Merhaba canlarım...❤
Uzun zaman yeni bölüm yazmadım. Küçük kardeşime kanser teşhisi koyuldu ve aileme destek vermem gerekiyordu. Bundan sonra her boş olduğum vakit bölüm yazıp en kısa zaman da atıcağım...😊
Geçmiş Ramazan bayramınız mübarek olsun..🍬
Okuma tarihlerinizi buraya birakırsanız sevinirim..☺
💮➿💮➿💮➿💮➿💮➿💮➿💮➿💮➿💮➿💮➿💮➿💮➿💮➿💮➿
Yazar'ın anlatımıyla;
Arda aryayı duyar duymaz hemen yanına gitti. Ve kardeşine sehpanın üzerindeki sudan içirdi.
ateş arya uyanınca çok mutlu oldu ve doktoru çağırmaya gitti.
Aksoylar içerdeki hareketlerle içeriye girdiler ve aryayı uyanmış görünce çok sevindiler. Aden hanım kızına doya doya sarılmak istiyordu ama korkuyordu kötü bir tepki verir diye...
Arya uyandığın da ilk su istedi suyu içince, suyu içirenin abisi olduğunu gördü. Sonra etrafa bakmaya başladı. Annesinin ağlamaktan kızarmış gözlerini görünce çok üzüldü. Babası vardı arkadaşları ve özellikle ateş ve ailesi aslında ateşin ailesinin gelmesine çok şaşırdı arya, sonra aksoyları görünce herşey bir bir hatırladı....
💚💜💚💜💚💜💚💜💚💜💚💜💚💜💚💜💚💜💚💜💚💜💚💜💚💜💚💜
Arya'nın anlatımıyla;
Aksoyları görmemle bana ne olduğunu anladım. Herşeyi bir bir de hatırladım. Ne! yani, şimdi ben evlatlığım ve gerçek ailem aksoylar 17 yıldır yaşadıklarım bir yalanmıydı yani?
Aksoylar bana bakıyordu üzüntü, korku, şefkat bütün duyguları barındırıyordu gözleri...
Arda: aryam meleğim sana birşey olucak diye o kadar korktum ki?
Abim sarıldıktan sonra selin hayvanı üstüme atladı..ondan sonrada diğerleri ve annem sarıldı....
Selin: al benden de o kadar kanka korkudan geberecektim..
Gökhan: korkudan yemek yemedim be civ civ bak nasıl erimişim..
Emre: korkuttun be güzelim..
Barlas: güzelim çok çirkin olmuşsun kız
Emre: barlas bari şurda cıvık olma abicim..Kimseyle hatta abimle ve bizim grupla bile konuşmak istemiyordum. Onların bir suçu yok ama, belliki abim uzun süredir biliyor.. istemiyordum işte
Arda: arya niye konuşmuyorsun
Benimle? eğer olanlardan dolayı konuşmuyorsan b-ben biplmiyordum birtanem gerçekten....İstemiyordum hiçbiriyle konuşmak falan yalnız kalmak istiyorum.. abim bana ben konuşmadıkça hüsranla bakarken
O sırada doktor geldi.Doktor bey: merhaba küçük hanım , duydum ki uyanmışsın şimdi seni muayene etmem lazım..
Doktor benden cevap bekiyor ama ben konuşmak istemiyorum..
Meriç bey: doktor bey arya konuşmuyor bir sorunmu var acabaDoktor bey: bazı hastalar bu gibi durumlarda kimseyle konuşmak istemez sadece yalnız kalmak isterler. Şimdi beni hastamla baş başa bırakırsanız sevinirim..
Doktor herkezi dışarı gönderdikten sonra benimle konuşmaya başladı.
Doktor bey: anlıyorum ki kimseyle konuşmak istemiyorsun öyleyse ben sana soru sorduğumda baş hareketleriyle cevap ver olur mu?
