Sabah Yeji ve Lina beni uyandırmaya çalışıyorlardı. Ama nafile çünkü hala uykum olduğu için yerimden bile kıpırdamamıştım. Yeji mutfaktan soğuk suyu alıp üstüme döktüğünde bi "Hassiktir" çekip hızla yataktan kalktım. Tanrım öldürücem bu kızı!.
Vn:"Ya gerizekalı napıyorsun her tarafım ıslandı!?"
Yj:"İyi oldu sana. Kızım leş gibi kokuyorsun ya kalk bi duş al ıyğ"
Ln:" Aynen kanka sen git bir duş al bende sana bi kahve yapayım sonra bize dün neden bu kadar çok ağladığını anlat tamam mı?"
Vn:"Off tamam ya insanı iki dakika bi rahat bırakmıyorsunuz"
Yj:"Bak bu sefer kovayla dökerim suyu, görürsün sonra ebenin şeyini tersten"
Vn:"Ay çok korktum götün yiyorsa yap lan"
Yj:"Bekle lan geliyorum"
Vn:"Ananısikim tamam lan tamam"
Diyip banyoya girip güzel bi duş aldım. Ve odama gelip üstümü giyindim. Aşşağıda Lina bana bağırıyordu."Hadi Vien kahven hazır gel kahvaltı yapalıım"
"Tamam geliyorum" diyip aşağı indim. Kızlarla kahvaltı yapmaya başladık. Ben kahvaltı yaparken kızlar beni soru yağmuruna tutuyorlardı.
"Ya nolur hadi söyle Vien" Lina isyankâr bir şekilde konuştuğunda göz devirdim. Bu kadar inatçı bi insan olmak zorunda degildi.
"Ya bi kahvaltımı yapiyim durun zaten kafam allak bullak dün çok içtim"
"Gerizekalı ne var da sende öyle ota boka ağlayıp ağlayıp duruyorsun?"
"Yah! Ota boka ağlamadım önemli bişeydi ondan ağladım o kadar"
"Şeyime anlat onu sen Vien 😒😒"
"Ya anlatıcaz dedik ya durun bi rahat rahat kahvaltı edeyim" diyip kahvaltıya döndüm.
Sonunda kahvaltımı bitirip. Kızlarla solana geçtik. Bu sefer kahveleri Yeji yapmıştı. Kahveyi çok güzel yapıyordu ama işine gelmiyordu şerefsizin sjksndjsn
Lina merakla bana bakarken Yeji sinirle konuştu.
"Anlatacak mısın bu sene olayı amk!?"
"Tamam anlatıyorum" diyip derin bi nefes aldım. Ama bu konuşmadan sonra Yeji beni öldürebilirdi. Çünkü Jungkook'u sevdiğimi söyleyecektim. Ondan alacağım cevabı da çok iyi biliyordum. Bana diyeceği tek şey "Beynine sıçiyim senin gerizekalı" diyecekti.
"Söyleyeceğim ama kızmayacaksınız"
"Ya tamam amk söyle şunu işte"
"Şey... Ben... Jungkook hocaya aşık oldum"Bu sefer sinirlenen Lina oldu.
"Ulan gerizekalı aptal beyinsiz o gün o adam kızla yiyişiyordu beynin yok mu senin ya"
Sonunda Yeji de konuşmuştu."Senin beynine sıçiyim gerizekalı başkasını bulamadın mı da elin şerefsizini seçtin amk"
Kızların gözünden ateş çıkıyordu resmen. Bunu anladığım için yumuşak bir ses tonuyla " ya ama napim gönül bu-"
Yeji sinirle "Sıçarım gönlüne de sana da he! başlatma lan aşkına da ızdırabına da olm çocuk şerefsiz lan seni üzer o anlamıyor musun sen beynini nerde bıraktın!?"
Haklıydı. Çok haklıydı.
Lina sakinleşmeye çalışarak bana döndü. Derin bir nefes alıp, "Bak canım arkadaşım. Seni o şerefsiz üzer onunla ne ilişkiye girilir ne de sevgili olunur"(Fesat tayfa toplanın dnjdskmsndksl)
Haklıydı aslında çünkü o bi kızla öpüşmüştü. Belki de daha fazlasını da yapmış da olabilirdi.
Kızlarla uzun bir süre konuştuktan sonra bana iyice akıl verdiler. Hepsi benim iyiliğim için uğraşıyordu . Onları gerçekten çok seviyordum.
"Bak canım dostum, o kız bir kaşar ve o çocuk da bir şerefsiz"
"Yani tencere kapak misali, yuvarlanıp yuvarlanıp birbirlerinin götüne yapışmışlar" dedi Yeji.
"O yüzden ondan uzak durmalısın anlıyorsun dimi beni?" (Yoo)
"Anlıyorum Lina ama onları o gün öyle görünce... ne bilim içimde birşeyler kırıldı"
"Kalbim çıt gözyaşım pıt yani wpjdbdjdnsj"
"Yah! Yeji dalga geçme"
Biz bu halimize gülerken saatin geç olduğunu fark ettik ve kızlar evlerine gitti ben de yatağıma uzandım ve tavanla aşk yaşamaya başladım.
Derken telefonuma bir mesaj geldi.
(Bilinmeyen numara): merhaba, uyuyor muydun?
Vien: hayırdır aslanım sen kimsin?
(Bilinmeyen numara): Jungkook...😑
Vien: Ay hocam sizmiydiniz pardon kusura bakmayın
Jungkook: önemli değil Vien
Vien: Eee neden yazdınız gecenin saat ikisinde?
Jungkook: o kadar olmuş mu?😐
Vien: Oldu 😒
Jungkook: Şey rahatsız ettiysem yazmam😐
Vien: siz her ÖĞRENCİNİZE gecenin saat ikisinde yazar mısınız?
Jungkook: her öğrencime değil
Vien: ?
Jungkook: yani diyorum ki... Ahh boşver iyi geceler 👋
Vien: 👋😑
Acaba ne diyecekti... Offf önemli bişey miydi yoksa değil miydi keyfiyen mi yazmıştı??? Ahhh bu adam beni delirtecek!
Vien: Hocam?
Jungkook: Efendim
Vien: Az önce ne diyecektiniz?
Jungkook: Çok mu merak ettin hm?😏
Vien: Söylemezsen söyleme beh! Bende önemli birşey zannetmiştim ama siz boş yapmak için yazmışsınız😒😒
Jungkook: Vien ben sana ne dedim?
Vien: Ne dediniz?
Jungkook: Hah! Hatırlamıyor musun gerçekten? Bence hatırlıyorsun hani seni dolapla arama alıp bişey söylemiştim ya😏
YANIYORUZ FUAT ABİ!!!😧
Vien: Hocam bana mı öyle geliyor yoksa siz sapıklaşıyor musunuz???
Jungkook: Kkkkkk
Vien: Neyse boşverin iyi geceler 😃👋
Jungkook: Neden boş vereyim ki? Hem ne güzle konuşuyorduk 😉
Vien: Ben bu konuşmanın güzel yerlere gittiğini sanmıyorum..
Jungkook: Ben sanıyorum 😉
(Vien çevrim dışı)
Jungkook: Hey nereye gittin???
Jungkook: Vien sana diyorum?
Jungkook: Çok inatçısın😐 mesajlarımı görüyorsun bilmiyorum ama neyse iyi geceler👋👋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Öğretmenim JJK ile Hayal Et \NEW LİFE MY TEACHER\
De TodoNEW LİFE MY TEACHER...🌙✨ "Yeni Hayat Öğretmenim JJK"