נ.מ. הארי:
אני חייב לצאת מכאן, כאילו עכשיו! לפי מה שאני חישבתי אני תקוע כאן כבר שבועיים. שבועיים שלא ראיתי את ההורים שלי או את ג'מה, שבועיים שלא הייתי בעבודה, שבועיים שלא חייתי את החיים הנורמאלים שלי. אבל הכי נוראי זה שעברו שבועיים מאז שראיתי או דיברתי עם מישהו שהוא לא לואי ואני לא יכול לעשות את זה יותר. אני חייב לראות, לשמוע או לדבר עם מישהו שהוא לא לואי. מישהו שאין לו עיניים כחולות, שיער חום ומבטא בריטי שאף פעם לא מבינים מה הוא אומר בגללו. אבל למזלי עכשיו אני יודע איך אני עומד לברוח מפה. אז ככה, כל פעם שאחד החלונות נפתחים אז יש אזעקה חזקה חוץ מהחלון שבמטבח, הוא תמיד פתוח ולפי מה שאני יודע אין לו אזעקה. ואני גם גיליתי איפה לואי מחביא את המפתח ספייר של האזיקים אז הרעיון שלי הוא פשוט לקחת את המפתח, להחביא אותו מתחת לכרית ואז אני אחכה שלואי ילך או ירדם ואז אני אקח את המפתח, אפתח את האזיקים, ארוץ למטה, אצא דרך החלון וארוץ עד שאני אמצא מישהו או משהו שיעזור לי לחזור הביתה.
נ.מ. לואי:
אני יושב עכשיו על הספה מול הטלוויזיה שהארי שוכב עלי. השעה כבר תשע מה שאומר שזה הזמן להתארגן לשינה. הרמתי את הארי מהספה וסחבתי אותו בידיי מתחיל להעלות אותו למעלה "אתה יודע שאני יכול ללכת לבד, נכון?" הוא אמר מנסה לצאת מהאחיזה שלי "אני יודע אבל זה לא משנה לי אז תפסיק לזוז" אמרתי מחזק את האחיזה שלי בו כדי שהוא יפסיק לזוז. אחרי כמה שניות הוא הפסיק והוא נתן לי לקחת אותו למקלחת.
אחרי הרבה ריבים הצלחתי לגרום לו להתקלח איתי ושאני אומר ריבים אני מתכוון שנדרש ממני לפעול בכוח אבל לבסוף הוא וויתר ונתן לי להתקלח איתו. כשגמרנו להתקלח הלבשתי אותו ושמתי אותו במיטה. אזקתי אותו אל המיטה והלכתי לחדר שלי.
נ.מ. הארי:
לואי שם אותי במיטה, אזק אותי אליה והלך לחדרו. חיכיתי במשך כמעט שעתיים ואז, אחרי שחשבתי שכבר עבר מספיק זמן, קמתי מהמיטה, הוצאתי את המפתח ממתחת לכרית, שזה איפה ששמתי אותו יותר מוקדם היום, ופתחתי את האזיקים. ירדתי למטה הולך לכיוון המטבח. פתחתי את החלון וכמו שחשבתי אין עליו אזעקה יצאתי דרכו ורצתי הכי מהר שאני יכול.
נ.מ. לואי:
התעוררתי ממשמע צפצוף מעצבן. הסתכלתי מחוץ לחלון רואה שחושך "אז זה לא השעון המעורר שלי" מלמלתי לעצמי. לקחתי את הטלפון מסתכל ורואה שמישהו פתח את החלון במטבח. רצתי לחדר של הארי רואה שהוא לא שם ומיד רצתי למטה ותוך כדי עובר בחדר שלי כדי לסדר אותו ככה שהוא יתאים לעונש של הארי שאני כבר יודע מה הוא יהיה. הגעתי לדלת וראיתי את הארי רץ לשער הרגשתי את הדם שלי נרתח מרוב עצבים. אני כל כך עומד להעניש אותו כשאני אתפוס אותו, ואני אתפוס אותו. רצתי אחריו ולמזלי אני הרבה יותר מהיר ממנו. תפסתי אותו מרים אותו לידיי ולוקח אותו חזרה לתוך הבית. הוא ניסה להשתחרר אבל כמובן שהוא לא הצליח. חזרתי לחדר שלי בזמן שהארי המשיך לנסות להשתחרר מהאחיזה שלי, הכנסתי אותו לחדר זורק אותו על הרצפה "אוו" הוא צעק ואני התעלמתי ממנו יוצא מהדלת, נועל אותה, יורד למטה וסוגר את כל דרכי היציאה מהבית. אחרי זה הלכתי לחדר של הארי, נשכב על המיטה ופותח את המצלמות שמראות את החדר שלי. ראיתי אותו יושב על המיטה עם הגב נגד הקיר וחשבתי שזה הזמן להתחיל להעניש אותו. הורדתי את המעלות של המזגן ל-16 וכמובן שדאגתי מראש לזה שלא יהיו שם שמיכות. ראיתי אותו מנסה להתחמם עד שלבסוף הוא קם מהמיטה כנראה כדי לחפש לעצמו שמיכה ולבסוף אחרי שהוא לא מצא הוא וויתר וניסה להתחמם ללא הצלחה. "לואי בבקשה תפסיק! אני קופא כאן! בבקשה לואי!" שמעתי אותו צועק והתעלמתי ממנו ופשוט הלכתי לישון.
YOU ARE READING
.Obsession//L.S
Hayran Kurgu(גמור) מה קורה שלואי רואה נער מתולתל עם עיניים ירוקות בבית קפה ומחליט שהוא רוצה אותו רק לעצמו. ⚠אזהרות:⚠ תכנים מיניים אלימות שפה גסה פגיעה עצמית