Tamam manasında başımı salladım. Doktor ilpk ayaklarımı sonra kollarıma baktı hissedebiliyormuyum diye hepsinde de başımı olumlu anlamda salladım. Sonra gözlerime bir ışıkla baktı.
Doktor bey: ailene haber vericem sen dinlenmene bak bu arada kimi yanın da istersin hepsi aynı anda giremez çünkü? Al buray ismini yaz...
Doktor ailene haber vericem diyince gülpme isteği geldi bana hangisine söyliyecekse! Sonra sorduğu soruyla yanımda kimseyi istemiyorum ama ateş gelse daha iyi olur.. doktorun verdiği defteri alıp ateşin ismini yazdım. Defteri doktora tekrar verdim. Doktor çıktıktan sonra ateş yanıma geldi.
Ateş: arya beni istemişsin..
Arya: isteyemezmiyim?
Ateş: doktor kimseyi istemiyor diyince. Birde konuşmassın sanıyordum.
Arya: evlatlıkmışım.
Ateş:biliyorum
Arya: ne demek biliyorum?
Ateş: meriç amcayl babam çocukluk arkadaşları. Dün gece yurd dışından geldik diye yemeğe davet ettiler ölen kızını bulduğunu söyledi. Kızın Fotoğrafını gösterince seni gördüm yani iki gün önceden biliyorum..
Arya:bana niye söylemedin?
ateş:geç saatte eve gittik arayamadım. Sonrada bu olanlar işte.
Arya: be zaman çıkıcam hadtaneden
Ateş: yarın çıkacaksın..❤💟❤💟❤💟❤💟❤💟❤💟❤💟❤💟❤💟❤💟❤💟❤💟❤💟❤💟
Yazarın anlatımıyla;
Doktor aryayı muayene ettikten sonra doktor aryanın atesi istediğini söyledi. Buna ateşte dahil herkez şaşırdı.
Ateş içeri gittikten sonra doktor aryanın durumunun iyi olduğunu yarın taburcu olabileceğini ama aşırı stres, korku ve üzüntüden uzak durmasını söyledi. Herkez bu habere sevindi, kuzey Gürsoy hariç.
Herkez kantine inip oturmaya gitmeye başladı. Kuzey bey ayda hanıma telefon görüşmesi yapıp geleceğini söyledi, Lakin yalan söylemişti. Herkez gidince aryanın odasına gitti.odaya varınca kapıyı açtı ve ona bakan arya ve ateşe;
Kuzey bey: ateş aryayla beni yalnız bırakırmısın?
Ateş ilk şaşırsada arya başını sallayınca koridorda beklemeye çıktı.
Kuzey bey ateş gittikten sonra planını hevesle başlatmaya koyuldu.....
➿💮➿💮➿💮➿💮➿💮➿💮➿💮➿💮➿💮➿💮➿💮➿💮➿💮➿💮
Merhaba canlarım..❤ iyi okumalar.....
Umarım yeni bölümü beğenmişsinizdir....
Yeni bölümler gecikmicek bir daha..😊
Gelelim sorulara😆
Arya iki gün boyunca yoğun bakımda kaldı,
Uyandığında böyle bir tepki vereceğini düşünen oldumu,
Peki sadece ateşle konuşması?
Kuzey bey herkeze yalan söyleyip planına başladı...
Peki sizce planı ne, Aryaya neler diyecek?
Yeni bölüm bomba gibi olucak..
Görüşmek üzere😊 sağlıcakla kalın...
💛💟💛💟💛💟💛💟💛💟💛💟💛💟💛💟💛💟💛💟💛💟💛💟💛💟💛💟
Lütfen oy ve yorum yapınız!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ailem mi?
Teen FictionArya Gürsoy , Gerçek sandığı ailesinin aslında üvey ailesi olduğunu koskoca 17 yılının yalan olduğunu öğrenir... Arya ne yapacağını bilemez bir halde arafta kalır, gerçek ailesini kabul edicek mi? ya gerçek ailesi arya'yı kabullenecekler mi? yoks...