Kelime sayısı: 903
°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°
Natasha'nın ikiz kardeşisin. Fakat bunu Natasha da dahil kimse bilmiyordu. Sana eziyet eden bu haydra üstünden kaçarken kendi dosyanı çalmasan bundan seninde haberin olmayacaktı.
İkizin ile tanışmak istiyordun fakat daha tam olarak ikizin olduğundan bile emin değilken niye seni dinlesin diye düşünüyordun. Fakat emin olmak içinde onunla konuşup DNA testi yaptırmanız gerekiyordu. Derince nefesini vererek binaya ilerledin. Jarvis'in sesini duyman ile kameranın olduğu yere bakmıştın. Ses oradan gelmese bile Jarvis'in seni görebileceği tek yerin orası olduğunu da biliyordun. Tabiki gelmeden önce burayı fazlasıyla araştırmıştı. Yetiştirilme
Jarvis: Kimliğiniz tespit edilemedi. Kimsiniz? Ne için geldiniz?
Y/N: Natasha Romanoff ile konuşmak için geldim.
Jarvis: Kendisi kulede değil efendim. Kendisine iletmek istediğiniz birşey veya size ulaşması için bir iletişim bilgisi bırakmak ister misiniz?
Y/N: Hayır, teşekkürler. Ailesi hakkında olduğunu bildirmen yeterli diyerek arkanı dönüp gitmeye başladın.
(Teen Wolf'ta Hale ailesine ait olan evin kundaklanmış halini hayal edebilirsiniz. Bu kısımları o diziden arakladım sayılır .d)
Ormanın içinde yanmış ve harabeye dönmüş evine geri gitmeye başladın. Eve geldiğinde kapıyı ittirdin ve içeriye girdin. Merdivenlerde çürük yerlere dikkat ederek sağlamlaştırıp temizlediğin tek odaya girdin. Yanına alabildiğin üç-beş parça kıyafeti değiştire, değiştire giyiyordun. Tayt ve sporcu yarım atletini giyip aşağıya indin. Diğerlerine göre kaslı bir yapın vardı. Omuz, sırt ve karın kasların gelişmiş ve sıkılaşmıştı. Küçük MP3 çaların ile kulaklıklarını aldın.
Merdivenlerin yanındaki kapının üst tarafındaki pervazına tutunarak barfiks çekmeye başladın. Tabi hemen camın oradaki küçük kamerayı kulağındaki kulaklıklardan ve arkanın dönük olmasından dolayı farketmemiştin.
Avengers görevden dönmüş, geldikleri gibi kendilerini kanepelere atmışlardı. Steve bunu sabaha kadar yapabilirdi, onu geçelim.
Jarvis: Bayan Romanoff bugün, saat 15.47'de birisi sizi görmeye geldi. Natasha'nın duyduğu şey ile kasları çatılmıştı. Kim onu görmek için gelmişti ki?
Natasha: Kim geldi Jarvis? Ne istiyormuş?
Biranda hologram oynamaya başlamıştı. Jarvis ve senin aranda geçen konuşma ve senin görüntün vardı. Natasha'nın duydukları ile kaşları çatılmıştı. Tony'e döndü ve konuşmaya başladı.
Natasha: Bu kızın kim olduğunu bulabilir misin?
Tony: Ahh, bunu soruyor musun? Dediğinde, Natasha göz devirmişti. Tony Jarvis'e bir kaç komut vermişti ve senin bilgilerin görünmüştü bu sefer hologram da.
Adın: Y/N
Soyadın: Bilinmiyor
Doğum günü: 1928, tam günü bilinmiyor.
Yaşadığı yer: bilinmiyor, üzerine kayıtlı hiçbir şey bulunmamakta.
Sabıka kaydı: Temiz
Hakkında önemli bilgileri: Haydra tarafından deneyler yapıldığı biliniyor.Natasha: Eee, başka birşey yok mu? Benim ile alakası ne?
Tony: Bilinen ve kayıtlı olan bilgileri bu kadar. Ama şuan olduğu yeri bulabiliriz.
Natasha başı ile onayladığında, Tony trafik ve etrafa ait olan kameralar ile kızın gittiği yerleri bulmuş gittiği yerin ormanlık bir alan olduğunu farketmişti. Küçük uçan bir kamera ile de ormanın içini arıyordu. En sonunda yıkık dökük bir ev bulduğunda pencereye yaklaştırarak içeriye bakmıştı. Tabi bu sırada görüntüler hologram olarak oynuyor, herkes ne olduğunu bilmek istiyordu. Görüş acılarına barfiks çeken sen ve vücudun girince-
Tony: Siktir!
Pietro: Oha!
