Meph kit

1 0 0
                                    

Quest: Mephisto ereje a kitaszítása után darabokban hever, ezért hogy a teljes erejét visszakapja, meg kell szereznie bizonyos ereklyéket. Ereklyék kronológiai sorrendben. : Oriharukon, Orb of Isolation, Titan:Capital Territory Control Chip, Rune of Perfection

Újracélzás:Mephisto új célpontot keres az Oriharukon Vindicativusának, még mielőtt az elsütné az adott lehetőséget.

Időmegállító Burok: Mephisto alkot egy Fekete Mágiából készült buborékot 5 kilométeres körzetben megállítva az időt az ellenség felett 30/90/120 másodpercre.

A Szerencse Mindig a Bajkeverőknek Kedvez: Mephisto képes a véletlenszerűt a saját és QiQi számára kedvezővé változtatni.

Kényszerített Védelmi Burkok: Mephisto erőteljes támadás esetén a "legközelebbi" védelmi burkot alkalmazza a porhüvelyén.

Interdimenzionális Látomás:Mephisto lát más dimenziókba, észleli, ha észrevették és igazlátása van(észleli a láthatatlanokat és a 9 másik arkangyalt) és ezzel együtt átlát a tereptárgyakon.

Interdimenzionális Zsebek: Mephisto képes 2 zsebet tartani magánál, amikbe pénzt és egyéb dolgokat rakhat. Ezt a képességet megossza Daviddel. Továbbá végtelen mennyiségű pénzt termel, ami mindig az adott ország valutájává konvertálódik.

Passzív: Baal átka #plotarmor: Mephisto egy folyamatos átkot tart QiQin, amitől ő halhatatlan lesz, cserébe a halál helyett egy erőteljes sokkhatás éri. Emellett az átok minden sérülését percenként azonnal visszaregenerálja.

Memóriakitörlés: Mephisto képes egy területen mindenkinek kitörölni a memóriájából a QiQivel és a mágiájaval kapcsolatos emlékeket.

Elektrosokk: Mephisto egy sötét villámmal megrázza az ellenséget,amire ezután egy DÉMONI BÉLYEGet tesz rá, erre QiQi a világ bármely pontjáról rá tud lőni a varázságyúval.

Kísértő Feketeség: QiQi egy óriási távolságra kihajítja Mephistot, majd találat esetén Mephisto beköltözik a célpont pszichéjébe, ezzel harcképtelenné téve azt.
Célbaérés után QiQi őrületes sebességgel rohanhat rá a célponthoz, hogy visszavegye Mephisto miközben érkezéskor mindenkit a levegőbe repít a target körül.

Őrület(Passzív): QiQi minden ütésével 0.005% eséllyel az Őrület jeleit idézi elő az ellenségén. A célpont Mephisto hangját hallja folyamatos jelleggel. Módosul: A Gyűlölet a Sötétségből stackenként felerősíti a procolás esélyét 100%-al így 0.005/0.05/0.5/5% eséllyel idézhet elő Őrületet az ellenségen.

A Halál Látomásai: Mephisto képes közelgő katasztrófákat előre megjósolni és kimondott emberek halálának körülményeit látni. Ezeket a látomásokat David helyett Ao-nak küldi. Ao álmaiban látja ezeket a látomásokat.

A Sötétség (Fegyver és Harcmodor):

Passzív: Gyűlölet a Sötétségből: Minél tovább harcol David a Sötétség valamelyik alakjával, annál tovább nő az ereje. A végső stádiumában a fegyver kiereszti Davidből a valódi énjét, "a Gonoszt", amitől Szupertöltés hatása alá kerül.

"Annál fájdalmasabb lesz, minél tovább húzod... Elmenekülni innentől már úgy sem tudsz tőle."

-Blade Master:Katana->Urumi (Role type:Skirmisher)

"Az Alvilági erők és a nyugati harcművészet kombinációjával nincs olyan, aki méltóan szembeszállhatna."

DISCARD: Fegyverek eldobása az adott harcban, amit többet nem lehet használni, csak a legközelebbi csatában. A Discard mechanika minden fegyvernél eltérhet, fejlesztett fegyvereket nem lehet eldobni. 

Oriharukon kitWhere stories live. Discover now