❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣(Kayra' dan)
Neler olduğundan en ufak bir fikrim yok en son hatırladığım sey poyrazin kucağında bana beni birakma degisleriydi.
Suanda bir el elimi tutmus benim ellerime o kadar zıt ki elleri sıçacaktı. Benimle konusuyordu. Bu sırada ağlıyoda. İçim gitti.
Ellerini sıktım sıkabildığımce... birden doktorlar geldi. Abimi çıkarttılar gozlerimi yari baygin bir sekilde açmıştım.
Normal odaya aldilar ve heryerim çok ağrıyordu. Gozlerimi kapattım ve kendimi uykuya bıraktım.
Gozlerimi açtığımda abimleri annemi babami odada gördüm. Poyraz abim elimi tutumuş kafasini yatakta yana koymuş kerem abim diger tarafimda ellerini göğsünde birleştirmiş yere bakıyordu. Uraz ve mert abim bir kosede alple efe bir kosede babamla annem bir köşede oturmuş bekliyolardi.
Gozlerim doldu oda o kadar sesssizdi ki kalp atışlarımi bile duyabiliyorum suanda.
Kısık sesle " ailem" dedim. Hepsibir anlda ayaklandı poyraz abim kafasini kaldırdı öyle bir baktı ki icim parcalandi elindeki elimi yavasca geri çektim gözlerinden korku akıyordu heo yapmak istediğim ama yapamadığım bu şeyi bir anlik cesaretle yaptım.
Ellimi yanagina goturup avuç icime aldim. Hemen gozleri parladi kafasini çevirip avuç icimden öptü. Ahh şuanda düştüm istee..
Elimi indirdim ve herkese gulumseye çalışarak baktım. Kimse konusmuyordu yahu bunlara ne olmus böyle alt tarafı öluyoduk biz çok gectik bu yollardan ohooo
Babam sonunda " iyimisin kizim sarilamıyoruz dokunamiyoruz sana canın acır diye kızma bize doktor izin vermiyor" dedi gozlerinden bir damla yaş düştü.
Hemem kaslariki cattim " hangi doktormus o karsisinda murat karahan olduğunu unutmus belli ki hatırlatalım mi babacım bi " dedim sonra " hangi doktor demişse valla yasak masak bana islemez ben babamin kokusunu istiyorum sarilirmisin bana lütfen" dedim gozlerimin dolmasini istemiyordum. Yaşadıklarım aklima geldikçe daha çok korkuyodum. Tek kalmak istemiyodum. Babam yavaşça gelip sarildi bana vücuduma degmemeye calisiyordu annemde ayni sekilde sarıldı o kadar kötü gorunuyolardi ki icim parçalandı bildiğin.
Abimlere tek tek sarıldım. Poyraz abim hala sarilma girisiminde bulunmadi. Biraz kendimi kötü hissetmedim degil.
Kerem abime dönüp " abi bi yaklasirmisin" dedim. Kulağına " annemle babami gönderin çok kötü durumdalar gördükçe daha kötü oluyorum dinlensinler " dedim yanagima öpücük kondurup kafasini salladi. Babamla annem ne kadar israr etsede odada bu kadar kalabalik kalamiycagimiza ikna edip kapiya ciktilar efeye dönüp " sarışınım gadi sende git mahvolmuşsun seni boyle gormek istemiyorum " dedim. Mirin kırın etse de onu da gonderdim annemlerle.
Uraz ve alp abim kantine indiler kerem abimi zar zor ikna edip koktukta yatirttim suan 3 tane tek kişilik koltuk vardı açınca uzuyordu bizimkiler burda benimle kalmak için getirirtmisler.
Poyraz abime döndüm oda bana bakıyordu " abi " dedim " efendim minigim bisey mi oldu doktor çağırım mi?" Dedi.
" hayır bisey olmadi iyiyim ben sadece tuvalete gitmek istiyorum " dedim utanarak.
Yanima yaklaşıp " seni kucagima alicam dikkatlice acirsa canin söyle tamam mi " dedi.
Beline koyucagina omzuma doğru koydu bir elini belimde cok yaralar vardi sanirim bacagima doladigi elleri yuzunden canim cok acımıştı ama belli etmemek icin kendimi çok sıkı tuttum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni hayatım
Teen FictionSiz hiç istemediğiniz bir hayat yaşadınız mı? Belki de yaşadınız ama anlatamıyorsunuz. Kayra kendi içinden size yaşadıklarını anlatmak istiyor. 17 yaşında ki kayra lise 3. Sınıftayken bu yaşına kadar zaten zorlu bir mücadeleyle gelmişti. Annesi ve...