17 Mayıs 2021
Başlama tarihinizi buraya yazabilirsiniz 💜
Bugün , günlerden pazartesi . Lanet
olası okula gitmem gerektiği için erken kalkmam gerekiyor. Ama bilin bakalım ne oldu ; sabah saat 6'ya kadar uyumadım . Çünkü bilgisayar kodlamalarımı gece yapıyorum .
Sebebini sormayın . Yada sorun sebebi şu : insanların bunu bilmesini istemiyorum . Çoğu insana bu işler saçma geliyor. Neymiş efendim asosyallik . Bence mükemmel kimi ne ilgilendirir ki . Ama yinede hayatımda ki insanlar bunu bilmeyecek popülerliğimin bozulmasını istemiyorum .Düşünsenize okul basketbol takım kaptanısınız . Baş savcının oğlusunuz , güzel ve lüks bir hayatınız var ama insanlar size asosyal diyor. Hayır kesinlikle eminim bu sadece bilgisayarım ve benim aramda kalıcak . He , bide sizin sırrımız güvende .
Kapı tıktıkladı "Rüzgar , hadi kalk oğlum haftanın ilk gününden okula geç kalma baban kızıyor sonra bak " dedi Funda abla.
Funda abla evimizde yaşayan 40 lı yaşlarda bir kadın , aşırı sevimli biraz kısa boylu . Onu ilk 10 yaşımdayken tanıdım , babam ev işleri için birini arıyordu Funda ablanın yardıma muhtaç olduğunu görmüş ve onu bizim yanımıza getirmişti ."Off abla biraz daha uyusam olmaz mı ?" Dedim . Ama kalkmam gerektiğini bildiğim için doğruldum .
"Olmaz evladım hadi bak kahvaltı hazırladım sana soğumasın ." Dedi neşeli bir sesle . Zaten o hep neşelidir benim neşe kaynağım .
"Tamam canım kızma üstümü değiştirip geliyorum" dedim ve esneyerek yataktan kalktım . Lavaboya gittim aynaya baktım . Gözlerim her zaman ki gibi çapaklıydı . Elimi yüzümü güzelce yıkadım ıslak elimi kurulamadan saçlarımı düzelttim , daha doğrusu dağıttım çünkü saç modelim böyle .
Gardıroba gittim siyah pantolon , siyah yeşil gömlek ve kahverengi deri ceketimi çıkardım . Yemeklerin kokusu burnuma geliyor . Hani olurya sanki hiç yemek yememiş gibi karnın açtır ve o kokuyu alınca daha da karnın acıkır işte şuan tam olarak onu yaşıyorum . Hızlı hızlı üstümü değiştirdim ve aşağıya indim .
Ah canım benim ya en sevdiğim omletten yapmış . " Canım ablam yine döktürmüşsün maşallah ." Dedim ona arkadan sarılarak.
"Bırak şimdi yalakalığı da soğutma ." Diye Güzel gülümsemesiyle karşılık vererek cevapladı .Yemeğim bittikten sonra ellerine sağlık dedim Funda ablaya ve yukarı çıktım . Dişlerimi fırçalayıp bilgisayarıma bir göz attım . Gece yazdığım kod çok güzel bir şekilde işliyordu , bilgisayarımı kapattım ve kapıya yöneldim .
"Canım ben çıkıyorum ."
" Tamam Rüzgarcım dikkat et kendine."
Dışarı çıktım ve motoruma yöneldim .
Evet yine anahtarı evde unuttum hep unuturum zaten . Camdan ses geldi .
"Al hadi al yine unuttun dimi anahtarını ." Dedi ve gülerek anahtarı fırlattı ." Beni çok iyi tanıyosun canım ablam ."dedim ve güzel bir refleksle anahtarı yakaladım , motoruma bindim ve okula doğru yola çıktım .
Devamı gelicek ....
Selam bebekler bir aile oluşturmayı planlıyorum 1yusufguney Instagram hesabına 2R kitabından geliyorum yazın bir grup kurayım . Orda sohbet , fikir , yardım vb gibi şeyleri hallederiz ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
2R
Teen FictionNormal , popüler ve lüks bir hayat süren Rüzgar'ın trafik kazası sonrası hafızasını kaybetmesi tüm popülerliğinin bitmesine sebep olur ve oda kendini bilgisayar kodlarına bağlar . Kendini yalnız hissettiği dönemlerde bilgisayarına bir virüs girer...