❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣
(2 hafta sonra)
Sabah gözlerimi aralayıp açmıştım. Saate baktığımda 7 buçuk olduğunu gördüm oha ama bu saatte neden erken kalkar ki bi insan ya of tekrsr uyusam uyuyamam...
Kalkıp banyoya girdim bi duş aldim 20 dakika felan geçmiştir. Kiyafet seçmek için odaya gittim.
Yaralarim iyileşmisti. Bacaklarimin bazi yerlerdinde kalçamin bir kac köşesinde izler vardı sırtımdaysa daha çok izler vardi daha yeni yeni kabuk tutmaya baslamisti. Doktor bir süre sonra kremlerle geçer gecmezse baska seyler yapicaz demişti.
Babam kesinlikle vucudumda iz kalsin istemiyordu.
Üzerimi giyindim hava cok guzeldi. Kisa bir şort ve sport atleti giyindim. Evin içindeyim zaten biz bize olucaz.
Aşağıya indim. Mutfaktan sesler geliyordu.
Oraya yöneldiğimde kahvaltı hazirlicaklarini anladim. Emine teyzeye dönüp " bugün ben kahvalti hazirlamak istiyorum siz gidin dinlenin " dedim basta izin vermeselerde sonunda izin vermislerdi.Kerem ve poyraz Abim 1 haftadir ise gidiyorlardı uraz abimse bazen gidip yardım ediyordu.
Kahvaltıya neredeyse 1 saat kalmıştı. Elimi çabuk tutsam iyi olurdu.
Buz dolabina bir bakindim. Hazir borek vardi hemen çıkartıp firina attim. Dondurulmuş patatesi alip tavaya koydum. Domates salata doğradım. Peynir tabagi hazırladım. Krep yaptım. Reçelleri çıkarttım.
Birde sucuklu yumurta yaptim 2 tava bunlari tek tek bahcedeki masaya taşıdım.Çayı ve sıktığım portakal suyunu da masaya tek tek götürdüm. Baska ne yapsamm diye düşünüyodum suan. Acaba bizimkiler ne seviyor. Daha doğru düzgün tanımıyorum bile onları yüzüm düşmüştü mutfaktaki masada oturuyordum.
" Ne oldu kizim diye o dudaklar büzülmüş bisey ki canını sıktı senin?" Dedi babam.
" Yoo oyle oturuyodum." Dedim. Yanima gelip oturdu yanaklarimi öptü " söyle bakayim babaya noldu ?" Dedi.
" Şey ben size kahvaltı hazırladım da sonra aklıma sizin neler sevdiginizi bilmediğim geldi iste bende onu düşüyodum" dedim
Babam" hani nerde kahvaltı yemek odasinda yoktu" dedi. " hava güzel olduğu için bahçede yapariz dedim o yuzden oraya hazırladim" dedim.
Hemen elimden tutup kaldırdı sofraya doğru yürüdük. " çok guzel görünüyor kızım ellerine sağlık " dedi.
Sonra aklına gelmiş gibi yapip " kerem abin krebi cok sever poyraz abinin vazgecilmezi sarmadir alp sucuklu yumurtaya bayılır. Efe patates kizartmasi çok sever mertse patlıcan yemeklerine bayılır urazsa borekleri cok sever" dedi. Sonra göz kırptı. Poyraz abimin sevdiğini hemen yapamayabilirim ama mert abime patlican kizartmasi yapabilirim.
Gidip patlicanlari da kizarrttiimmmm.
Annem aşağıya inmişti. Abimleri uyandırmami istemisti. Normalde bunlar benden once kalkardi.Uraz abimin odasina girdim. Yatakta üstü çıplak uyuyodu gidip yanaklarina bir sürü öpücük kondurdum karnında oturur hale geldim " abi uyan artik ya nasil bu kadar öpücüğü uyanamadın pes valla yanii hadi kalllkkk aaaaa " dedim. Gülüyordu Suan birden gozlerini açıp " güne böyle başlamak mükemmeldi şimdi bütün günüm çok guzel geçer " dedi sonra belimden tutup oturdu yanaklarimi öptü.
" islerimi halledip geliyorum guzelim" dedi. Tamama diyip çıktım.
Mert abimin odasına girdim uyuyodu yanina yaklastim komidinde bir bardak su doluydu doksemmii dokmesemmi diye dusunurken abim gezilerini acti yuh ama yaa..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni hayatım
Teen FictionSiz hiç istemediğiniz bir hayat yaşadınız mı? Belki de yaşadınız ama anlatamıyorsunuz. Kayra kendi içinden size yaşadıklarını anlatmak istiyor. 17 yaşında ki kayra lise 3. Sınıftayken bu yaşına kadar zaten zorlu bir mücadeleyle gelmişti. Annesi ve...