Stiusem exact de ce eram in club . Pentru a uita ,pentru al da la dracu' ca nu m-a sunat inapoi si ca nu a incercat sa ma contacteze . Nici bautura nu mai este atat de satisfacatoare ca atunci . Scaunul asta este comod , iar shoturile de tequila curg mai ceva ca apa dintr-o cascada . Cred ca sunt la al zecelea !
Nici nu stiu daca o sa ma pot tine pe picioare atunci cand o sa ma ridic , nici macar ce voi face dupa bauta asta . Muzica bubuie in tot clubul , insa singurul lucru pe care il aud este vocea lui care ma cheama , care striga . Cred ca inebunesc !
Aud voci de cand am inceput sa beau si nu inteleg de ce !pana acum eram numai eu si regretele mele ,trairile mele si trupul meu . Acum este vocea lui , a mea si trupul ce parca tipa . Cel putin gatul a inceput sa ma usture , dar nu imi amintesc sa ma fi lovit . Fusta din piele si bluza alba care imi imbraca trupul simt cum incep sa imi arda trupul . Ori sunt privirile dubioase , iar acum scarboase ale celorlati ma fac sa ma simt incomod sau pornirea stupida de a merge la el pentru a ma atinge ma fac sa fiu din ce in ce mai in calduri .
Ii fac semn barmanului sa schimbe bautura intr-un wisky si sa toarne in pahar cat sa fie plin . Il vreau langa mine la naiba ! Am crezut ca daca incetez sa il mai contactez si sa nu ma mai gandesc la el mintea va incepe sa de- a uitarii . Dar la naiba sa fie el si cu statul lui la distanta !
Si ce daca sunt virgina ? Chiar atat de importanta este virginatatea unei femei ? Pana la urma este un lucru normal sa o faci la un moment dat !
Vreau sa o fac ! Macar primul iubit sa fie primul in toate sensurile ! Primul cu care sa , zic eu ,fac drgoste , sa fie primul care sa imi spuna te iubesc si primul care sa tina la mine asa cum mi-as fi dorit !insa a trebuit el sa fie ...cum este ! Ori a fost speriat sa se culce cu o virgina ,ori nu ma placea si doar incerca ceva . Pana la urma eu eram cea care iesea in cluburi doar sa bea si sa danseze ,cea care indeparta baietii si cea care spunea la cei care ii cereau ceva ca nu sunt disponibila . Ma si surpins atunci , dar si speriat in acelasi timp . Faptul ca i-am dat numarul meu de telefon dupa m-a surpins , dar acum ca ma gandesc ?
Nu! Daca nu este el mai bine nu o fac ! Sa fie primul macar ! Atunci eram in stare sa ma ofer lui , chiar si acum sunt ! De ce nu a vrut ?
Dau pe gat paharul cu bautura si ma ridic revoltata de pe scaun . Ma scotocesc rapid , atat cat se poate , prin geanta si ofer barmanului o suma cu siguranta mult mai mare decat cat am consumat . Vreau sa fac sex cu el !
Ies impleticindu-ma din bar cu gandul sa conduc pana la el . Dar la naiba cred ca daca m-as urca in starea asta la volan stalpul ar fi sigura destinatie in care voi ajunge . Vad un taxi ce lasa doua fete in fata clubului si alerg , alergat este mult spus , spre el facand in acelasi timp semn sa nu plece. Ma asteapta , iar cand urc in el imi dau seama ca nu stiu atat de bine zona in care sta ,iar acum ca sunt si beata singurul lucru pe care mi-l amintesc este o padure si cladiri mai izolate .
Ii spun taximetristului printre usoare sugituri unde si ce imi amintesc , sperand in acelasi timp ca nu voi ajunge intr-o padure necunoscuta ci la casa din padurea pe care am admirat-o de la geamul din camera lui . La naiba ' imi place acel geam si peisajul acela !
Capul imi vajaie usor si stiu ca asta este din cauza bauturii . Chiar trebuia sa beau in halul asta ? Da , da trebuia ! Altfel nu aveam curajul sa merg la el . Presupun ca tot laşa am ramas !
***
---Oare trebuie sa apas pe butonul asta ? Ma intreb in timp ce ma holbez la butonul de la poarta curtii .
Oara daca sar gardul il voi lua prin surprindere ? Da oare e acasa ? Ce stupid ,cum adica sa fie acasa ! Este trecut de 12 noaptea , normal ca ar trebui sa fie acasa.
CITEȘTI
DRAKO - Poți sa mă iubești?
Random*** Poate ca doua lumi sunt diferite , însă amândouă pot avea același conducător. Poate ca sufletele sunt nemuritoare și corpurile sunt doar niște carcase ce le țin închise. Uneori sufletele pereche rezista chiar și peste despărțirea trupeasca...