3 #Çekim kuvveti

342 32 33
                                    

Sınıfa geçtiğimizde daha kimse yoktu herkes aşağıda oyalanıyordu. önceden jennie ve lisa yan yana oturuyorlarmış ama yeni olduğum için benim yanıma lisa oturdu jennie yoongiyle oturmayı tercih etti.

Biz ortadaki sıraların üçüncüsünde oturuyorduk jennie ile yoongi ise en arkada yani beşte oturuyorlardı.

Açıkçası şu kupa olayını merak etmiştim normalde okuldan çıktıktan sonra buluşup konuşmaya karar vermiştik ama dayanamadım.

"Lisa bu kupa olayı ne?"
Lisa nın gülen gözleri bir anda solmuştu zaten iyi bir haber olmadığını anlayabilmiştim.

Lisa"heee o mu şey biliyorsun jisoo jennie ve benim sesim güzel bizim tayfanın sesi de çok iyiydi bizde bir grup kurduk biliyorsun liseler arası şarkı yarışması oluyor bizde ona katılmak istedik ve katıldıkta ve okulun temsilcisi olduk tabi çakallar grubu bunu duydu ve bir anda okul temsilcisi oldular niye çünkü taehyung un babası okulun başmüdürü"

Ne? Başmüdürmü gerçi belliydi o kadar rahat ki babasının okulu gibide davranıyordu zaten.

O sırada jin ve yanındaki arkadaşı bizim arka sıramıza oturmuştu .
Jin"j hope bu da bizim prensesimiz jisoo." Biraz kızarmıştım eminim rengim şimdiden kırmızı olmuştu . Yalan yok küçükken jin e karşı bir şeyler hissetmiştim ama sanırım o bana karşı bir şeyler hissetmemişti zaten bende çok küçüktüm ve ondan artık hoşlanmıyordum.

Adını j hope olarak öğrendiğim kişi çok sevecen ve iyi birine benziyordu.

jennie ve lisanın neden bu grupta olduğunu anlamıştım zaten kim onların tarafında olurduki

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

jennie ve lisanın neden bu grupta olduğunu anlamıştım zaten kim onların tarafında olurduki. kesin herkes Taehyunga yaklaşmak için onları seçerdi ama buna gerek var mıydı zaten olacaksa kader birleştirirdi. Kadere çok fazla inanırdım ama tabi onun için savaşmam lazımdı.

Herkes sınıfa bir bir geliyordu jimin önümüzdeki sıraya geçmişti ama yanına kimse oturmamıştı demekki tek oturacaktı sağa döndüm lisa bana bakarak sırıtıyordu ona bunu yapmamasını diyecektim ki içeri onlar girdi taehyung öndeydi. Neden ben hep taehyung ile ilgileniyordum sanırım benimle oynadığı için onu sevmemiştim yoksa ne olabilir.

Taehyung benim yanımdaki sıraya oturmuştu taehyung un solunda ise cam kenarından dışarıyı izleyen jungkook vardı hemen arka arkalarında ise rose ve joy oturuyordu irene aslında rose ve joy a göre daha ılımlı ve sempatikti onlar yanımdan umursamazca geçerken o ise bana başıyla selam verip samimi bir gülümseme takınmıştı.

İrene iyi birine benziyordu eunwoo' yla birlikte onlarda taehyung ve jungkook un önündelerdi namjoon ise en arkada jennielerin yanındaki sıradaydı.

Soluma dönüp onlara bakacaktımki taehyung un bana alaycı bir gülümsemeyle baktığını gördüm. Ona karşı gözlerimi çekeceğimi sanıyorsa yanılıyordu bu savaşı o başlatmıştı bende gözlerimi iyice açtım ve ona bakmaya başladım biraz şaşırmıştı ama bakmaya devam ediyordu ta ki jiminin sesini duymakla

What Does Love Mean~VsooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin