31 höpöttelyä

509 32 35
                                    

19.4.2021 (3 vuotta julkaisun jälkeen)

Terve terve

Vittu että tällä tarinalla riittää lukijoita...

Olin tosiaan 15 kun tämän aluille pistin ja täytän syksyllä 18... ihan järkyttävää kuraa nuo vikat osat mitä en oo vielä korjannut. Hyi vittu :D

Kiitos ihan sydämeni pohjasta jokaiselle vanhalle ja uudelle lukijalle, että ootte viitsineet uppoutua tämmöseen tosi tylsään teinidraamaan, ette oikeasti ymmärrä kuinka paljon se merkkaa ❤️

Meikä unelmoi kirjailijan urasta. Jep. Ihan tosi. Ja siihen liittyen teenkin tämmösen "jälkipostauksen" nyt tän kirjan loppuun. Mä tosiaan aloitin korjamaan tätä tarinaa joku aika sitten, otsikossakin isolla lukee että KORJAUS KÄYNNISSÄ, niin joo, on se kai tavallaan. Oon vaan vähän jäänyt jumiin. Saa nähä korjaanko tätä koskaan loppuun ja vielä sellaseen muotoon, jossa tää on ihan oikeesti mun mielestä hyvä kirja. Koska tää ei ole. Älkää käsittäkö väärin, juoni on musta edelleen nerokas, mutta kirjotus on tönkköä ja hahmot jää tosi sulkeutuneiks. Se ärsyttää mua. Erityisesti korjaamista vaatii kaikki dialogit, kaikki seksikohtaukset sekä kaikki mielensisäiset kohtaukset. (Ihan järkyttäviä). Jotkut saattaa muistaa, että julkasin abt 1,5 vuotta sitten Eliaksen äidistä ja isästä (Lorelai ja Alexander) kertovan kirjan, koska oikeesti tykkään niistä hahmoista enemmän kun Eliaksesta. No, piilotin sen, koska kukaan ei lukenut sitä ja se eteni väärällä tavalla. Kuitenkin sen jälkeen sain inspoa ja oon nyt alottanut kirjottaa tätä Eliaksen tarinaa ihan oikean kirjan muotoon. Siis kyllä, kuulitte oikein.

MINÄ TEEN ELIAKSEN JA JOAQUININ RAKKAUSTARINASTA OIKEAN PRINTTIKIRJAN!!

Toki se riippuu kans siitä, et suostuuko yksikään kustannusyhtiö kustantamaan tämmöstä kuraa, mutta se on sen ajan murhe :D. Oon kirjoittanu koneella oikean kirjan raakaversiota nyt parin kuukauden ajan ja oon sivulla 140. Tarina on tosi erilainen siinä kirjassa, tietysti koska halusin parannella tätä niin paljon. Tää tarina on täynnä epäloogisuuksia ja typeriä juttuja, mitkä ei ole olennaisia tarinan kulun kannalta. Esim Pollyn raskaus on maailman turhin asia :D. Oon muuttanut hahmot ja tarinan myös SUOMALAISEKSI. Jee!

Elias (lausuttiin Ilias) = Elias (nyt ihan vaan Elias)
Lorelai = Lorelai (koska moraali ei kestä vaihtaa tän rakkaan hahmon nimeä!!!)
Alexander = Aleksanteri
Polly = Pieta
Corinna = Karoliina
Joaquin = Joakim (ja se on suomenruotsalainen)
Ja tapahtumapaikka on siirtynyt Portlandista meidän ihanaan Helsinkiin!

Ja ah mulla on NIIIIN paljon intoa tähän kirjaan, tää saattaa olla (kirjotan myös novellikokoelmaa kasaan tällä hetkellä) mun esikoisteos joskus... hui saatana...

Ja siis en tiedä... oon niin onnellinen ja rakastan kirjoja ja kirjoittamista. Ihanaa, että on tämmönen wattpad missä voi törmätä muihin ketkä lovee tarinoita.

No joo. Tän "ylimääräisen osan" tarkoitus oli ensisijassa infota, että en todennäköisesti saa tätä korjattua vielä super pitkään aikaan, koska oon vaan aikaansamaaton :D mutta hei, hyvää kannattaa odottaa, että venatkaa vaa ku kirjakaupoissa joskus näkyy tuttu Polynomeja.

Okei ehkä en unelmoi liikaa ettei sitte satu saatanasti ku se ei meekään niin...

Kommentoikaa tähän, että oisko teistä siistiä joskus nähä Polynomeja oikeena paperisena kirjana? Ja muutenki mitä teille kuuluu, kertokaa pliis. Jutellaan kommenteissa.

Vielä kerran MAAILMAN SUURIN HALI kaikille ketkä Polynomeja lukee tai on lukenut, olette ihan parhaita! Käykää myös kattomassa mun uusin teos Dalton Irlannista.  Se on tämmöi samanlainen teinidraama mut about 160 kertaa paremmin kirjoitettu :D

No joo. Ei mulla muuta. Jos tää kirja joskus julkaistaan, mä kerron teille siitä täällä ihan varmasti.

- oona

Kuva mun oma. Älä ota

Polynomeja - FIN bxb VALMIS (korjaus käynnissä)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora