09. "Има ли някой друг?"

754 21 5
                                    

"Тук е много по-добре"

"Да"- казвам, като отивам до прозореца, за да имам изглед навън.

Намерихме някаква тъмна спалня, в която да седнем и да поговорим. През прозореца се виждаше осветения басейн, в който хората се плискаха. Музиката се чува заглушено от долния етаж, но тук все пак е толкова спокойно. Трансът ми обаче беше прекъснат от звука на кикотене пред вратата на стаята.

Джейкъб седна на леглото и аз се наместих до него. Изобщо не се чувствах странно. Дори и да не мога да отрека добрия му външен вид и чар, не мисля, че някога бих могла да започна нещо сериозно с него. Не, че исках. Честно казано не знам какво искам. Но знам, че искам Сойер.

"Е"-той се прокашля -"Хубава рокля"

Изглежда нервен и не искам да го притискам.

"Благодаря"- казвам. По дяволите дори не мислех, че тази рокля е толкова специална.

Той допива каквото има в червената си чаша и я оставя на земята.

"Колко изпи?"- питам.

"Не знам, изгубих броя след четвъртата"- овърта.

Въздъхвам, мислейки си как наистина не искам тази вечер да се справям с пияния Джейкъб, който повръща върху мен.

"Може би трябва да ти донеса малко вода..."

"Искам да те попитам нещо"- прекъсва ме.

"Добре, какво?"

"Защо каза не?"

"Не?"

"Когато те поканих на среща"-той уточнява.

"Казах ти, не съм-"

"Мхм, не съм съгласен"

"Защо не?"

"Има ли някой друг?"

"Защо мислиш така?"

"Не знам, предчувствие"

"Виж, дори да е имало това не е причината да откажа"

"Разбрах, мислиш, че съм женкар"

"О, стига, наистина ли още си разстроен за това?"

"Просто...никога не съм бил отхвърлян до сега и исках да знам защо"

"Виж, сигурна съм, че си страхотно момче и си привлекателен и всичко ..."

My Brother's Best Friend / Най-добрият приятел на брат ми/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin