*' '*iç ses
*" "*konuşma
'İlk okul günümde bunların olması adaletsizlik.Lanet olsun!!Sevdiğim adama rezil oldum'Kafasını masadan kaldırarak sınıfa göz gezdirdi.Bir saat önce üzerine düşüp tüm okulunun önünde rezil olduğu ve rezil ettiği adam en arka sırada oturmuş telefonuyla uğraşıyordu.Acaba unutmuş mudur?İMKANSIZ.Çocuk kafasını kaldırıp Tao'nun olduğu yere doğru baktı.'Acaba onu izlediğimi anlamış mıdır?Ya da hissetmiş midir?'Tao'nun gözleri çocuğun gözleriyle buluşunca kafasını hızla çevirip bakışlarını yere dikti.Çocuğun yüzünde hafif bir gülümseme belirdi.Gözlerini Tao'dan ayırıp geri telefonuna döndü.Tao kafasını masaya koyarak gözlerini yumdu.Cidden çok uykusu vardı.Gece yine video oyunu oynadığı için uyuyamamıştı.Hoca'nın anlattıklarının hepsi ona ninni gibi geliyordu.Oturduğu yerde biraz kıpırdanarak uykuya daldı.Ders bitimine kadar ölü gibi uyumuştu.Yani işte sırada uyumak ne kadar rahat olursa,ders bitiş zilinde sırtının ortasında bir el hissetti.''TAO-AH!''gözlerini yavaşça aralayarak elin sahibini görmek için arkasını döndü.Karşısında sırıtan Sehun'u görüp iç geçirdi.'Öğle arası gidip birşeyler yiyelim''
''Uykum var Sehunnie!!''
''Üzgünüm ama sende geceye kadar porno izlemeseydin''Tao gözlerini büyütüp kaşlarını çattı.
''Gerizekalı!!Kendini benimle karıştırdın sanırsam.''Sehun kahkaha atıp onun yanağı sıktı.
''Sinirlenme aşkım,şakaydı.''Tao iç çekerek oturduğu yerden kalkıp önünde duran pis ergene baktı.
''Bir daha o lafı söylersen o minik pipini kesip yine sana sokarım.'Sehun kolunu onun omzuna atarak kapıya yürüdü.''İstersen deneyelim bebeğim,minik mi?değil mi?o zaman öğrenirsin.''
''Seni sevmeseydim emin ol o dişlerinin hepsini eline verirdim Sehunnie''koridor boyunca yürüyüp kafeteryaya girdiler.
''Yanımdan ayrılma bebeğim,seni kaçırabilirler''kolunu omzundan çekip arkaya geçerek kalçalarını süzdü.
''Kalçalarının bu kadar mükemmel olmaları adeletsizlik.Seni tanımasam ve bu kadar güzel olan kalçalarını görsem,seni becerirdim.''Tao kaşlarını çatıp dişlerini sıkarak ayağıyla Sehun'un ayağının çiğnedi.Sehun minik bir çığlık atıp ayığını onun ayağının altından kurtardı.''ŞAKA!ŞAKA!''
''Pis ergen!!''Tao tepsisine yemeğini alıp bir masaya oturdu.Sehun da yemeğini alıp arkasından takip ederek onun yanına oturdu.Tao bu can sıkıcı yemekten sonra yavaşça arkasına yaslanıp içeriye girenleri izlemeye başladı.Tanıdık o yüz kapının önünde belirdiğinde kalbinin yine ve yine hızlandığını hissediyordu.Uzun boyu,kepçe kulakları-ki Tao kepçe kulaklarının onu çok tatlı göründürdüğünü düşünüyordu.-ve saçları hafif ıslatılarak arkaya doğru yatırılmıştı.'TANRIM!Aynı anda hem tatlı,hem seksi ve yakışıklı olmayı nasıl beceriyor.!'Tao dikkatle onu izliyor,yaptıklarını aklına kazıyordu.
Yalnız takılan tiplerdendi,zorda kalmasa kimseyle konuşmazdı.Sadece en yakın arkadaşı Soo ile konuşurdu ki o da çok fazla okula gelmezdi.Chanyeol Yemeğini alıp etrafa göz gezdirdi.Muhtemelen oturacak bir yer arıyordu.Tao'da onunla birlikte etrafa bakıp boş yer var mı diye her yeri dikkatlice inceledi.Yoktu.OTURACAK HİÇ BİR YER YOKTU.Hehehehehe.Tao yavaşça sırıttı.Oturacak tek yer Sehun ile Tao'nun masasının 3.sandalyesiydi.Chanyeol gözlerini o sandalyeye dikip yavaşça onlara doğru yaklaştı yemeğini masaya bırakıp sandalyeye oturdu.Kafasını kaldırarak Tao'ya gülümseyişini sundu.'M-mükemmel..'Buna nasıl dayanacaktı.Onu gördüğünde bile kalbi hızlanırken şuan önünde oturup ona gülümsemesi..Şu an galiba birşey söylemesi gerekiyordu.Utangaç gülümseyişini Chanyeol'e sunarken dudaklarını yavaşça araladı."A-afiyet olsun."Chanyeol yemek çubuğunu eline alırken güldü.
"Teşekürler Zi Tao"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Secret Love
FanfictionEVET! işte ilk okul günüm.. Bu gün çok güzel olmalı. Güzel mi? Ah yani.. Her zaman ki gibi sırama oturarak en arkada oturan gizli aşkımı dikizliyeceğim. Uzun zamandır onu göremiyorum değişmişmidir? Ah hayır Tao aklın nerde senin O kadar da uzun olma...