-1-

198 16 2
                                    

7 Ay önce ...

-Korkma! Sakin ol! Kendini bize bırak.. Hadi ama bu kadar korkak olma .. Canın çok acıyacak,çok ..

...

...

Yine aynı rüya .. Son iki gecedir bana bunları söyleyen kişiyi göremiyorum .. Sadece ses " Canın çok acıyacak,çok " Ben masal . Masal Atakan .. Normal bir devlet okulunda sayısal bölüm 12.sınıf okuyan ..Ailesi tarafından hiç sevilmeyen , hayatı okul ve ev arasında geçen acizin teki..
...

"Masal uyan artık " yine mi yaa , her sabah 6 da kalkıp okula gitmek zorunda mıyım ?
"Kime diyorum ben ! Uyansana kızım sonra geç kalıyorsun" ya bak hala..uykum benim ya gitmiyorum okula falan . "Masaaal" offff ..

-ya şu okula gitmesem ne olur?

- "geri kalırsın" .. Hııı beni çok düşünüyorsun demi sen .

-bir günden ne olucak ya

"Çok konuşma . Kalk hadi.. " Konuşmasın masal zaten , siz konuşun o dinler , sedece dinler hep dinler ...

...

Kulaklığım ve telefonum olmasa ne yapardım acaba (!). Sabah sabah başka türlü küfürlerimi durduramazdım herhalde .. Neyseki bugün cuma , ahhh bune ya , bu taşı ' yada kayayı mı desem ' buraya koyanın ben var ya ..

Ve okula giriyorum ,efendim ayakcıklarım? Degil mi gitmemem gerekiyor ama devamsızlık sorunum var üzgünüm . Ders matematik.. Bune ya küfür gibi ilk ders.. Neyse yine uyuyacağım için bir problem arz etmiyo benim için .. 'Canın çok acıyacak,çok '

- Masal , Masal , Masaaal

-Hı ,ah sadece rüyaymış

- Kizım ne uykusu bu yarım saattir seni uyandırmaya çalışıyorum .

-Ne oldu ya?

- Annenler gelmiş , nöbetçi seni çağırıyor...

GECE..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin