşında bütün gece seni çekmek zorunda kalıyordu.

Yine o günlerden biriydi. Daha 3. Bardağındaydın. Henüz sarhoş olmamıştın. En yakın arkadaşın tuvalette gitmişti ve sana olay çıkarmamanı söylemişti. Bir kaç dakika sonra -4. Bardağa yeni başladığında- yanına kırmızı saçlı biri gelmişti. Hafiften sarhoş olmaya başlamıştın ama halla kendi kararkarını verebilecek durumdaydın.

"Her gece gözüme batmaya başladınız." Dedi, adını bilmediğin kırmızı saçlı kişi.

"Bakmazsan batmaz. Bende her gece senin batan bakışlarınla uğraşıyorum." Yüzü bir an ekşidi ama sonra tekrar aynı çapkın bakışlara geri döndü.

"Her gece sarhoş olasıya kadar içmene sebep olan şey nedir?" O sorusunu sorarken sen 4. Bardağınıda bitirmiştin. Başın dönüyordu ama idare edebilirdin.

"Biri vardı... Boş versene artık yok!" Tek kaldırışta 5. Bardağınıda bitirmiştin. Çok hızlı ve aralıksız içiyordun. Bünyesin zayıftı ve çabucak sarhoş olabiliyordun. Bir kaç gece geldiğin için daha yavaştan olsa hemen sarhoş oluyordun.

"İstersen yeni 'biri' ben olabilirim." Ona kafanı çevirmeden yan gözle baktın. Yakışıklıydı ve sana sırıtıyordu. Bu yüze "hayır." Demek istemiyordun. Yinede bu doğru değildi.

"Hayır." Yüzündeki sırıtış daha da büyüdü. Farkında olmadan kabul mü etmiştin? Hayır dediğine emindin oysaki.

"Tamam. Biraz değiştirelim. Benim olacaksın!" O sırıtırken senin gözlerin faltaşı gibi açılmış ve şaşkınca ona bakıyordun. Bardağını dehşetle bıraktın.

"T-tuvalette gitmeliyim!" Sen ayağa kalkarken o senin kolundan tuttup geri oturttu. Arkadaşının nerde kaldığını merak ediyordun. Seni kurtarmalıydı. Bilincini alkol yüzünden yavaşça kayıp ediyordun. En son gücün ile elinden kurtulup insanlara çarparaktan kendini tuvalette attın. Arkandan geliyordu.

.
.
.

Gördüğün manzara ile kanın çekilmişti. Dönüp kalmıştın. Arkadalının cansız bedeni ile göz göze gelmiştin. Gözleri yoktu. Ve yerde kanlar içinde yatıyordu. Gözünden akan yaşlar yanağından süzülüyordu. Kırmızı saçlı oğlan arkandan tuvalette girdi. (Kız tuvaleti olması ona fark etmez bence)

Seni ittip duvar ile arasına aldı. Sen halla şokta idin ve bunun bir rüya olmasını diliyordun.

"Hediyemi beğendin mi?" Ona bakmıyordun. İçten içe nefret kusuyordun ona.

"Senin ile konuşurken bana bakmalısın." Çeneni tuttup seni ona bakmaya zorladı.

"S-sen... BİR CANAVARSIN!" Sana kızgınca baktı.

"Sevgiline canavar dememelisin." Sevgilisi mi? Ne saçmalıyor bu? Diye içinden geçirdin. İsmini bile bilmediğin birin ile sevgili mi olacaktın? Birde bu kişi en yakın arkadaşını öldürmüştü!?

Onu itmeye çalıştın ama başarılı olamadın. Alkol yeterince başını döndürüyordu. Güçsüzdün ve kontrolünü alkole veriyordun.

"Sevgilin mi!? Arkadaşımı öldürdün!! Seni tanımıyorum bile!? S-sen! Bir canavarsın!" Alkol'ün verdiği cesaret ile konuşuyordun. Ne kadar duvar ile arasında olsanda başının dönmesinden ara sıra tökezliyordun. O sen bunları derken gülüyordu. Daha çok yaklaştı.

"Adım Red Angel ama sen Ray diye bilirsin. Lazım olacak." Aranızda ki mesafeyi 0'a indirdi ve dudaklarına yapıştı. Neye uğradığını şeşırdın. Beceriksizce onu ittin. Hissettiğin sertlik ile bir kez daha kanın çekildi. Bilincini tamamen kayıp ettin ve sonrasını hatırlamıyorsun.
.
.
.

İstediğin gibi olmamış olabilir ama ben bir usta değilim.

Umarım beğenmişsinizdir. Ben pek beğenmedim.

İstek için Dm den yazabilirsiniz.

Kelime: 483

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 15, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Reader × Creppy PastaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin