Lidé se modlí k osobám s křídly a nazívají je anděly. Ale tito lidé je doopravdy nepotkali.
Poprvé jsem ho zahlédl ve snu. Člověk bez tváře s obrovskými opeřenými křídly. Jen se vždy objevil a zase zmizel. Ale tyto části snů jsem si vždy pamatoval.
Potom jsem ho začal potkávat i na ulicích. Vždy jen stál.
Když jsem se to pokusil říci mé ženě, začala se smát a řekla, že mám divokou fantazii.
Když se začal objevovat v mém domě, už jsem vnitřně panikařil a přemýšlel nad návštěvou psychologa.
Jednou jsem ale dostal důkaz, že se mi to nezdá.
Ráno jsem se probudil s mírným štípáním paže. Po zjištění, že mám celý rukáv trička od krve, jsem běžel do koupelny, krev z ruky smýt.
Po umytí bylo konečně vidět kde se krev vzala.
Na ruce bylo vyryto jméno.
Johan.
Znal jsem jen jednoho Johana a ten před lety zemřel.
A byla to má chyba. Po jedné oslavě jsem ho přemluvil, aby mě odvezl domů. Cestou jsem do něj ze srandy drkal a kopal. Pod vlivem alkoholu jsem si neuvědomil, co tím můžu způsobit. Nabourali jsme. Já vyvázl docela vpořádku, on však nehodu nepřežil.
Polil mě studený pot.
Rychle jsem běžel najít ženu a dokázat jí, že jsem se nezbláznil.
Našel jsem jí v kuchyni u stolu s kuchyňským nožem zabodnutým v zádech.
A na stole ležel lísteček na kterém bylo napsáno ,,Život za život,,
ČTEŠ
Hororovky pro zábavu
HorrorDěsivé nebo alespoň znepokojivé příběhy. Píšu když mi múza přeletí přes nos. Klidně mi napište téma a já na to napíšu příběh.