Bucky: Vay canına!
Diye sesler yükselmişti. Natasha ve Wanda onlara göz devirse bile, senin oldukça güzel olduğunu kabul ediyorlardı.
Barfiks çekerken karşındaki kırık aynadan camdaki kamerayı farkettin. Elini bırakarak, ayaklarının üzerine bastın. Merdivenlerden yukarıya çıkıp temizlediğin odaya girdin ve üzerine uzun beyaz-mavi batik tişört giydin, dosyayı da alarak odadan çıktın. Kameraya bakarak göz devirdin ve kuleye doğru gitmeye başladın. Kamera yanında uçmaya devam edince sinirlerini bozmuştu ve sende biranda tek elinle yakalamıştın ve parçalara ayrılmıştı.
Kuleye gelince kapı kendiliğinden açılmıştı. Dediğin gibi burayı araştırmıştın. Ve kuleyi avcunun içi gibi ezberlemiştin. Salonun olduğu kata gelince asansörden indin ve içeriye adımladın. Herkes konuşmanı beklerken, sen konuşmamış dosyayı Natasha'nın önüne atmıştın. Natasha çatık kaşları ile dosyayı aldı ve okumaya başladı.
Zaten çatık olan kaşları daha da çatılmış ve yüzündeki şaşkınlık tam olarak belli oluyordu. İkiz olmanız ile alakalı olan bilginin yanı sıra yaşadıklarını da okumuştu. Hızlıca kafasını sana çevirdi.
Natasha: Bu doğru mu? Emin misin? Ya da sana neden ve nasıl güveneyim?
Y/N: Bende bunun için buradayım. Kesinliğini öğrenmek için. Eğer doğru çıkarsa ne bok yiyeceğimi pek düşünmedim ama bilmek istiyorum.
Natasha sıkıntı ile nefesini verirken ayağa kalktı ve size merakla bakan kişilere döndü.
Natasha: Millet tanıştırayım, müstakbel ikizim Y/N diyerek seni işaret etti. Bu yaptığına göz devirdin.
Y/N: Artık gidelim mi? Doğru olup- olmadığını öğrendikten sonra gitmeyi düşünüyorum da. Natasha bu dediklerine kaşlarını çattı ve konuşmaya başladı.
Natasha: Böyle birşey çıkarsa bir süre gitmeyi unut dediğinde içinden gülümsemek gelsede tepki vermedin.
Bruce: Kan alalım ve kontrol edelim o zaman dediğinde ikinizde başınızı sallayarak onayladınız. Laboratuvara indiniz Bruce ikinizdende kan alarak işinin başına geçmişti bile. Natasha ve sen ise tekrar yukarıya, salona gitmiştiniz.
Yarım saat boyunca kimse konuşmamış, sonucun ne olacağını beklemişti sessizlik ile. Normalde daha uzun sürebilen bu iş, Bruce'un sayesinde kısa sürede bitmişti. Bruce yanınıza geldiğinde Sadece Natasha ve sen değil, herkes cevabı merak ile bekliyordu.
Bruce: %99,9 uyumlu, binada ikinci Bir Romanoff var şuan dediğinde sen yutkunmuştun. Bu konuda ciddiydin, ne olacağını hiç düşünmemiş ailenden biri olabileceği düşüncesi ile acele karar vermiştin. Ya seni sevmezse? Ya iyi anlaşamazsanız? Sen bu zamana kadar tektin ve sadece kendini düşünmüştün. Şimdi nasıl kendinden başkasına değer verip korumayı benimseyecektin? Ya onu kurarsan? Düşünceler beynini delip geçecek gibiydi.
Natasha'nın durumuda senden farksızdı. İkinizde aynı anda 'ne olacaksa olsun' diye düşünerek birbirinize sarılmıştınız. Bu ailenizden biri ile ilk temasınızdı. İkinizde hem heyecanlı hemde bu duyguya çok uzaktınız. Fakat zaman ilerledikçe bu düşüncelerin saçma olduğunu, birbirinizi herşeyden çok sevmeye başlamıştınız.
°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°
Kestik 🎬🎬
Umarım bölümü beğenirsiniz. 5 oy olmadan yeni bölüm atmayı pek düşünmüyorum. Birileri okumaya başlarsa yeni bölümleri atarım. Kimse okumuyorken bölüm atmamı gerektirecek bir bir durum yok.
I love you 3000🤍🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Avengers ile hayal et
Fanfiction'Avengers ile hayal et' ilk defa hayal et kitabı yazıyorum. Ve devam ettirdiğim tek kitap olabilir. İçinde küfür, alkol vb. şeyler olacağı için yetişkin içerik olarak işaretlendi.