Hassiktir ya! Bir izlenmediğim kalmıştı, o da oldu! Allah'tan bornoz kapalıydı, yoksa içinden çıkamazdım bu durumun.
Ama ben de Yağmur'sam inadına açık giyineceğim!
Tabii ki de sözlerini dinleyecek değilim bu salağın ve umarım bu başıma bela olmaz.
Peki ya okulda görüşürüz derken ne demek istedi?
Aklıma tek bir şey geliyor, o da aynı okulda olmamız.
Hayır, Allah'ım nolur öyle bir şey olmasın. Ne halt yiyeceğim ben?
Belki şakasına demiştir? Belki gözümü korkutmak istemiştir? Belki...
Evet bunların hiçbiri bana bile inandırıcı gelmiyordu.
Ne yapabilirim ki? Of of benim bu derdim...
Elime seçtiğim kıyafetleri alıp banyoya doğru yöneldim. Umarım bir gerizekalılık edip buraya kamera felan takmamıştır!
Etrafa baktığımda her şey gayet normal duruyordu. İnşallahta öyledir.
Üzerimi giyindikten sonra nasıl göründüğüme bakmak için boy aynasına doğru ilerledim.
Aynaya bakıyorum da taş gibi kızdım ya, güzellik abidesiyim maşallah yani!
Daha fazla kendime yavşamamak için aynaya bakmayı kesip banyodan çıktım.
Kahvaltı yapmak için aşağı iniyordum ki Emre'nin de odasından yeni çıkmış olduğunu gördüm. O da üzerine rahat, mavi renkte bir sweatshırt ve krem renginde bir pantolon giymişti.
Gayet yakışıklı duruyordu yani. Ben de fena sayılmazdım tabii.
Emre'de benim üzerimi süzüyordu ki kaşları çatıldı.
"Yağmur, üzerindekiler ne?"
"Tanıştırayım Emre, bu kıyafet. Kıyafet bu da Emre. Bak Emre tanıştığına memnun olduğunu söylüyor, hadi tokalaşın."
"Of Yağmur, dalga geçmeyi bırakta üzerini değiş"
"Niye? Olmamış mı? Bir yerinde leke felan mı var? Yoksa kombinim mi olmadı? Emre söylesene, çok mu kötü duruyor?"
Ben aynaya baktığımda gayet iyi duruyordu ama, belki de kendime yavşamaktan iyice bakamamışımdır.
"Hayır Yağmur, iyi duruyor da şimdi okula gidiyoruz sonuçta, partiye felan değil. Hadi okula uygun bir şeyler giy"
"Hayır Emre. Hem giydiklerimin nesi var? Bir çok kız böyle giyiniyor zaten okul mokul demeden"
"Olsun, sen yine de değiştir. Hem bak bunlarla rahat edemezsin ki sen. Herkes sana bakacak felan. Sonra senin elin ayağın dolaşacak. Hiç gerek yok"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçek Ailem
Novela JuvenilBir kız düşünün, 17 senelik hayatının bir yalan üzerine kurulu olduğu... Tabii burdan söyleyince kolay geliyor kulağa, değil mi? Ama aslında empati yapınca hiçte öyle olmadığını farkedeceksiniz. Düşünsenize her gün gördüğünüz, aynı evin içinde yaşa...