Episode #10

10 2 2
                                    

Nastye ky table pr sab beytye howey thy ....haya ki tbyt ab sambal Gaye thi...
Mei ny socha hy q na haya aur arsal ki mngni bhi  krdi jaye?mamojan bolye
Haya ky moo mei tu nawala ps gaya usnye juice  peya...aur ahad ki tarf dekhnye lgi....
Nahi...abu hum dono filhal mngni nahi krna chahtye ....arsal bola
Arsal ki baat sunn kr sab ek dosrye ko dekhnye lgye...
Q...? Beyta nanoo aur mamojan ek sath bolye
Asal mei haya ko abhi Medical  test ki tyari krni hy...wo prna chahtye hy tu es leye....aur koye wajah nahi arsal bola
Kia ye    Medical test deyge es dafa?? Mamojan  bolye
G...arsal bola
Mgr es ky marks tu kaam hy ...momani jan boli
Es ny admission krleya hy improvement  ky leye....lujana ny ami ki baat khaat kr kha
Lekhn humye tu sahdi ki koye jldi nhi
Sirf engagement krnye sey tu kuch nhi hota...momani Jan boli
Ju haya ki mrzi hoge useye ky mutabiq fesala hoga...mery leye haya ki khushi aur future sey br kr kuch nhi ...arsal haya ki tarf dekh kr bola....
Mujhy hospital  ky leye dair jorahi hy mei chlta ho ....Allah hafiz... ahad ye bol kr chala gya....
Hum bhi soch rahye hy ky wapas chalye jaye...mamojan bolye...
Aryy...itni jldi kiya hy tora rukh jawo tum loog abhi tu aye ho...nanoo boli
Apko kiya pta amma kitnye kaam hotye hy waha...mamojan bolye
Jesey tum loogo ki mrzii ....mei tu soch rahe thi ky itnye maheno baad aye ho rukh jatye tu acha hota..nanoo boli
Allah apka saya hum pr salmat rakhye hum ap sey milnye zaroor  aya krengy
Haya ki ami boli...
Ameen ...haya ,arsal aur lujana  ek sath bolye...

Shaam ko sub ja chukye thy....sewaye ahad ky ju ab bhi...mirpur  mei tha...
Haya apnye kamrye mei beythi howi thi ky ...uskye phone ki ghanti baji...os nye dekha tu ahad ki call thi...os nye apna phone  bnd krdiya...
Ab mei ap sey koyi reshta rakhna nahi chahti...mr .ahad Haider...wo phone ko gusye sey table pr rakh kr boli....
Aur soo gaye...jab wo sooye tu 10 baj rahye thy...ajj wo jldi soo gaye qk uskye sr mei kafi drd tha....
Subh nastye ky table pr jab wo beyti tu ahad ka mood kafi off tha ...wo bht gusye mei lg raha tha...ju ky koye naye baat nahi thi...uskye shehrey pr thu hr waqat 12 bajye rahtye thy....
Haya chair pr beyt gaye...aur nashta  krnye lgi...
Mera phone  q pick nahi kiya tum ny? Ahad bola...
Merye phone ki battery  died hogaye thi... haya jaath sey boli...
Acha...dekhawo zra...ahad haya ka mobile  hath mei ly kr bola...
Mera phone dy ap? Haya gusa hokar boli....
Battery  died nahi full hy...ahad ny phone ko  haya ky ankoo ky samnye  pkrtye howey kaha....
Ye mere mrzi  hy...haya ny phone ahad ky hath sey liya aur chali gaye....
Ahad wahi beyta raha...gusey sey uska sr pta jaraha  tha... usny coat liya aur chala gya...

