Odnoliub-Oneshot ^^ Taekook

732 36 33
                                    

Jungkook'tan

Salondan gelen sese ister istemez kulak misafiri olmuştum Taehyung hyung kime aşıktı.

"Jin hyung gerçekten hâlâ beni fark etmemesi en çokta beni abisi gibi görmesi beni çok yıpratıyor. Onu 10 yıldan fazladan beri tanıyorum. Eğer bunu öğrenirse hiç iyi şeyler olmaz. Hayal kırıklığına uğrayacak"

Taehyung hyung birine aşık olduğunu neden bana söylememişti? Ben onun küçük kardeşi değil miydim?

Neden Taehyung hyungu kıskanıyordum. Hemde aşık olduğu kişiden?

"Üzülmemeye çalış Taehyungiee eminim eninde sonunda Jungkook ona aşık olduğunu fark edecektir."

Tam kapıyı açacakken duyduğum cümle benim sonum olmuş gibiydi. Taehyung hyung nasıl böyle bir şeyi yapabilirdi?

Hani ben onun küçük kardeşiydim. Sikeyim burada neler oluyordu kafam bulanmıştı ama bir şeyden emindim. Taehyung hyung beni kullanmıştı. En çok ona yakın olmamı fırsat bilip beni kullanmıştı. Duyduğum büyük hayal kırıklığı ve öfke ona olan sevgimi yavaş yavaş yok ediyordu. Hangi sinirle içeri girdiğimi ve bağırıp çağırdığımı bilmiyordum.

"Sen ne dediğinin farkında mısın? Nasıl böyle bir şeyi yapabilirsin?"

İkisininde yüzünde gördüğüm korku bunu onaylıyordu. Taehyung hyung gerçekten beni kullanmıştı.

"Jungkook yanl-"

"Ben hiç bir şeyi yanlış anlamadım. Gayette doğru anladım. Sen sen resmen."

"Jungkook seni seviyorum. Sana aşığım Jungkook. Senin için her şeyi yapacak kadar seni çok seviyorum. Ne olur inan bana. Şu an seni kullandığımı düşünüyorsun biliyorum ama asla böyle bir şeyi yapmam. Jungkook sana ihanet etmedim ben. Jungkook sana aşığım. Lütfen kötü birşey söyleme. Yıllardor sana olan aşkım beni delirtti. Jungkook lütfen..."

Karşımda bu sözleri söyleyen adama baktım. Küçüklüğüme... Aynı çocukluğundaki gibi ağlıyordu. Onu yıllardır ağlarken görmediğime emindim. İçimde olan acıma ve üzüntü duygusu yine de hayal kırıklığımın önüne geçemiyordu.

Taehyung'un bana bunları söylemesi bana çok saçma geliyordu. Bir kere benden 4 yaş büyüktü- bana göre bu yaş farkı fazla-. Ayrıca erkeklerden hoşlanmadığımı da biliyordu.

Homofobik değildim ya da zamanla alışmıştım.
7 kişilik grubumuzda olan Hoseok hyung ve Yoongi hyung 1 yıldır beraberlerdi.

Saçmaydı bir kere. Taehyung hyung bana aşık olamazdı.

"İnanmıyorum."

"Ne?"

"Sana inanmıyorum diyorum orospu çocuğu. Bana olan aşkına inanmıyorum. Ortada bir aşkın olmadığını da biliyorum. Ne dediniz Jungkook la dalga geçelim mi? Jin hyung... bunu asla senden beklemezdim."

"Jungkook haddini aşıyorsun." - Jin

"Jungkook lütfen, lütfen bana inan. Seni seviyorum diyorum sana aşık olduğumu söylüyorum. Neden inanmıyorsun? Bu zamana kadar sana asla yalan söylemedim. Lğtfen inan bana. Beni kabul etmesende olur ama lğtfen inan."

Evet bu zamana kadar bana yalan söylediğini görmemiştim ama söylemeyeceği anlamına gelmiyordu. Ona inanmayacaktım.

"Sana inanmıyorum, asla da inanmayacağım."

"Jungkook... sen bana öl dersen ölürüm. O derece çok seviyorum seni. Lütfen...beni reddet ama yine de bana inan sevgime inan."

Taehyung bunları söylerken diğer hyunglarım çoktan sese aşağıya inmişlerdi.

odnoliub • oneshot | taekook ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin