Uyuyan Sebastian nasıl bir şey?

842 53 10
                                    

İstek: Quien_of_Sadness201

~●~●~●~●~●~●~●~

• Son derece nadir durumlarda Sebastian uyuyakalır ve sizi her zaman şaşırtır

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

• Son derece nadir durumlarda Sebastian uyuyakalır ve sizi her zaman şaşırtır.

• Yılda bir veya iki kez, bu sayı civarında bir uykuya dalar ve bunun ne zaman olacağını asla tahmin edemezsiniz.

• Kendini çok savunmasız bir konuma yerleştireceği için, yalnızca etrafındaki her şey nispeten huzurlu ve güvenli olduğunda uykunun tatlı bilinçsizliğine teslim olur.

• Bu, sizin huzurunuzda uyuyorsa, bunun nedeni size gerçekten ama gerçekten güvendiği anlamına gelir.

• O çok ağır bir uykucu. Eğer onu rahatsız etmezseniz öğleden bir saat kadar önce uyanacak.

• Bir şeyin farklı olduğunun ilk işareti, gözlerinizi açtığınız anda hiçbir kahvaltının kokusunu alamayacağınız zamandır. Sebastian her zaman günün ilk yemeğini sunar, ondan istediğiniz için değil, sadece sizinle ilgilenmekten hoşlandığı için.

• Bir sonraki işaret, gerçekten sıkı bie şekilde tutulmanız ve arkanızda yavaş, ağır nefeslerin olmasıdır.

• Sebastian uykuya daldığında bir şeye tutunma ve bırakmama eğilimindedir. Bilinci uzaklaştıkça tutunması gittikçe daha da sıklaşır. Bu size neredeyse her zaman olur.

• Böylece kendinizi, oldukça güçlü olan, ancak nefesinizi kesecek kadar da olmayan, onun kavramasında bulacaksınız.

• Zar zor etrafınızda kıpırdayarak, onunla yüzleşmek için dönmeyi başarırsanız, uyuyan tatlı bir Sebastian manzarasına göz atacaksınız.

• Yüzü gevşemiş, uzun, koyu saçları dağılmış, saç telleri yüzünü çevreliyor.

• Bu kadar derin bir uykucu olmasının iyi yanı, onu gerçekten rahatsız etmeden ona istediğiniz kadar dokunabilmenizdir. Saçıyla oynayın, yüzünü okşayın, göz kapaklarını öpün, yaptığınız hiçbir şeyden haberi olmayacak. Onu kafasına veya boynunun arkası gibi gerçekten hassas olduğu bir yere vursanız dahi yine de uyanmayacak, ancak yumuşak hırıltılar ve küçük inlemeler bırakacaktır.

• Tekrar uykuya dalmaya hazır olsanız iyi olur, iblis gözlerini açmadan önce biraz zaman geçecek.

• Uyandığında çok şefkatlidir. Gözleri açılırken sizi sıkıca sıkıştıracak ve nefis kokunuzu içinize çekecektir.

• Önce sizi öpecek ve sonra derin, titrek sesiyle günaydın diye fısıldarken kulak memenizi kemirecek.

• Bir kedi gibi gerinecek ve dikkatini size geri vermeden önce gözlerini ovuşturacak.

• Sebastian'ın yatak saçı, en tatlısı. Onu sabit ve mükemmel görmeye o kadar alışkınsınız ki, siyah saçlarının tamamen dağınık, gözleri yarı açık ve dudaklarındaki tembel bir gülümseme sizi bütün gün onunla yatakta kalmaya ikna etmeye neredeyse yetecek.

• İkinizin de yapacak bir şeyi yoksa buna evet diyecek.

• Uyku aklını bulanıkalştırmaya başladığında seni bir süre kendine yakın tutacak, bu anlarda hala biraz uykulu olduğu için çok hassaslaşacak.

• Yumuşak yatağa bastırılırsınız, vücudu üstte sizi öperken saçınızla oynar. Her yere ince dokunuşlar yapacak, daha samimi bir şefkat gösterme havasında olup olmadığınızı görmek için tepkinizi ölçecek. Çoğu zaman bu, ikinizin de tercih ettiği kaba şeylerden farklı olarak, gerçekten iyi, şehvetli bir zamana yol açacak.

• Artık ikiniz de uyanık olduğunuza göre, Sebastian kahvaltı yapmak için mutfakta ona katılmanıza izin verecek. İhtiyacı yok ama onun için bir şey yaparsan, mutluluk bir şekilde onu yiyip bitirecek.

------------

Merhaba 🖐🏻

Nasılsınız?

Ben MEB'in sınavlarla ilgili son açıklamasından sonra çook iyiyim.

2.dönem sınavlarına girmeyeceğim. Bu yüzden artık bölüm atabilirimmm 🎉🎉

Sınavlara gireceklere ise kolay gelsin😊♥️

Bölümü bırakıp edebiyat dersine gidiyorum.

Umarım bölümü beğenirsinizz♥️

Black Butler Oneshot - ScenarioHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin