Cumperi [http://e-aranjamentenunti.ro/buchete-mireasa/ buchete mireasa ploiesti] intra si pe Ioana Design Events. Da-i drumul si lasa-te purtata de imaginatia creatoare. Alege flori de gradina si formeaza cu ajutorul unor panglici si crengute cateva buchete de forme mai interesante. Vei avea nunta in miez de iarna? Atunci ce zici de niste crengute de pin, brad sau molid cu o panglicuta de voal galbena sau roz printre ele? Cine spune ca trebuie sa porti numai flori? Cere domnisoarelor sa poarte pene sau trene lungi din panglica. Daca colectionezi obiecte de arta, figurine de portelan, sau palarii antice, nu te sfii sa le folosesti ca aranjamente de masa, in combinatie cu flori sau elemente naturale pentru a da mai multa personalitate nuntii tale. Lumanarile sunt frumoase si ieftine, asa ca poti sa le folosesti pentru a da un aer romantic incaperii. Ce ai zice de boluri de sticla umplute cu apa puternic colorata in verde si cu lumanari plutitoare portocalii? Baloane, poze, in mijlocul catorva petale de trandafiri, pot oferi o nota creativa si totodata vei economisi destui bani. 7.Foloseste flori artificiale. Florile de matase de multe ori sunt mai ieftine decat cele naturale, si vor dura toata viata. Poti fie sa cumperi de-a gata flori de matase, sau poti sa le confectionezi singura. La fel ca si aranjamentele florale. Acest lucru iti va lua ceva mai mult timp (daca le faci tu), dar vei avea posibilitatea sa le aranjezi si rearanjezi de mai multe ori inainte de nunta. 8.Inchiriaza plante. Multe sere si florarii iti vor inchiria plante pentru diferite ocazii. Acest lucru iti va da posibilitatea sa-ti umpli cu multa verdeata salonul unde ai petrecerea. Si in plus este mult mai ieftin sa inchiriezi decat sa cumperi, si poti asfel sa eviti si neplacerea de a nu stii ce sa faci cu florile ramase. 9.Desi noi nu te sfatuim sa faci experimente tocmai la nunta ta, unele femei prefera sa cumpere flori dintr-un depozit sau piata de flori si sa-si faca singure aranjamentele. La cantitatile de flori de care vei avea nevoie pentru buchete, lumanari si aranjamentele de masa, poti incerca sa apelezi la un en-gros sau depozit de flori. Acestea vand ceva mai ieftin decat florariile, asa ca vei economisi niste bani. E drept ca vei pierde extrem de mult timp, si din pacate nu poti face aranjamentele cu cateva zile inainte, deci ar trebui sa-ti sacrifici cateva ore bune chiar in ziua nuntii. Daca vei cumpara si accesoriile speciale (burete si suporti speciali, boluri pentru aranjamentele de masa, panglica, etc), ai putea incerca sa aranjezi singura florile. Va fi un pic mai dificil, va trebui sa "furi" meserie privind si studiind de aproape multe aranjamente, dar vei pune suflet in tot ce vei face, si poate ca vei economisi si o suma frumusica de bani. Nu uita, insa, ca timpul tau si posibilitatea de e esua in realizarea buchetului, lumanarilor si a aranjamentelor de masa trebuie si ele evaluate. In fond o data e nunta ta, si poate ca nu totul se reduce la bani! Foarte multi miri aleg albul ca principala culoare a nuntii lor. Motivele invocate de majoritatea dintre ei sunt eleganta, simplitatea si puritatea. Cand vine vorba de un buchet de un alb imaculat , cel mai solicitat buchet este cel de lacramioare. Si mie imi place extrem de mult si recunosc faptul ca imi dau lacrimile de fiecare data cand realizam cate un buchet de lacramioare .
Trebuie stiut, insa, ca pretul lacramioarelor, cu exceptia lunii aprilie, cand se gasesc cele romanesti, este extrem de piperat. Un buchet realizat integral din lacramioare costa minimum 1.000 de lei. Pretul variaza in functie de cotatia lacramioarelor la Bursa de flori din Amsterdam, de unde le comandam.
Dar flori albe sunt o multitudine, pentru toate gusturile si bugetele. Cele mai potrivite flori albe pentru o nunta sunt trandafirii, hortensiile, orhideile, freziile, lisianthus-ul, bujorii (destul de scumpi in perioada septembrie-aprilie), liliacul, Amaryllis-ul, ornitogalumul, lalelele si multe, multe altele. Eu ador buchetele si aranjamentele din orhidee Phalaenopsis sau din hortensii albe cu frezii albe. Sunt atat de diafane! Vino pe site-ul nostru de [http://ro-ro.facebook.com/aranjamentefloraleploiesti buchete mireasa orhidee]