duapuluh

1K 202 37
                                    

"Hanseul?", Suara lelaki itu menyapa gegendang telinga gadis yang sedang berbaring di katil itu. Hanseul menutup matanya rapat. Sejujurnya dia agak tidak selesa selepas Taeyong meluahkan perasaan padanya tadi.

Bibirnya dia ketap pabila lelaki itu naik kekatil dimana dia sedang berbaring sekarang. Dapat dia rasakan deruan nafas lelaki itu dibahagian lehernya. Pinggangnya dipeluk erat.

Kemudian dia mendengar keluhan dari mulut lelaki itu.

"Sorry"

Ucap Taeyong. Dahi gadis itu dikucupnya sekilas. Tanganya tidak henti mengusap rambut gadis itu lembut.

"Untuk segala-galanya", Sambung lelaki itu lagi. Hanseul menggengam kedua belah tanganya rapat.

"Aku tahu, kau mesti tak selesa kan?", Dia menyoal walaupun tahu Hanseul pasti tidak akan menjawab soalanya.

"Tapi aku rasa aku terjerat pada perangkap sendiri", Lelaki itu ketawa kecil.

Bibirnya dia dekatkan pada telinga gadis itu sebelum tanganya dia satukan dengan tangan Hanseul.

"Aku benar benar jatuh hati, dan aku harap kau boleh membalas perasaan aku", Sambungnya lagi.

"Kau tahu kan, aku benci penolakan", Taeyong menguak rambutnya kebelakang.

"Awal awal aku katakan yang aku tolak penolakan kau", Badan gadis itu dia rapatkan pada dirinya.

"Bangunlah Seul, aku tahu kau belum tidur"

thank you 13k , sorry late update

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

thank you 13k , sorry late update . 100 vote shin update <3

FuckboyWhere stories live. Discover now