Tam öpmek için eğildiği sırada telefonu çaldı.
"Hay ben şansımı." arkasını dönüp yatağın üzerinden telefonunu aldı.
"Efendim"
"Ben çıktım." hızlıca odadan çıkıp yukarı çıktım. Herkes gülüp eğleniyordu. Üzerime sardığım havluyu kenara atıp merdivenlere doğru yürümeye başladım. Ayağımın kayması ile başımı sert bir yere vurmam bir oldu. Gözlerim kapanmak için direniyordu. Elimi vurduğum yere koyup ovuşturdum. Kanıyordu sanırım. Başım dönmeye başladı. Gözlerim karardı.
💉💉💉
"Işıl iyi misin birtanem?" başımı tuttum.
"Işıl su ister misin?"
"Işıl canın acıyor mu?"
"Işıl bir şey istiyor musun güzelim?"
"Işıl iyisin di mi?"
"Işıl su ister misin?"
"Iş-"
"İyiyim ben iyiyim tamam. Bir an ayağım kayınca dengemi kaybettim." Cihangir saçlarımı kulağımın arkasına koydu.
"İyisin di mi?"
"İyiyim bir şeyim yok gerçekten." hafif bir tebessüm ettim.
"Çok korkuttun bizi"
"Sabun dökülmüştü. Çıplak ayakla gidince ayağım kaydı kafamı çarptım." Eylül'ün ölümcül bakışları Melis'e döndü. Görmezden gelerek endişesi hala geçmeyen Cihangir'e baktım.
"Biraz uyumak istiyorum." hava kararmıştı.
"Ha yok uyuyamazsın." kaşlarımı çatarak Selim'e baktım.
"Ne demek uyuyamazsın?"
"Uyuyamazsın çünkü çarpmaya dayalı bir sarsıntı olabilir. Beyninde ciddi bir hasar bırakabilir."
"Bana bir şey olmaz ya."
"Hayır Işıl uyumak yok."
"Tamam 1 saat daha duruyım."
"48 saat canım. En az 48 saat uyumaman gerekiyor."
"Işıl sen zaten uyumayı sevmiyorsun."
"Ama yorgun hissediyorum."
"Uyumak yok hadi önce yemek yiyelim. Sonra ben kutu oyunları getirdim onları oynarız." Cihangir sırtımdan destek vererek kaldırdı.
"Hadi biz sofra hazırlayalım." Pelda'nın söylediği ile Pınar ve Eylül aşağı indi.
"Ben de yardıma gidiyim." Yamaç da aşağı indi.
"Kızlar sizde masayı hazırlayın hadi." Kayra'nın söylediği ile Alinya gitmek için hamle yaptı.
"Ben masayı açı-" Alinya'nın kolunu cimcikleyen Helin'e baktım.
"Biz kimseye hizmet etmiyoruz."
"Bırak kolumu Helin. Kıza sataşmaktan da vazgeçin. Aptal egonuz farkında değil galiba ama Işıl'a ait bir yerdesiniz. O sizi kovdu mu? hayır. Siz naptınız? Yere sabun döktünüz. Ölebilirdi lan kız."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
|Benim Babam|
Chick-Lit"Geldik." İzmir F tipi cezaevi.. çocukluğumun geçtiği yer. Yavaş adımlarla içeri girdim. "Işıl gidiyorsun." Babam içeri girince ayağa kalktım. "Baba hiçbir yere gitmiycem ben. Yeter her yerde sürekli siyah takımlı zorba adamlar görmek istemiyorum...