chapter 3❤️

39 2 0
                                    

#Vampare_prince 🧛🧛❤️😉

   "  යා  මෝඩයා     😯😯😯හැරී    ජෝන්ස් , කෙල්ල    ගොඩක්    ආවේගෙන්     ඉන්නේ කොල්ලා     එක්ක 😤😠😠😠.....

කොල්ලා      හැරෙනවා      එක්කම      මේ හුරතල්      හිතුවක්කාර    මුරණ්ඩු     කෙල්ල තෙත      වතුර    බේරී     🥵🥶🥶බේරී     කොල්ලගේ     ඇගට     🙈🙉🙊🤦‍♂️🙆‍♂️😳😲😲😲😲😲 පනිනවා. ............  .............

"මට     ඔයා     කවුරු     උනත්    කමක්    නෑ😶, කියලා    කොල්ලගේ     තොල්      වලට    තද හාදුවක්       දෙනවා😘💋💋💋💋🙀    කෙල්ල   බලෙන්ම,     නිල්    පාට    ඇස්   කොළ    පාට      වෙනවා     කොල්ලගේ     කොල්ලා      නිරුත්තර   😶🤭😶😶😶😶😶😶🤭🤐🤐 වෙනවා. ...................................
______________________________________________
#ආදර_හාදු_වැස්සේ_තෙවන_කොටස 💗

#Chapter_3🤗🤗🤗🤗
_____________________________________________
#අද_කොටස 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

"උම්ම්ම්මා      💋💋💋💋💋......................

"අර     කෙල්ල     බස්සපන්      යකෝ 😲

"බෙල්ල      කයි 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

හැරී     ගේ    මුළු    ගතම 🥶🥶🥶🥶   වෙවුලනවා   මේ හැදුවේ      හුස්ම      නිසා. කොල්ලට     ඒ     හැගීම     තේරුම්    ගන්න බැ.     🥵🥵🥵🥵🥶 කෙල්ලගෙන්      ගැලවෙන්න      උත්සහ කරත්     කොල්ලට     එක      කරන්න     බැ. කොල්ලගේ      vampire      ඇස්     වලින්   කදුළු වැටෙනවා       ලේ     🥺🥺🥺 පාටට.

"යා        බහිනවා  😠😠😠😠🤬       බිමට      මම    කවුරු          කියලා     හිතාගන     ද     මෙහෙම         කරේ      අහ්හ් ......................

සකුරා        දිහා      😲😲😲😲   හැමෝම      බලනව. ෆොටෝ       ගහලා      සෝෂල්      මීඩියා    වලට   ☹☹    මේ       වෙනකොටත්     මේ    හාදුව    ගැන       දීලා     ඉවරයි     මෙතන     ඉන්න   අය. සකුරා 🙉🙊      ගේ      දිලිසෙන     ඇස්     පොපියන       දෙතොල්     දැකලා     හැරී    තවත්       බය   🙈    වෙනවා. ...............

"මම 😌😌😌😌😌    කිවේ     මට      ඔයා     කවුරු    උනත්     කමක්       නැ.   මම     ඔයාට කැමති     හැරී😯😯😯. මම       ඔයාට    ගොඩක්       කැමති. ඔයා      කැමති ද     මාව date   🙊🙊🙊🙊🙊🙉    කරන්න. .............

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 19, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

vampire prince 🧛‍♂️❤️Where stories live. Discover now