Wytłumaczę tu o co chodzi, jak to będzie wyglądało z rozdziałami i regularnością publikacji oraz czerpaniem pomysłów z komentarzy.
Dodatkowo wprowadzam kilka zasad dotyczących komentowania.Jest to książka bardzo luźna i powstała dla przyjemności zarówno Twojej jak i mojej.
Rozdziały będą się tu pojawiały nieregularnie i każdy będzie dotyczył czegoś innego.Są shipy, które na pewno będą pojawiały się częściej od innych i są też takie, które pojawią się raz może dwa.
Jeśli masz pomysł na shota, jakiś headcanon lub po prostu chcesz zobaczyć swój ukochany ship w jakimś konkretnym wydaniu, wtedy możesz napisać propozycję w komentarzu lub napisać wiadomość prywatną.
Bez względu na to czy wysyłasz mi wiadomość prywatną czy piszesz komentarz zacznij od:
- Propozycja shota do "Owoc sprytnej pracy"
Lub
- Headcanon do "Owoc sprytnej pracy"
Nie obiecuję, że z propozycji skorzystam, ale jeśli zdecyduję się napisać coś na jej podstawie to na pewno oznaczę użytkownika, który podsunął mi ten pomysł. 😘
(Prawdopodobnie wzmianka znajdzie się na końcu rozdziału więc tam będziesz mógł jej wypatrywać.)
W tytule każdego rozdziału znajduje się nazwa shipu, którego będzie on dotyczył.
Oprócz nazwy shipu, każdy rozdział ma też swój osobny tytuł, który odnosi się do jego treści.Większość shipów, które znajdziesz w tej książce została podana w tagach, jednak podam je tu jeszcze raz
(wraz z rozpisaniem postaci)- TodoDeku
(Todoroki Shōto × Midoriya Izuku)- KiriBaku
(Kirishima Eijirō × Bakugō Katsuki)- DabiHawks
(Todoroki Tōya × Takami Keigo)- EraserMic
(Aizawa Shōta × Yamada Hizashi)- ShinKami
(Shinsō Hitoshi × Kaminari Denki)- MiriTama
(Tōgata Mirio × Amajiki Tamaki)- MomoJirou
(Yaoyorozu Momo × Jirō Kyōka)- SeroIida
(Sero Hanta × Iida Tenya)- MonoYama
(Monoma Neito × Aoyama Yūga)- BakuDeku
(Bakugō Katsuki × Midoriya Izuku)- JokeNight
(Fukukado Emi × Kayama Nemuri)- TsuyuOcha
(Asui Tsuyu × Uraraka Ochako)- TokoTsuyu
(Tokoyami Fumikage × Asui Tsuyu)Powyższy zapis imion postaci jest przedstawiony według zapisu japońskiego czyli:
Najpierw nazwisko, później imię.Podczas pisania shotów będę używała innego zapisu przedłużeń.
Mam tu na myśli literki takie jak "ō" czy "ū".
Przy takim zapisie litrę przedłuża się za pomocą "u".
np.
Bakugō = Bakugou
Shinsō = Shinsou(zdarzą się wyjątki, gdzie zrezygnuję z przedłużenia. Będzie to zależało od wydźwięku i sytuacji.)
Warto jednak wspomnieć o wyjątkach takich jak nazwisko Mirio.
Tam przedłużamy przez "o"
Poprawny zapis to:
Tōgata = Toogata
(Jest to jednak jeden z przykładów, gdzie rezygnuję z przedłużenia i będę zapisywać po prostu "Togata")Bez względu na nazewnictwo shipy będą występowały w różnych konfiguracjach.
Co to znaczy?
W ramach przykładu wezmę TodoDeku.
Nazwa shipu wskazuje nam na Todorokiego jako top, a Izuku jako bottom.
U mnie jednak nie będzie miało to najmniejszego znaczenia.Wszystko będzie zależało od shota i od mojej koncepcji.
Nazwa shipu nie ma tu nic do rzeczy.Shoty tu zawarte będą mocno się od siebie różniły.
Dlatego znajdziesz tu zarówno fluff, angst jak i hurt-comfort.
Oraz wiele innych gatunków.Ze względu na różnorodność gatunków mogą trafić się także shoty +18.
Przy tego typu treściach informacja będzie już w tytule oraz na początku rozdziału.
❗Ostatnie, ale bardzo ważne!❗
Nie będę tolerowała hejtu na postaci oraz żartów z gwałtu!
Życzenie śmierci postaciom, romantyzowanie gwałtu lub bezpodstawne wyzywanie postaci będzie kończyło się upomnieniem, a jeśli to nie poskutkuje to wyłączę możliwość komentowania!
Oprócz tego nie życzę sobie hejtu dotyczącego shipów!
Jeśli czegoś nie lubisz to pomiń i nie czytaj.
Jeśli pojawią się komentarze negatywnie odnoszące się do paringu, będę je usuwała.
(Nie mam tu na myśli merytorycznie skonstruowanych, konstruktywnych wypowiedzi.)Ze wstępu to tyle.
Miłego czytania i mam nadzieję, że będzie się podobało. 🥰❤
CZYTASZ
• Owoc Sprytnej Pracy •《BNHA》
Fanfic❗"Owoc sprytnej pracy" to zbiór one-shotów.❗ Krótkie historie o bohaterach "Boku no Hero Academia". Znajdzie się tu wiele opowiadań (najczęściej jedno-rozdziałowych), które skupiać się będą na różnych shipach. Jest to luźna książka, nastawiona na do...