İlk hikayemin birinci bölümü ile karşınızdayım :)
Tuana'nın annesi: Kızım hadi geç kalıyoruz.
Tuana: Tmm anne geliyorum.
Tuana aşağıya indi
Tuana'nın babası: Sonunda geldin geç kalıyoruz.
Tuana: ne yapayım baba her şeyi aldım mı diye kontrol ettim.
Tuana'nın annesi: tmm, tmm hadi oyalanmayın.
Tuanalar arabaya binip havalimanına gittilerÇağan: Anne hadi babam nerde kaldı ?
Çağan'ın annesi: gelir şimdi işle ilgili kısa bir telefon görüşmesi var.
Çağanın babası: geldim geldim hazır mısınız ?
Çağan: evet baba
Çağanlarda havalimanına gittilerTuanadan
Valizlerimi verdik fln annemlerle bir yarım saat daha havalimanında oyalanıp vedalaşacaktık ben susamıştım.
Tuana: anne, baba ben susadım su almaya gidecem.
Tuananın annesi: tmm ama acele et yarım saatimiz kaldı sonra yavaş yavaş kontrolden pasaport kontrolünden fln geçmelisin.
Tuananın babası: daha vedalaşacaz.
Tuana: tmm merak etmeyinÇağandan
Annem susamıştı ona su almaya gittimYazardan
İkiside aynı anda sıraya girmiştir.
Tuana: kardeşim önce ben geldim hadi ikile.
Çağan: yok ya önce ben geldim.
Tuana: ya bir su alacam uzun sürmez amma abarttın.
Çağan: Allah allah bende sadece bir su alıcam ne yapacaz şimdi.
Derken sıra onlara gelmiştir.
Kasadaki çalışan: buyrun.
Tuana&Çağan: bir su alacaktım
Tuana & Çağan: ÖNCE BEN GELDİMM.
Kasadaki çalışan iki su getirir ve 7 tl der.
Tuana: YUHHH.
Çağan: Çüş.
Tuana: bir küçücük su için 7 tl mii??
Çağan: yok daha neler.
Kasadaki çalışan: havalimanlarda fiyatlar böyle.
İkiside 7 tl yi koyup suyu alıp gider.İkiside aileleri ile kontrole gidiyorlar ve kontrolde karşılaşıyorlar (hani çantaları fln çıkartıyorlar silah fln getirmesinler diye kontrol ediyorlar)
Tuana'nın annesi: Aaa Sinemcim
Çağanın annesi: Gökçecim merhaba.
Çağanın babası: Alperen merhaba.
Tuananın babası: Merhaba Demir
uydurdum Sinem, Demir fln
Tuananın annesi: Çağancım ben Gökçe annenlerle ortağız ama daha önce hiç tanışamamıştık.
Çağan: memnun oldum.
(O sırada Alperen ve Demir yani Çağanla Tuananın babaları kendi aralarında konuşuyorlar)
Çağanın annesi: Tuana ben Sinem memnun oldum.
Tuana: bende memnun oldum.
Tuananın annesi: Çağan, Tauna hadi bak zaman daralıyor kontrolden geçin sonra bide pasaport kontrolü var uçağınızı kaçıracaksınız.
Tuana ve Çağan: Uçağınız derken?
Çağanın annesi: hadi hadi oyalanmayın vedalaşalım.Sarılırlar vedalaşırlar kendine iyi bak fln derler.
Tuana ve Çağan uçağa binerler ve TESADÜFEN yan yana oturular. Çağan cam kenarında yanında Tuana ve Tuananın yanı boş. Tuana ilk defa bir uçağa biniyor ve biraz heyecanlanıyor.
Uçak kalkarken Tuana Çağanın elini sıkıca tutar ama fark etmez.Çağan: Acaba elimi o kadar sıkmasan mı ?
Tuana: he pardon ilk defa uçağa biniyorum haycanlandım.İnene kadar hiç konuşmazlar.
İndiler, Tuana ve Çağan aynı anda aynı taksiye binip aynı adresi söylerler.Çağan: yok artık
Tuana: sen benimi takip ediyon ?
Çağan: heee aynen başka işim yok seni takip edecem.
Tuana: e in o zaman.
Çağan: Pardon ben niye iniyormuşum
Tuana: çünkü ilk ben bindim.
Çağan: oldu başka ? İlk ben geldim.
Taksici: Yav çocuklar ne tartışıp duruyorsunuz ikiniz aynı anda geldiniz işte. Bu kadar tartışacak ne var zaten aynı adrese gidiyorsunuz parayıda aranızda hal edersiniz.
Çağan&Tuana: aynı yere mi ?
Taksici: Evet Kırtuluş sokak. (Uydurdum)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çağtu
Teen FictionAileleri sayesinde aynı evde yaşayacak olan Tuana ve Çağan ilk başta birbirlerinden nefret edecekler ama sonrasında aşk işe karışacak. İkiside Liseye gidecekler. Tuana ve Leya önceden tanışıyor olucaklar. Leya eskiden Tuana gibi İzmirde yaşıyordu a...