Říjen 2308 - V Panemu zbylo jen 11 krajů, jelikož ten dvanáctý zničili ve válce, která se v tomhle státě odehrála. Krajané přemohli a zničili hlavní město Kapitol, jenž mělo nad všemi kraji nadvládu a jeho členové nutili děti v jednotlivých krajích bojovat v téhle hrůzné hře na život a na smrt. Spousta Kapitolanů bylo zabito, jiní přežili a přestěhovali se do jednotlivých krajů, desítky z nich před smrtí utekli mimo Panem. Vypadalo to, že zavládne mír a v Hunger games už nikdo o život nepřijde. Kapitolané, co utekli však byli chytřejší, než si Krajané mysleli. Neměli je nechat utéct. To jim ale došlo, když bylo příliš pozdě.
Únor 2309 - Klid a mír po opravení škod po zkončení války narušil nečekaný zvrat. Vyhnaní Kapitolané se vrátili s posilou v podobě zástupů tisíců vojáků. Ve vedlejších státech se dozvěděli o válce a bývalí členové zničeného Kapitolu jim vykecali Bůh ví, jaké lži o zradě, které členové hned několika států uvěřili a spousta vojáků se dobrovolně nabídlo s pomocí, aby Kapitol znovu převzal moc nad Panemem.
Někteří z těch vojáků však pravdu věděli a úmyslně šli bojovat proti nevinným lidem s příslibem přijetí do společnosti Kapitolu. Takoví lidé byli obvykle psychopati, uprchlí vězni a nebo právě propuštění vrazi, kteří toužili po krvi.
Vojsko se pod vedením Kapitolanů dostalo na území Panemu a rozpoutala se krvavá bitva nazývaná jako Červenobílá, jelikož v únorovém sněhu tekla krev proudem a už z dálky byla vidět vojska šlapající v červené a bílé.
Občané Panemu se spojili a bojovali bok po boku, jako jeden tým, avšak věděli, že proti tolika vojskům z největší pravděpodobností nevyhrají. Nechtěli to však vzdát, když měli alespoň malou naději na úspěch.
Březen 2309 - Válka trvající více, než měsíc ustala. Jak se předpokládalo, vyhráli Kapitolané. Spousta vojáků přišlo o život, ale stovky z nich přežili a mezi nimi bylo i desítky těch, kteří věděli, jaký má tohle všechno doopravdy smysl. Ti nejvíce pomohli se stavěním velké zdi kolem Palemu, kam uvěznili i přeživší vojska připravení z nich udělat obyvatele svého státu. Jejich rodinám tedy oznámili, že v bitvě přišli o život. Pak už jim v tom, co chtěli udělat nic nebránilo.
Srpen 2309 - Kapitol i všechno v něm bylo znovu postavené a už i aréna na další ročník hunger games skoro hotová. Znovu se také vybudoval dvanáctý a třináctý kraj, do kterých se přesunulo několik těch, kteří bojovali ve válce. Do dvanácky se také přestěhovali ti, jenž tam žili před tím, než ho zničili. Z jiných vojáků se stali Kapitolané. Nakonec se v nejodlehlejších místech Panemu vybudoval i čtrnáctý a patnáctý kraj, kam dali jak vojáky, tak i některé obyvatele jiných krajů, většinou ty vzpurné, jako jejich trest. Hranice Panemu od té doby hlídají mírotvorci a dostat se dovnitř je velmi obtížné. Pokud se vám to však povede, už nikdy se nedostanete ven. Takto to tam funguje doteď.
Září 2309 - Všechny protesty nových i starých obyvatel byly marné a 76. ročník hunger games stejně začal. Novinka byla, že se spolu poprvé utkalo 30 splátců.
Srpen 2314 : Všechno jde podle plánů Kapitolu. Přípravy na 80. ročník jsou dokončené. Už jen vylosovat, kdo bude tentokrát bojovat. Šťastné hladové hry a nechť Vás vždy provází štěstěna!
Tak to byla historie Panemu. Prosím, že to alespoň trochu dává smysl. xD
ČTEŠ
Hunger games - Kapka naděje //DOTS//
Science FictionJe 15 krajů a z každého kraje se vybere chlapec a dívka. Všech 30 jich pojede do jedné arény, kde se utkají. Bude jen jeden vítěz. Jen jeden, který přežije! Vstupte do příběhu plného krve, smrti, soubojů, ale i emocí, přátelství a alespoň kapky nadě...