Mei soch rahi thi ky tum yaha ajawo ..tu acha hoga mujhy tora guide bhi kr logye ....haya boli...
Ahad bhai tumhai nahi prhatye ab kiya...arsal bola
Wo busy hotye hy...mei ny course khtm krleya hy aur revise bhi....bss ab tora sa daar lg raha hy....haya boli
Drna kis baat ka...arsal hass kr bola
Ab tum mera mazaq urra rahye ho...haya boli
Acha ...mei khosis krta ho aanye ki...
Arsal bola
Ok ...mei wait krongi...Allah hafiz haya phone rakh kr boli...
Ajj mosam bhara acha tha....bhr barish  ho rahi thi... haya ny apnye aur nanoo ky leye pakorye bannaye...wo dono dair tk balcony mei beytye  rahye...nanoo apni jawani ky qissey sunna rahi thi ...
Haya ko waqt ka pta hi nahi chala...jab wo brtaan rakhnye kitchen mei aye...tu maghrib ki aazaan hogaye...
Ohh...mujhy tu microniiii  bhi bnanye hy...wo boli
Jaldi sey namaz pr kr athi ho...asa na ho arsal ajaye...wo teez teez qadmo sey apnye room ki tarf janye lgii...

Namaz prnye ky baad wo kitchen  mei ayii...microniiii  banayi...wo loan mei nanoo ky sath beyt kr intezar  krnye lgi...
Tum ny pocha tha us sey ky kaha hy wo...nanoo boli
G..haa mere baat howe thi ussey mgr abhi uska phone  bnd jaraha  hy...haya ny phone ki tarf dekh kr kaha...
Ajjaye ga...wesye bhi ahad  bhi abhi tk nahi aya...aur barish  ky mosam  mei yaha network  bhi teekh nahi rehta...nanoo ny haya ko dilasa deytye howey kaha...
Mei pr try krtye ho...haya ye keh kr bahar chali gaye....
Wo bhr tehl hi rahi thi ky horn ki awaz baji... usnye drwazye ki tarf dekha aur teez teez chalnye lgi....
Gherajj chamak ky sath barish  abhi bhi baras rahi thi...haya ny phone off kiya aur  ghari ki tarf barnye lgii...
Anye tu do es arsal ky bachye ko ...dekh longi mei...wo khud sey boli...
Ghari andar ghar mei dakhil hogaye  thi ...barrish  ki wajah sey sab kuch dundhlaa nazar araha tha...usnye kisi ko ghari sey uttartye howey dekha ...tu ghari ki tarf chalnye lgi...

