14

96 13 11
                                    

Джин

Кук ни каза че Джун иска тази вечер да отидем у тях заедно с Куки и да останем там за вечерта.

Честно казано не исках да ходя много защото покрай Джун се чувствам различно и при всяка негова закачка, леко докосване между нас или каквото и да е се изчервявам или започвам да се усмихвам глупаво, а не ми се иска да се излагам пред него така.

Когато казах на Кук че не искам да ходя, той само ми каза че Нам не приема откази следователно трябваше да отида.

_

След като аз и Те си взехме по малко багаж с нас тръгнахме към домът на Джун и Кук.

Когато стигнахме Кук отключи и ни направи път да влезем когато от нищото изскочи Джун и ни се усмихна с онази негова красива усмивка която винаги кара коленете ми да омекват.

- Здравейте момчета! – каза той след което Кук хвана Те за ръката и го завлече на някъде предполагам в стаята му.

Останахме само аз и Джун. Той се приближи до мен и ме прегърна.

- Изглеждаш ми нервен.. – тихо прошепна в ухото ми, а аз поклатих глава отрижателно.

- Н-не, няма такова нещо..

- Не си особено сигурен в думите си..

Аз се усмихнах леко и най-накрая отвърнах на прегръдката му..

- Казах ти, не съм нервен.. просто се радвам че съм тук и ще прекарам време с теб.. – тихо казах, а той се подмихна.

- Джини, искам да поговорим за нещо сериозно.. – каза след което се отдели от мен.

- За какво? – попитах, а той просто ме хвана за ръката и ме поведе нагоре по стълбите като след това се озовахме на една голяма тераса с масичка и столове.

По парапетите бяха обвити малки лампички които в тъмното светеха просто прекрасно. На масата имаше запалени свещи и букет от рози до тях. Около масата пък имаше наръсени листенца от червени рози. Всичко изглеждаше просто уникално.

Погледнах към Джун който беше взел букета и седеше пред мен с усмивка на лице, но си личеше и лекото притеснение което се изписваше в очите му.

- Джини, от доста време на сам мисля над това.. От както се запознахме покрай теб се чувствам наистина различно и не в лошия смисъл на думата.. Харесвам компанията ти, харесвам усмивката ти, начина ти на държане към всички, добротата в душата ти и блясъкът в очите ти.. Харесвам всичко в теб.. Харесвам и самия теб, затова.. – пое си въздух, а аз изтрих малките сълзички които иска да излязат наяве - Джин, ще бъдеш ли моето момче? 

𝓕𝓸𝓻𝓫𝓲𝓭𝓭𝓮𝓷 𝓛𝓸𝓿𝓮Where stories live. Discover now