Merhaba gökkuşağı bekçileri. uzun zamandır bölüm atmıyordum neredeyse bir aydır falan yeni bir kurgu ya başladım. Onunla meguldüm ama şimdi buradayım.
vee işte 3. bölüm ile karşınızdayım...
GÜZEL OKUMALAR. OY ATAN HERKES ALEV GİBİ ZEKİ BİRİ OLUR AMİN EHEHE
BÖLÜM ŞARKILARI:
Emre Aydın: Bitti Tebrikler🔥
Lana Del Rey: Because Of you 🔥
Ghosty kisses: The City Holds My Heart 🔥
frxbie: Sadece bir rüyadasın🔥
🔥En son böyle kalmışlardı hatırlarsanız... 🔥
Siyah hiç bu kadar yakınımda olmamıştı...
Korku hiç nefesini sertçe boynuma vererek kulağıma ve enselerime kadar ulaşmamıştı...
Siyah beni içine hapis edebilir miydi?
Peki ben siyahı iyileştirebilir miyim?
Siktir bu düşünce neden beynimde yankılanıyor ki!
Kollarım havada asılı kalmıştı, Ateş Barut üstüme çullanmıştı... Onu hissedebiliyordum bu gerçekten çok korkunçtu...
Bir eli ile iki elimi de tutabiliyordu diğer eli ile az önce yaktığı sigarayı tutuyordu. Sigarayı dudaklarına yerleştirdi bunu bile zar zor gördüm. Üstüme yükünü verdiğinden dolayı hem korkuyordum hem de garip bir kaç duygu daha vardı içimde ama korku daha baskındı.
Ben Ateş Barut'dan korkuyordum... Katilimden korkuyordum. İnsan katilinden korkmalı zaten.
Çığlık atmıyordum, korkudan buz kesilmiştim nefes aldığımdan bile emin değildim ki. Bacaklarım korkudan titriyordu...
Acaba beni bu sefer gerçekten öldürmek için mi geldi?
Hayır Alev! Ölmeyeceksin! Ölümün Ateş Barut'un elinden olmayacak!
Şu an ne yapmalıyım siyah ve karanlıktan göremediğim gözlerini üzerimde hissediyordum ve bu beni çığlık atmaya teşvik ediyordu ama çığlık atamazdım... Yaşamak için şansım varsa bile onu yok edebilirdim...
'Sakin Ol Alev! Sen zeki bir kızsın bu işten de kurtulursun.'
Sakin Ol Alev!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇÖPÇATAN
Ficção AdolescenteHerkes zamanında çöpçatan olmuştur demi? 🔥🔥 Arkadan gelen sesle kaşlarımı çatıp sesin olduğu yöne ilerlemeye başladım. İçeride benden başka birinin olduğunu düşünmüyorum. Ateş ve Bensu da gitmişlerdi ve hatta üzerime kilitlemişti. Arka tarafa doğ...