Ek dam sey asmani bilji ghri aur light chali gaye... osnye ye nahi dekh ky samanye koon hy bs bolti chali gaye.......
Kaha thy ap...kab sey apka wait kr rahi ho...ek tu phone bhi bnd jaraha  tha apka... bnda baata tu deta hy na ky kaha pr hoo...oppar sey mosam dekha hy apnye kitna kharab hy ...kitni tension  ho rahi thi mujhye.....
Tu tum mere prwa krtye ho?
Haa..zahre se baat hy....haya boli...
Light aye tu ahad ko apnye ssmanye dekh kr uski ankhaye pathi ki pathi rehgaye....
Dosri tarf ahad gelaye baal  aur hath mei coat leye usko dekh raha tha...
Sorry... mei samjh arsal hy....haya boli
Haya....arsal ghari sey uttar kr bola...
Ahad aur haya arsal ki tarf mooraye..
tu haya oski tarf janye lgii...
Yani tum abhi takh ghari  mei beytye howey thy...haya boli
Tumhai  tu pta hy mujhy anadharye sey boht daar lgta hy jab mei ghari sey uttarnye wala tha tu light chali gaye ...tu mei wapas ghari mei beyt gaya...arsal bola
Phone  q bnd jaraha  tha tumhara...haya boli
Battery  died hogaye thi merye phone ki...phone ko tu choro rashtye mei ghari bhi khrab hogaye thi...wo tu shukr hy ahad  ko phone kiya tu wo agaya...arsal bola...
Hmm..chalo  ab chaloo andarr  nanoo wait kr rahi hy...haya boli
Chalye bhai ...arsal ny ahad ko dekh kr kaha...
Hmm ...ahad bola
Ahad change krnye room mei gya jab ky arsal nanoo ky pass hi beyta raha...
Haya ny khanaa lgya...phir sab khannye ky table pr beyt Gaye...
Nanoo  ...apko keysey pta ky mujhy barish  ky din microniiii  khanna pasand hy ...ahad bola
Mujhy kiya pta tha beyta...ye tu haya ny bnanye hy ....nanoo boli
Aur ahad ny haya ki tarf dekha...ju khanna khanye mei masroof thi..ajj usnye ahad ko wapas nahi dekha...jab bhi koye baat hoti wo loog wk dossreye ko ek sath dekhtye mgr es dafa assa kuch nahi howa...ahad ko barii kofat howe...
Hmm...achi hy...ahad bola
Mgr pr bhi wo khuch na boli...
Arsal  tum microniiii loona tumhai tu barish  mei ye pasand hy...haya boli
Tum mujhye pasta pkra do...shahid  tumhai pta nahi microniiii lujana aur  ahad ko pasand hy barish  mei...arsal bola
Sb tu zaroor  dekhaye g...ahad dil hi dil mei bola...
Mgr aysaa kuch nahi howa... haya ny phir bhi osye ignore kiya....
Aur ahad kuch na bola....
Salat tu pass krwaowo haya ahad ko....nanoo boli
G...haya ny salat ottaya aur ahad ko pkraya...es mrtaba os ny dekha nahi
Mgr plate pkratye howeye oska hath ahad ky hath sey lg gya...
Ahad muskuranye lga....jab ky haya ko ahad ki muskurahat pr gusa araha tha...
Mei aur haya...kaal bagh jayengye...nanoo ap jayenge hamarye sath? Arsal boli
Na ..na beyta mei kiya karongi waha..
Nanoo boli
Kheir hy?? Ahad bol parha..
Haa..kuch khass nahi bs waha ky bareye mei bht suna hy...mei ny plan kiya tha ky hum loog mngni ky baad jayengye mgr ab mngni tu late hogaye hy aur pta nahi mei phir kab awonga mirpur  ...es leye ye moqa miss nahi karonga....arsal tafseelan bola...
Hum loog mtlb? Yani haya sath jayegi tumharye? Ahad bola
Haa...arsal bola
Tumhai koye iteraz tu nahi na beyta? Nanoo haya ki tarf dekh kr boli
Nahi ...nanoo blky arsal tu abhi bhi mana kr raha tha...merye insist  krnye pr es ny ye pesla kiya...haya boli
Acha acha...nanoo boli
Ahad ny jabh ye baat sonii..tu wo tori deer khamosh raha...pr apna phone uttaky  ye bol kr chala gya....
Acha ...nanoo ap loog beyte mei apnye room mei jatha ho... coffee  bejwa dejeye ga sakeena ky hath....

Dinner kernye ky baad arsal aur haya boht deer takh balcony  mei beytye rahye...kaal ky barrye mei planning  kr rahye thy itnye mei sakeena coffee  ky cups leykr aye....
Hum tu 2 loog hy ye tesra cup kis ka hy?arsal bola
Ye ahad sahb ka hy ... mgr wo apnye room mei nahi hy....sakeena boli
Tum ny achi tarha dekha ....wo aksar apnye room ki samnye wali balcony mei hotye hy.....haya boli
Nahi waha nahi dekha...sakeena boli
Mujhye dydo mei dekr ati ho....haya ny coffee  ka cup leya aur  janye lgii
Mei ahad bhi ko coffee dykr athi ho...haya boli
Okk...arsal ny phone ki tarf dekh kr bola....
Haya ny room ka drwaza kola tu ahad waha pr nahi tha...wo balconye ki tarf gaye tu dekha ky ahad brown colour ki chaadar orrhye karha hy....
Haya ny coffee ko meyz pr rakha...aur boli...
Apki coffee...
Rakh dho...ahad bola
Ahad ny pechye moor kr nahi dekha...lehaza haya ny bhi waha khra hona sahi na samjh aur chali gaye...
Ahad wahi kraha socha raha tha...
Q merye leye tum itni important  hoti jarahi ho haya....Q tumhari mujoodgi sey mujhy farq phrta hy..Q mei tumhai kese or ky sath nahi dekh sakhta...
Nahi....asa kuch bhi nahi....ye sirf mera wahm hy .... I am engaged... mei ye sab Q socha raha ho....wo khud sey kaha...


Kiya apko lgta hy ky ahad ko haya sey muhbaat  hogaye hy...? Ya pr wo esko deyga weham ka nam.....

Stay tuned for the next episode...⚘
Do comment and vote .....🙋‍♀️








EK TARFA.....💔Where stories live. Discover now