Selaam aşk bayan karılarım
Aslında ilk kitaba bölüm yazmaya başlamıştım ama beğenmeyip sinirlemdim o yüzden buraya yazacağım :')
Hem Uzui sewgim arttı mıncıram bi şu çocu
Medyayı yrm ağlamak
İyi okumalar...
Defne dünki yoğunluk yüzünden çok yorgun olsa da bu gün dinlenemezdi. Çünkü bu gün okul futbol turnuvalarının ilk maçı başlıyordu. Birçok sakatlık yaşanağı aşikardı.
Sanemi bu sene çok hırslı görünüyordu. Geçen sene kupayı kıl payı kaçırmışlardı ve kaybettikleri tek sene Sanemi'nin kaptan olduğu seneydi. Bu yüzden kendisini suçlamıştı.
Evden çıkmadan önce odasının sağlık bölmesinden orta boyuttaki el çantasına yedek olarak birkaç malzeme attıktan sonra üzerine okul formasını giyip çıktı.
"Biz sahada kahvaltı yaparız anne, sonra görüşürüz!"
Annesinin bir şey demesine izin vermeden kendini dışarıda bekleyen Katherina'nın kollarına bıraktı.
"Çok yorgunuuum. Kafan nasıl?"
Katherina kafasının arkasını tuttu, "Sayende acımıyor bile Defne."
Maria bu gün maç günü olduğu için uykusundan kendisini ayıltmıştı. Gözleri hafif kırmızı, okul forması dağınık görünüyordu. "Dün gece heyecandan neredeyse hiç uyumadım."
Maria agalarla maç, festival gibi şeylere gitmeye bayılırdı çünkü okul etkinliği olmadığı sürece bu tip yerlere çok gidemiyordu.
Defne kızın okul formasını düzeltti ve gülümsedi.
Katherina sabırsızca yerinde zıplıyordu "Hadi servislerin kalkmasına yarım saatten az kaldı."
O sırada koşa koşa telefonda konuşan ve okulun tam tersi yoluna doğru koşan İkra'yı gördüler.
"Ne demek formamı unuttum!?"
Telefondan birkaç bağırış duydu "Hepsi Genya yüzünden!"
"Ben ne yaptım amk!?"
"Bırak şimdi çocuğu forman nerede?"
Maria kızın arkasından bakarken söyledi "Asla yetişemez."
Katherina ona hak verirken sordu, "Hem Sanemi nasıl formasını unutmuş olabilir amk?"
Defne bilmiş bilmiş konuştu "Çocuk bu gün çok gergin olmalı. Sol ve sağ kanat oyuncuları son anda hastalanmış bu yüzden dün gece tamamen oyuncu aramış. Unutmuş olması normal."
"O zaman İnosuke'de oynayacak demektir."
İnosuke okulun koşu takımının yıldızıydı. Her bir duygusunu koşarak göstermişti. Bu konuda ona yardımcı olan Doma kendisini hep övmüştür.
Maria gülerek "Net kaybettik." dedi.
"İnosuke asla sinirini dizginleyemez gider orda birine vurur faulü yer." diye devam etti sözüne.
Katherina "Tanjiro'nun oynama ihtimali olursa onu tutabilir." dedi. Tanjiro eskrim ile uğraşıyordu ancak arkadaşları rica ettiğinde futbol forması giymişliği de vardı.
Bunları tartışarak okula girdiler. Önce ilk yardım klubüne uğrayıp Defne ve Makamo'nun önlüğünü giymesini beklediler. Ardından fotoğrafçılık kulüp odasına girdiler.
"Hilal gerekli lensleri ayarladın mı?"
Hilal kafasını salladı ve fotoğraf makinesini dikkatlice çantasına koydu, ardından yedek lensleri de içindeki bölmelere yerleştirdi.