Već je bilo isuviše kasno kad su Njegoš i Dragana ušli u sobu. Okrenula se ka njemu i pogledala ga, a onda ga prstom pozvala da pođe za njom. Nasmejao se. Celu noć ga je zavodila i pipkala kad ih niko ne bi gledao i znao je šta želi, pa je krenuo kao začaran za njom. Ušli su u kupatilo, a onda se okrenula i pogledala ga. "Kako ti se svideo moj mali preformas danas?", provokativno je upitala.
Nasmejao se. "Pakleno mi se svideo, vrckava.", promrmljao je, odmeravajući je.
Klimnula je glavom, skinula se, a onda sela na rub kade. Krenuo je da je dodirne, ali je odmahnula glavom. "Ne, sad očekujem da mi uzvratiš.", nasmejano je rekla.
Izvio je obrvu. "Želiš da ja izvedem striptiz?"
Zaklimala je glavom. "Mislim da sam zaslužila da mi ispuniš želju."
Nasmejao se i prevrnuo očima, a onda krenuo polako da se skida, dok je mešao kukovima. Smejala se kao luda, morala je da prizna da baš i nema nešto osećaja za ritam, ali je prokleto uživala u pomeranju njegovih mišića, dok se oslobađao odeće. Završio, a onda se naklonio ispred nje i nasmejano je pogledao. "Jel ti se svidelo, vrckava moja?"
Nacerila se i prstom ga pozvala da priđe, a onda ga zagrlila i povukla ga sebi. Uzela je njegovu ruku u svoju, pa je stavila na svoju ribicu. "Proceni sam.", promrmljala je, a onda ga zahtevno poljubila.
Zasiktao je kad je osetio da je, čak i preko gaćica, mokra i željna. Pogidao joj je gaćice, namestio ga na njen ulaz i jako se nabio u nju. Zarila mu je prste u vrat i izvila kukove ka njemu, kako bi ga što dublje primila u sebe. Grubo su se ljubili, grizli jedno drugo, dok se sve jače nabijao u nju. Spustio je ruku na njenu ribicu, jako stisnuo njen kliktoris i ona je nekontrolisano svršila. Nabio se duboko u nju, pa doživeo sopstveni vrhunac. Privio ju je jače uz sebe, pustio vodu u kadu iza nje, pa je polako spustio, a onda ušao i sam, pa je povukao na sebe. "Volim te, vrckava."
Zasmejala se, jače ga zagrlila, pa ga poljubila u grudi. "I ja tebe volim, Njegoše. Jebote, toliko sam umorna i iscrpljena.", promrmljala je i zevnula.
Pomogao joj je da sedne, a onda počeo i da je trlja. Isprao ju je, pomogao joj da izađe, pa se i sam isprao i izašao za njom. Obrisao se, podigao je u naručje, a onda je doneo do kreveta, pa je polako spustio na njega, legao do nje i jako je zagrlio. "Spavaj, vrckava moja.", nežno je rekao.
Uzvratila mu je zagrljaj, pa ga poljubila u grudi i sklopila oči. Zaspala je blaženim snom. Ovaj dan joj je ostvario sve moguće želje. Sve ono o čemu je ikad maštala, danas se ostvarilo. Njegoš je ostao da je gleda kako spava, sve dok i sam nije zaspao. Dragana je otvorila oči i videla da Njegoš još uvek spava. Polako je ustala, pokrila ga, a onda se obukla, pa izašla na terasu. Zapuhnuo ju je težak gradski vazduh i sa setom je pomislila koliko su jutra lepša na Staroj planini, a da ne priča tek o Moskvi. Vratila se nazad u sobu, tiho zatvorila balkonska vrata, a onda se tiho i iskrala iz sobe. Želela je da ode do restorana, naruči kafu i doručak, pa da odnese Nejgošu u krevet. Sišla je u hol hotela, uzela novine koje su stajale na pultu, pa se uputila ka restoranu. "Dobro jutro.", rekla je uz osmeh momku za šankom.
"Dobro jutro, gospođice, izvolite?"
"Dajte mi kafu odmah, zatim želim i kompletan doručak, plus još dve kafe. Račun ide na sobu broj osamnaest.", promrmljala je.
Momak je klimnuo glavom. "Izaberite sto, kafa odmah stiže.", ljubazno je rekao i nestao.
Sela je za prvi sto do šanka, a onda otvorila novine. Nacerila se kad je videla svoju sliku na naslovnoj strani novina, pa videla da više o sebi može saznati na srednjim stranama novina. Konobar je doneo kafu. "Hvala.", rekla je uz osmeh, a onda ponovo vratila fokus na novine. Otpila je gutljaj kafe, pa radoznalo otvorila novine. Prevrnula je očima kad je videla naslov.