ᴛᴡᴏ

26 6 25
                                    

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.



Esoknya...

"Kau kata nak ikut semalam?"Tanya Yaerin sambil bercekak pinggang memandang Jaeha.

Yaerin bengang dengan kawannya seorang ni.Semalam beria nak ikut pergi beli makanan kat luar.Ni tiba tiba tak nak pergi pulak.

"Tak jadilah wey.Tetibe perut aku buat hal..ni pon dah 4 kali aku buang air besar.Kang ada yg terburai najis aku kat kedai makan tu nanti..kau pergi sorang je lah ye?"Kata Jaeha.

Yaerin mengeluh.Handbag atas meja dicapai serta kunci kereta.Nak tak nak kena pergi juga.Kalau tak memang mati kebulurlah diorg berdua kat rumah ni.











Selesai order makanan yang dipinta,Yaerin diminta untuk menunggu sebentar di bahagia ruang menunggu.

Tiba-tiba seorang lelaki menegur Yaerin.


"S-Sayang.."

"hey lepaslah!"Yaerin menepis tangan wooyoung kasar.

Ya,lelaki itu wooyoung.

"Yaerin-ah..kenapa dengan awak ni.Woo call tak angkat..tell me whats wrong with you?"

"Kenapa dengan saya? Awak tanya diri awak sendiri apa yang awak dah buat sampai saya jadi macam ni!!"Tengking Yaerin.

"Apa yang woo buat? Tell me.."

"Who's that girl?! Pandaikan sekarang kau main kayu tiga belakang aku!"Yaerin menukar bahasanya menjadi lebih kasar.

Wooyoung blur.Perempuan? Tiba-tiba dia teringatkan Woora,adik angkatnya.

"Woora? Sayang...kan woo dah cakap..woora tu adik angkat woo je! Woo tak anggap dia lebih dari tu! Woo takde apa apa affair pun dengan woora tu!

Woo keluar dengan dia sebab dia suruh woo teman dia beli barang yang omma dia pesan..salah ke?"

Terang wooyoung dengan harapan,
perempuan tu faham apa yang berlaku.

"kau ingat aku nak percaya kau lepas apa yang kau dah buat?! Kau faham tak apa perasaannya bila tengok boyfriend kita keluar dengan perempuan lain?!"Yaerin sudah mengeluarkan sifat panas barannya.

Wooyoung terdiam.Dia sendiri tak tau nak explain camne dah..Bukannya Yaerin nak percaya.

"kenapa diam? Sudahlah wooyoung aku penat dengan perangai kau...mulai hari ini..aku taknak tengok muka kau lagi! KITA PUTUS!"Kata Yaerin kemudian keluar meninggalkan cafe tersebut sebaik sahaja makanan yang dipesan sudah sampai.

"n-no please sayang...jangan macam ni..SAYANG WAIT FOR ME!!"wooyoung cuba mengejar Yaerin tapi tak dapat sebb yaerin laju sangat..maklumlah atlet sekolah dulu..jalan pon macam lari!

"Pergi! Aku taknak tengok muka kau!!"jerit Yaerin sekuat hati.

"please yaerin..give me second chance!"

"NEVER!!"

"S-sayang..wait!!"

wooyoung berusaha mengejar girlfriendnya itu untuk memujuknya.

"YAERIN!"






































Skreeettttt!!!
BBAAM!!















"Arkh-"

"W-WOOYOUNG!!!"








To be continued

Miss You «JWY»Where stories live. Discover now