♩♪♫♬♭♩Bölüm Bir / Kimetsu No Gakuen Lisesi♪♫♬♭

28 6 189
                                    

Selaaam aşk bayan karılarım

İlk bölümü hemen yazmam lazım demiştim çünkü tüm olayları unutuyorum .d

Neyse

İyi okumalar...

Sabah Jones'ların evinde her zamanki o kargaşa yaşanıyordu. Arka fondan televizyonun sesi gelirken bayan Jones kahvaltı hazırlamaya çalışıyordu.

"Evet sayın seyirciler, bu gün yine bir hanahaki vakası görüldü. Biliyorsunuz hanahaki hastalığı eğer aşık olduğunuzda karşılık alamayacağınızı düşünürseniz ciğerlerinizde büyüyen bir çiçek ile ortaya çıkar ve kan ile beraber çiçek yaprakları kusmaya başlarsınız. Giderek iç organlarınız yapraklar ile dolar ve sizi öldürür. Bu gün onun en acısı bir vapurda yaşandı. Ortalık kan gölüne dönd-"

Bayan Jones televizyonu kapattı ve kızına seslendi;

"Defne! Geç kalıyorsun!"

"Geliyorum anne."

Sarı dizlerinin biraz üzerinde duran okul eteğinin içine beyaz gömleğini sokarken masadan kızarmış bir ekmek alıp ağzına götürdü.

"Bon kohvolto yopmoyocoğom sozo ofoyot olson."

"Ağzın doluyken konuşma, hem ne demek ben kahvaltı yapmayacağım!?"

Defne lokmasını yutup hemen çantasını sırtlardı "Geç kalıyorum!" dedi ve evden çıktı.

Kapıda onu Maria ve Katherina bekliyordu. Okula hep beraber yürürlerdi. "Günaydın."

Katherina da günaydın dedikten sonra Maria ayakta uyuduğu için bir şey söylememişti. Geç kaldıkları için hızlı bir tempo tutturup sokaklarda ilerlemeye başladılar.

"Duydunuz mu, salgın iyice ilerlemiş. Bizim okulda da birkaç hasta varmış." dedi Katherina.

Maria olmasına şaşırmamıştı "Emin ol en çok vaka bizim okuldan çıkacak. Herkes birbirini üzmeye programlanmış gibi." dedi.

Maria haklıydı. Ne kadar drama, kargaşa, olay varsa kimetsu no gakuen lisesinde yaşanırdı. Bu yüzden bu liseyi isteyen çok öğrenci olmazdı. Ama gerçekten iyi bir liseydi.

Bu lise genel olarak derslere değil, becerilere dayalı bir liseydi. Birçok kültürel, sanatsal ve spor etkinliklerini bu okul üstlenir, çocukları genel olarak eğlendirmeyi amaçlardı.

Yani her çocuğun isteyeceği türden bir okuldu. Ancak sosyal becerileriniz ile yapabildiğiniz herhangi bir uğraş olması şarttı.

Okula vardıklarında yine herkes bahçeye toplanmış kahkahalar atarak bir şeyden bahsediyordu. Defne etrafta kaos ararken Ayşenur ileriye doğru ilerledi.

"Doma yine çatıya çıkmış!" diye bağırdı bir çocuk. Herkes çatıya bakıyordu.

Doma çatının kenarına gelip herkese el salladı, ardından havaya öpücükler attı. İşte okulun drama klubü başkanı amcı Doma...

İnosuke koşa koşa gelip bağırdı "LAN DOMA! İN AŞAĞI, ANNEM SENİ GEBERTECEK!"

Doma kafasını hayır anlamında salladı "Shinobu bana evet diyene kadar inmeyeceğim!"

Daki ve Gyutaro koşarak geldiler ve bağırdılar "Atlarken takla at Doma!"

Doma nah çekip elindeki megafonu çalıştırdı "Ses bir ki, sesim geliyor mu!?"

Gelen gıcırtı ses üzerine herkes kulaklarını kapatmış ve Doma ya ağıza alınmayacak kelimeler sarf etmişlerdi. Ama bu renkli gözlü çocuğun umurunda olmamıştı. Hala gülümsüyor ve insanların sinirini bozuyordu.

♩♪♫Kimetsu No Gakuen / Katılımlı♬♭Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin