∆To tylko koleżanka∆

55 3 0
                                    


||Pov Karl||

Zobaczyłem jak Y/n siedzi na kolanach Dreama. Wiedziałem że to dla zabawy ale poczułem sie...zazdrosny?

Nie mam z nia za duzo kontaktu. Bym chciał go odnowic, ale sie boje zapytac.
W koncu odwazylem sie i podeszłem do kanapy

-Y/n...

-Tak?

-Możemy porozmawiać?

-oczywiście, tylko niech clay mnie puści

-NIE MA OPCJI-krzykna uśmiechniety dream

-miałam cie zabić, dajcie scyzoryk (chyba tak to sie pisze)

-A to juz cie puszczam

po niechetnym wyszpuszczeniu dziewczyny z obięć chłopaka wziałem blondynke za reke i poszliśmy na korytarz

-Więc oco pytasz?

-Ja ciebie lubie

-Ja ciebie tez

-możemy odnowić kontakt?

-No okej, właśnie troche nudno jest bez rozmow z toba...

-UUUUUUUU SHIP NADAL ISTNIEJE JAK WIDZE-Krzykneli chłopacy z salonu

-Mówiliśmy za głośno🙂, ZAMKNIJCIE SIE CYMBAłY-powiedziałam z łzami oczach od śmiechu.

Postaniwiliśmy z karlem iść na spacer, ale najpierw musiałam sie przebrać.

Założyłam jane dżinsy, biały top, różowa dżinsowa kurtke i białe trampki.

wyszłam z pokoju i jak zawsze, wszystkie oczy były skierowane na mnie, wziełam ze stołu portfel, telefon i klucze po czym wziełam karla za ręke, aby chłopacy byli zazdrośni

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

wyszłam z pokoju i jak zawsze, wszystkie oczy były skierowane na mnie, wziełam ze stołu portfel, telefon i klucze po czym wziełam karla za ręke, aby chłopacy byli zazdrośni

-żeganm was :))

Byłam z Karlem w mieście, oczywiście jego wszystkie fanki go zobaczyły.
Podbijały do niego i widziałam w pewnym momencie że jest zły, bolała go ewidentnie głowa.
Chciałam go jakoś uratować i... pocałowałam go prosto w usta.

Nie mogłam uwierzyć, że to zrobiłam, przynajmniej te dziewczyny sie od niego odczepiły.

Popatrzyłam na Karla i wymamrotałam

-j- j- j- ja przepraszam (mam nadzieje że umiecie sb wyobrazić jak ona to mówi)

Odrazu pobiegłam do domu i zamknełam sie w pokoju...

||Pov Karl||

Zaraz... Czy Y/n właśnie mnie pocałowała?

Nie odsunołem jej od siebie, czy to mi sie podobało?
Czy ja ja kocham?

mózg Karla: NIE, NIE, NIE, STOP, NIE BAWIE SIE TAK, KARL ANULUJ, ANULUJ IDIOTO.

Pobiegłem na chate. jak byłem w środku nie widziałem dziewczyny.

Pewnie siedziala w pokoju, spytałem sie Georga co z nia jest, gdzie ona jest i wogle.

Chłopak odpowiedział mi że siedzi u siebie w pokoju i płacze, jednak nie wejdziesz tam bo sie zamkneła i nikogo nie wpuszcza.

Podeszłem do jej drzwi i słyszałem jej płacz, zapukałem ale nie odpowiedziała.

-Ha ha halo? Kto tam jest?

-Ja...

-Odejdz

-wpuść mnie tam, błagam

||Pov Y/n||

Podeszłam do drzwi i otworzyłam je Karlowi, zakrywałam twarz rękoma, aby nie było widac moich pokrych oczu i mojego rozmazanego tuszu (chodzi mi o to, ze jak sie placze to dla dziewczyn ktore mialy pomalowane rzesy splywa z łzami tusz).

Jednak chłopak wzia mnie za dłonie i odsuna je od twarzy, zauwazyl widocznie to i mnie przytulil.

Mineły tak 2 godziny, postanowiliśmy obejrzec jakis film, i wybraliśmy Titanica, nie wiem czemu ale Karl sie zgodził, została jeszcze godzina filmu a ja zasnełam wtulona w karla, on chyba tez zasna, ale nie jestem pewna.

Wstałam i zobaczyłam tylko Chłopaka przytulonego do mnie, jakims cudem spod poduszki telefon aby zobaczyc godzine.

Była 09:17, bardzo mozliwe ze wszystcy sie obudzili i...nas widzieli.
Odrazu weszłam na instagrama i zgadnijcie co zauważyłam.

Dreamwasteken

Polubione przez: georgenornfound i 2 592 738 innych𝐃𝐫𝐞𝐚𝐦𝐰𝐚𝐬𝐭𝐞𝐤𝐞𝐧 Dadal ship żyje, Karl jestem o ciebie zazdrosnyᶻᵒᵇᵃᶜᶻ ʷᵈᶻʸˢᵗᵏⁱᵉ ᵏᵒᵐᵉⁿᵗᵃʳᶻᵉ 394 829georgenotfound: Ulala idealnie do siebie pasuja

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Polubione przez: georgenornfound i 2 592 738 innych
𝐃𝐫𝐞𝐚𝐦𝐰𝐚𝐬𝐭𝐞𝐤𝐞𝐧 Dadal ship żyje, Karl jestem o ciebie zazdrosny
ᶻᵒᵇᵃᶜᶻ ʷᵈᶻʸˢᵗᵏⁱᵉ ᵏᵒᵐᵉⁿᵗᵃʳᶻᵉ 394 829
georgenotfound: Ulala idealnie do siebie pasuja

-Ukradli._nazwe_: Pff ona na niego nie zasługuje

Tommyinnit: Dream nie tylko ty jestes zazdrosny, znaczy co

3ˡⁱᵖᶜᵃ 2021

Wstałam powoli z łóżka aby Karl sie nie obudził. Wziełam szklanke i nalałam do niej lodowatej wody, poszłam do pokoju Claya i wylałam na niego napoj.

[Zawieszone] Jesteście dla mnie rodziną//DreamSMPOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz