Bang chan
Tamam, hepimiz onun dil özümseme gücüne sahip olduğunu biliyoruz, keşke ben de öyle olsaydım ama üzgünüm yüzümden bahsetmiyoruz. Temel cümleleri alması bir akşamını aldı ve ertesi gün size neşeyle gösteriş yaptı.
Siz: "Ah, neden şu anda gün bu kadar çirkin yağmur yağmak zorunda kaldı?"> :(
Chan: "Ama günü çok daha güzel hale getiriyorsun".
Sen: * sandalyeden düşüyor *
🌵🌵🌵
Lee knowYurtlarda dolaşırken rastgele Türkçe cümleleri bağırarak hayatının en güzel anlarını yaşadı. Diğer üyelerin ne kadar sinirlendiğini ve sizin dilinizi konuştuğunu duymaktan ne kadar heyecanlandığınızı görünce daha da mutlu oldu. Bazen telaffuzu mahvediyordu, bu da önümüzdeki birkaç saat boyunca onunla dalga geçmene neden oluyordu.
Minho: "TAVUK RAMENİ SEVİYORUM"
Bende seni"
Changbin: "WTF DİYOR MU?"
🌵🌵🌵
ChangbinBebek Binnie, kutsal dilin için yumuşak olacak.
Türkçe konuşarak sizi şaşırtmaya çalıştı ama çok başarısız oldu. Sevgiyi ya da parayı anlayamadın. Bu yüzden pes etti ve 7/24 nasıl telaffuz edileceğini sormaya başladı. Düşük anahtarlı sinir bozucuydu ama her şeyden daha sevimliydi.
Changbin: "Türkçe" güzel gözlerin var "nasıl denir?"
Siz: * çeviri verir *
Changbin: * doğru telaffuz etmeye çalışır ve başarısız olur * "Bu doğru mu?"
Siz: "Ehm... .. elbette"
🌵🌵🌵
HyunjinTürkçe konuşmanı dinlemekten çok memnun oldum, onu çok rahatlattı. Sizden akşamları rastgele cümleler kurmanızı isteyecek ve siz de onun sesinize uyduğunu göreceksiniz. Ayrıca seni kızdırmayı da severdi çünkü o zaman anadiline lanetlendin ve onu zevkle kıkırdattı.
Hyunjin: "Hey, Türkçe lütfen bir şey söyle".
Siz: "Hhhhh tamam". * kısa bir cümle diyor *
Hyunjin: "Harika! ..... bu ne demek oluyor?"
Siz: "" Sana sahip olduğum için çok şanslıyım "anlamına geliyor"
Jeongin: "BİR FKCN ODASI ALIN OMG"
ama gerçekçi olalım, Jeongin lmao'yu lanetlemez
🌵🌵🌵
JisungHer zaman dilinize hayran kalacaksınız. Ne zaman fırsat bulsa, Türk kültürü ve dili hakkında bir şeyler araştırır ve bunu yanınızda götürmek isterdi. Kabul etmek gerekir ki, bazen belirli bir gerçeği bilmiyordunuz ve o da sizi bu konuda alay ediyordu.
Jisung: "Hey, Türkiye Batı'daki en iyi 4G ağına sahip olduğunu biliyor muydunuz? Hızlı kabul edilen İngiltere ağından tam 14.4Mbps daha hızlıdır ".
Siz: "Umm bunu bilmiyordum".
Jisung: "NEDİR bunu nasıl bilemezsin, seni kültürsüz domuz"
Siz: "KENDİNİZDEN GELMİYORSUNUZ"
Üzgünüm
🌵🌵🌵
FelixBütün bir Türkçe cümleleri yazdırmaya çalıştı, böylece bunları size okuyabildi. Ne yazık ki telaffuzu onun tarafında değildi ve sonunda her şeyi yanlış söyledi. Yardım etmeye karar verdiniz ve ikiniz de bir akşam birbirinize Türkçe cümleleri okuyarak geçirdiniz.
Felix: "Bekle, bunu nasıl tekrar söylüyorsun?"
Siz: * çeviri verir *
Felix: * kıkırdama * "Tamam.... Şirin!!"
🌵🌵🌵
SeungminAslında istediği herhangi bir cümleyi öğrenmeyi başardı. Seninle Türkçe konuşmaya başladığı bir güne kadar her şeyi senden tamamen gizli tuttu. Sana ne kadar değer verdiğine, seni her gördüğünde ne kadar eğlendiğine ve her zaman seninle olmak istediğine dair bütün bir konuşma yaptı. Seni ağlattı ve haklı olarak sana sarılmak zorunda kaldı.
Seungmin: "Aman Tanrım, lütfen ağlama seni üzmek istemedim" :(
Siz: "JFSFSHFLG BENİ KESİN Mİ? BENİ HAYATTA OLAN EN MUTLU KİŞİ OLDUNUZ- "
tamam ama lütfen bir Seungmin alabilir miyim
🌵🌵🌵
JeonginTürkçe konuşmanızı dinlemeyi çok severdi. Arkadaş denen bir şeyi okurken seni parlak gözlerle izlerdi. Ne zaman başıboş bir çocuk kelimesi yakalasa, onu daha sonra kullanabilmek için Google çeviri aracılığıyla beslerdi. En rastgele kelimeleri söyleyebildi ve en rastgele zamanlarda çok sevimliydi!
Jeongin: * kendi kendine mırıldanıyor *
Siz: "Hmm? Neydi o?"
Jeongin, hala mırıldanıyor: "ₚᵢₙₑₐₚₚₗₑ"
Siz: "DSHHSHH NE"
Çok üzgünüm bunu yazmaktan çok yoruldumŞimdi uyanın ve bölümü okuyun şdmckx