După ce Jimin se mai calmeaza, se pun amândoi la somn. Nu înainte ca telefonul lui Jimin sa înceapă ssăsune .
Convorbire telefonică
- Alo? răspunde Jimin la telefon
- Heiiii. se aude vocea plină de entuziasm a lui Hoseok
- S-a întâmplat ceva?
- Nu. Am vrut să văd de ce nu ați venit la școala. Nici tu...nici Jungkook*
- Mmm....noi..adică, eu nu am venit deoarece m-a durut burta. spune Jimin uitanduse puțin speriat la Kookie
- Acum te simți mai bine?
- Da. răspunse baiatul scurt
- Bine. O să-ți spun ceva...
- Ce s-a întâmplat?
- OK . EU SI YOONGI SUNTEM ÎMPREUNĂ!!!!!!*
- Serios!? spune Jimin la fel de încântat
- Da. spune jh coborând puțin vocea
- Ma bucur pentru voi
- Si eu. I-ai spus lui Kook ca îl placi? Nu mai ezita sau o să il fure cineva. continuă Hobi, telefonul fiind dat pe spiker
C.T.Î.
Jimin se uita la Jk care auzit tot. Băiatul închide repede telefonul fiind roșu la fața.
- Ahh, serios? Ma placi? spune jk cu un zambet pervers pe fața . Știa ca baiatul il place, doar i-a raspuns la sarut .
*Mhm * sopteste Jimin mutandu-si privirea
Jk se apropie de el, dandu-i un pupic dulce pe frunte .
* Te iubesc!* îi spune Kook baiatului din fata lui .
* Și eu te iubesc * raspunde blondul facandu-l pe brunet sa zambeasca . Jimin îl ia la brate pe baiat și se culcă.
La Hyuna
În dimineața urmatoare aceasta primește un telefon de la Jenny, mama lui Jk . Aceasta raspunde .
C.T.
- Alo ?se aude vocea din spatele telefonului, fiind Jenny
- Da?
- Unde ești, sunt numai polițiști la tine acasă încercând sa sparga ușa ,nu le poți deschide cu binele? Trebuie să spargă ușa ?*
*P... poliția?*
*Da..* raspunde Jenny la intrebare ,fiind ca de obicei nepasatoare
*Dar ce cautã acolo ?*
*Nu știu. A. Am auzit ca Lee Gangjeon a sunat , ceva legat de Felix .*
*Aishh , bine mulțimesc ca m ai sunat *
C.T.Î
Hyuna era nervoasa , știa ca domnul Lee îi va face probleme , cu familia Park nu avea astfel de certuri ,dar cu el avea , nimic nu îl facea să taca , nu îi placea nu stiu ce , nu puteam asculta muzica .
Aishh, tu chiar vrei să mori bătrân iritant ce ești !?! Trebuia sa taci .Dar nu ai facut o .
Seara venise destul de repede ,Hyuna s a gandit sa îi facã o mică vizită domnului Lee.
Iese din Motel si se îndreaptã catre un taxi ,îi spune locatia si imediat ajunseră. Era ora 21:46
când a ajuns la destinație . Aceasta deschis ușa vecinului ,norocul fiind de partea ei pana acum, intră gasindu-l în bucătărie preparând un ceai .
*Buna....vecine . Ce mai faci ?*
*H...H..Hyuna ......știu ca tu l ai omorât pe Felix ........ai făcut o crima .* spune bătrânul foarte speriat .
*Aș, și? Era soțul meu, nu putea spune nimic ,dar tu ai spus ^ aceasta se intreapta ușor catre barbat ^ de ce ai facut asta ?*
*Pentru ca meriti sa mergi la inchisoare * raspunde omul la fel de speriat
*Pe cat punem pariu ca nu o sa merg .* spune și ia oala cu apă fierbinte de pe aragaz, aruncând o pe domnul Lee, acesta începe a țipa din cauza dureri ,nu dupa mult timp femeia il omoarã . Aceasta nu știa ca poliția era inca la ea acasã cercetând locul . Imediat apar 2 polițiști lăsați in urma pentu a arunca o ultima privire casei.
Unul din ei ramane șocat vazând trupul bietului barbat pe jos ,fiind macelarit si zacand intr o balta de sange . Celalalt fugise sa sune dupa intariri . Când revine in casa isi gaseste coechipierul înjunghiat în abdomen . Hyuna fuge inapoi la Motel ,crezând ca va fii bine stiind ca a scapat de martori .
Nu a putut dormi ,așa ca a fãcut curat prin camera .Acum era ora 06:00 ,știrile urmau să înceapã .Aceasta deschide televizorul . O femeie anunța noile vesti legate de oraș . Facand in continuare curatenie aude ceve legat de un criminal in serie și locatia unde au fost gasite victimele .
LA BAIETI
Erau toți patru la bucatarie luând micul dejun, televizorul din sufragerie fiind deschis, auzind adresa criminalului care era pe toate posturile de știri, Jimin si Jungkook fug in sufragerie, ascultând cu atenție, imediat o poza cu mama lui Jimin apare pe televizor . Acesta incepe sa planga mai tare ca niciodată.
*M...MAMA ?!?!?!* țipă blondul la televizor , imediat facandu-și apariția Tae si Hyunjin , care erau la fel de speriați si confuzi .
Hei . Am postat capitolul 9, sper sã vă placă .
Scuze pentru greselile gramaticale sau de exprimare .
CITEȘTI
Doar tu și cu mine
FanfictionDoi băieți care se cunosc din copilărie, cu familii distruse și părinți dezinteresați, decid sa fugă împreună pentru a fi fericiți, doar ei doi. ! Aceasta carte este doar un fanfiction ⚠️Conține: •Bullying • Violenta ...