Cadoul

98 2 0
                                    

Am intrat in bucatarie si m-am asezat la masa . Mama statea la masa tragand dintr-o narghilea ce era asezata pe aceasta .
Mama : Ce ai patit ? spuse ingrijorata .
Eu : De ce m-ai nascut mama ?!
Mama : Poftim ?
Eu : Mai bine nu ma nasteam , sunt un nimic , viata mea nu are rost . Intotdeauna am plans , am suferit , am simtit ca mor pe dinauntru . De ce ,mama , cu ce am gresit ?
Mama : Cu nimic , Amy . Asa e viata , toti avem zile proaste , toti suferim , suferinta face parte din viata , din etapele vietii .

M-am ridicat de la masa cu gandul sa imi pun o cana de ceai , ca sa ma mai linistesc putin . Am ajuns in fata aragazului si dintr-o data am simtit cum incep sa mi se inmoaie picioarele .

Tot corpul imi tremura . Simteam cum raman fara putere , cum picioarele imi cedeaza si .. m-am prabusit la pamant .

*după o oră*
Doctorul : Lasati-o sa se calmeze !

Am deschis ochii , dar vedeam totul in ceata . Am intins mana si am apucat primul lucru ce era langa mine .. si anume mana doctorului. 
Doctorul : Calmeaza-te ! Nu face miscari bruște , inca esti ametita .

I-am dat drumul la mana si am clipit de cateva ori . Vederea incepu sa imi revina si sa devina clara. 
mama : Iubito , stai linistita.  Nu s-a intamplat nimic . Esti bine .
eu : De ce am lesinat ? spun umpic panicata .
doctorul : Nu e nimic grav . Domnule Ișik , putem vorbii afara ?
Rayan : Sigur !

Amandoi au iesit din camera . Eu ma gandeam la acele filme in care doctorul spune "putem vorbii afara" , intotdeauna e ceva grav si in cel mai rau caz se lasa cu inmormantare . (Amyra , lasa prostiile!!)

Doctorul si Rayan s-au intors inapoi , Rayan avand un zambet tâmp pe fata .
eu : De ce razi ? O sa mor !
doctorul: (razand ) Nu moare nimeni , doamna . Defapt cred ca ar trebui sa te bucuri .
eu : De ce sa ma bucur ?

Mama , tata si Rayan zambeau ca apucatii .
Eu : Ok , imi spune si mie cineva de ce radeti toti ?
doctorul : Doamna Ișik , cred ca sunteti insarcinata , spuse zambind .
eu : Sunt ce ? spun speriata .
Rayan : Iubito , o sa avem un bebe , spuse venind langa mine si imbratisandu-ma .
Eu : Sunteti sigur ca nu e o greseala ?
Doctorul : In locul tau m-as bucura ca D-zeu mi-a facut un asa cadou . Un copil e o binecuvantare .
eu : Ma bucur , dar sunt surprinsa . Nu ma asteptam sa ..
Rayan : Mai taci ! spune sarutandu-ma luuung pentru a-mi inchide gura .
Doctorul : Eu trebuie sa plec . Daca se mai intampla ceva , v-am lasat numarul meu .

Doctorul pleca lasandu-mi un test de sarcina , pentru ca a simtit ca sunt indoita de parerea lui , si anume ca sunt insarcinata .

Mama si tata au plecat jos , eu ramanand singura cu Rayan .
Rayan : Ce e cu tine , Amyra ? Nu te vad prea incantata ca o sa avem un bebe .
eu : Rayan , imi e frica !
Rayan : De ce sa iti fie ?
eu : Nu stiu . Toate in viata mi se intampla pe dos , nu vreau sa pateasca ceva copilul .
Rayan : Nu mai gandi negativ , copilul va fii bine , toti vom fi , spuse punandu-si capul pe burtica mea .
eu : Ma gadili ! spun razand .
Rayan : ( mangaindu-mi burtica) Hei micutule !
eu : Inceteaza ! Nici macar nu e format .
Rayan : Tu taci ! Vorbesc cu copilul meu .
eu :  ( razand ) Esti nebun ! Lasa-mi burta in pace , spun observandu-l ca imi pupa burtica .
Rayan : Haide , la somn . A spus ca e obosit si vrea sa doarma .
Eu : (razand) Esti un idiot !
Rayan : Idiotul asta e tatal copilului tau .
eu : (sarutandu-l ) Te iubesc !
Rayan : Si eu .

Sper ca va placut capitolul ❤❤

#Bebe ❤❤

Good Night ❤

The ChameleonsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum