✨SEZNÁMENÍ✨

303 14 28
                                    

Takže čau jsem Dominik Cukr můžete mě znát pod přezdívkou "cuky" je mi 26 let a už nějakou dobu jsem single, bydlím kousek od Prahy a to je asi všechno co bych vám řekl o mněk tak s epojdte podívat do mýho života.

Vstal jsem a šel si udělat snídani,vzal jsem si snídani sebou na zahradu, tak jsem si v klídku seděl na zahradě mazlík se ze psem a v dálce si všimnul jedoucího stěhovacího auta že by se někdo stěhoval do domu vedle nás po paní Seidelove, za tím stěhovacím autem jela bílá audina a ano opravdu zastavili u domu vedle nás z bílé audiny vystoupila dívka byla krásná opravdu krásná, potom vystoupil chlapec a postarší pár rozhodl jsem se že se s nima půjdu seznámit položil jsem na stůl talíř a šel za nima dogo šel samozřejmě ta mnou (tak a tady se pozastavíme do komentu mi pls napište jak se jmenují cukyho pejsci Bo jsem vymletá píča a nepamatuji si to ale myslím si že jeden se jmenuje Kačenka) "dobrý den, já jsem zřejmě vás nový soused od vedle" řekl jsem když jsem k nim přišel "jé dobrý den my jsme Ptáčkovi toto je můj manžel Robert já jsem Hela a toto jsou naše 2 děti Jakub a Natálka" řekla ta paní byla strašně moc milá, dogo šel k Matce tuším a začal ji očuchávat "těší mě já jsem Dominik když budete cokoliv potřebovat tak můžete za klepat my už ais radši půjdeme a klidně vám pomůžu i ze stěhováním" řekl jsem a usmál se na ně "moc vám děkuji ale my jsme si zaplatili lidi tak ať to jen udělaj od čeho je taky platíme že" řekla ta paní a zasmála se "dobře tak přeji hezký den snad se vám bude u nás líbit" řekl jsem vzal doga a šel ke mně vzal jsem talíř a odnesl ho domu, pomazlil jsem se s Cherry a šel ke kompu dělat nějakou práci.

Pohled Naty...
Když Tady byl ten kluk tak jsem se na něj musela furt dívat byl fakt dost pěknej a připadalo by mi jako bych ho už od někud znala ale nevím od kuď no nic musím zavolat Káje šla jsem za dům a zavolala jí.

Hovor...
Naty-Kmo do píči tady je tak hit soused.
Kája-No nekecej a kolik mu je?
Naty-Co já vím, max co vím je to že se jmenuje Dominik a připadá mi jako bych ho znala.
Kája-Hmmm to je divný, no tak se s ním musíš víc poznat.
Naty-Jaj dej tomu čas
Kája-Jojo klid
Naty-Strasne mi chybíte.
Kája-Ty nám taky jo a Patrik tě taky pozdravuje.
Naty-Nuu zlatíčko taky ho pozdravuji hele až budu mít v pohodě komp tak dáme csko.
Kája-Jo tak to je jasný.
Naty-Srry musím končit tak papa.
Kája-Papa.
Konec hovoru...
Když jsem položila hovor šla jsem za bráchou "hej brácho mne ten týpeček někoho připomínal nevíš koho?" zeptala jsem se ho "jo však to je kámoš Patrika ne?" řekl brácha a já se zamyslela "hmmm to je dost možný počkej zavolám mu" řekla jsem a šla trochu dál.

Hovor...
Patrik-No copak zlato?
Naty-Hele Páťo ty máš nějakýho kámoše jménem Dominik?
Patrik-No mám proč?
Naty-No je to náš novej soused a mně přišlo jakobych ho už znala.
Patrik-Jo tak takže ho chceš sbalit hh.
Naty-Možná
Patrik-No hele jeho ig je cuky2222
Naty-Diky lásko má.
Patrik-No nemáš zač.
Naty-Tak papa.
Patrik-Čus.
Konec hovoru...

Když jsem položila hovor tak jsem si vyhledala na ig Dominika a ano opravdu to byl on dala jsem mu like snad na všechny fotky 🤣.

Pohled Cukyho...
Dělal jsem nějakou práci na kompu a asi po dvou hodinách se podíval na mobil a rozhodl se že se podívám na posledního folowera a hádejte kdo to byl...... Ano byla to Naty vrátil jsem ji folow a koukl se na její ig byla tak nádherná dal jsem ji like a šel volat s klukama.
Když jsem dovolal tak jsem vzal oba dogy a šel s nima na prochajdu šel jsem s nima na takovou louku co tu máme já si sedl a dogy pustil aby se proběhli, když jsme se vraceli domu viděl jsem Naty seděla u stolu nejspíš ve svém pokoji byla tak krásná asi 10 minut jsem na ní civěl a pak se vrátil do reality a šel dom a zapnul stream.

Pohled Naty...
Můj pokoj už byl hotovej teda až na komp ten ještě nebyl hotovej a to mě nejvíc sralo Bo jsem nemohla hrát hry ale tak co už sedla jsem si ke stolu pustila písničky do sluchátek a psala si do deníčku.

~zápis v deníčku~
                                                                11.6.
Milý deníčku dnes jsme se stěhovali do nového domu že začátku jsem měla strach co tady zažiju ale když jsme sem přijeli bylo to úplně jiný než v Humpolci mělo to takový svý kouzlo líbí se mi tu a mám dokonce i hezčí pokoj a dům je taky pěknej no a soused já tady na tom to nejvíc hezkýho *mrk mrk*.
Ano chybí mi moje lásky jako Patrik a Kája ale nepřestane se s nima vydát a budu za nima jezdit jak nejvíc to půjde no to už je pro dnešek všechno co bych ti řekla teď si jdu dát vanu a spát tak zase zítra.

Když jsem to dopsala schovala jsem si deníček a šla si udělat vanu no a potom jsem šla spát.

Pohled cukyho...
Stream jsem  vypnul okolo 3 hodiny ráno a šel jsem si lehnout Bo zítra musím do práce.


Ahoj lásky tak je tu nová knížka na cukyho na přání jedné holčiny tak snad se vám bude taky líbit❤️
Krásný den 💜

Následuj Své Srdce ❤️Kde žijí příběhy. Začni objevovat