6

628 51 39
                                    

Chuuya uyandı. Yatağında uyumadığına yemin edebilirdi ana yatağında uyandı.

Gece olanları hatırladı. Sadece bir rüya olmasından korktu ama rüya olamayacak kadar güzeldi. Hemen yataktan fırladı ve Dazai'nin odasının kapısını sessizce açtı.

Perde kapalı, oda biraz da olsun dağılmış, yatakta masumca uyuyan sevgilisini görünce rahat bir nefes aldı.

Sessizce ona yaklaştı ve uzun uzun baktı sevdiğine. Onu gerçekten çok özlemişti. Onu uyandırmak istemediği için odadan çıktı ve kahvaltı hazırlamak için mutfağa gitti. Güzel ve iki kişilik bir kahvaltı hazırlamıştı. O sırada bir kedi miyavlaması duydu Chuuya. Sese doğru bakınca dün buldukları kedinin mutfağın girişinde kendisini izlediğini gördü.

Chuuya: Günaydın, acıkmış olmalısın-

Dedi sessizce. Dolaptan süt çıkardı ve bir kaba koyup yere bıraktı.

Kedi sütü içerken Chuuya ise sevgilisini uyandırmak için tekrar onun odasına girdi sessizce.

Dazai hâlâ uyuyordu. Chuuya gülümsedi ve ona yaklaştı. Bu sefer amacı onu uyandırmak olduğu için nazikçe öptü dudağından.

Chuuya: Uyan artık Dazai, işe geç kalacaksın-

Dazai yavaşça gözünü açtı. Karşısında Chuuya'yı görmeyi beklemiyordu. Şaşırdı ve oturur pozisyona geçti. Ardından gece olanları hatırladı ve hafifçe gülümsedi. Şu an onu uyandıran kişi sevgilisiydi. Bu düşünce kelebek hissine neden oluyordu.

İkisi de çok yabancıydı bu duyguya ama ikisi de hâlinden gayet memnundu.

Dazai: Günaydın~

Chuuya: Günaydın~

Dazai Chuuya'yı kendine çekti. Kucağına oturmasını sağladı ve sıkıca sarılıp öptü onu

Chuuya başta şaşırsa da hemen kendini toparlayıp karşılık verdi.

Başta masum olan öpücük gittikçe daha derinleşiyordu. Dazai Chuuya'yı kendine bastırınca Chuuya istemsizce inledi. Dazai Chuuya'yı yatağa yatırdı ve üstüne çıkıp öpmeye devam etti.
Chuuya ise kollarını Dazai'nin boynuna sardı ve öpmesine karşılık verdi.

İkisi de nefessiz kalınca dudaklarını ayırdılar. İkisinin de kalbi çok hızlı atıyordu.

Dazai: Çok güzelsin~

Chuuya: Sen de öylesin~

Dazai: Devam etmek isterdim ama işe geç kalacağız~

Chuuya işi tamamen unutmuştu.

Chuuya: Kahvaltı hazır, üzerini değiştir ve mutfağa gel~

Dazai gülümsedi ve sevdiğinin üstünden kalktı. Chuuya kendi odasına üzerini değiştirmek için gidince Dazai de kapıyı kapatıp üzerini değiştirdi.

İkisi de ayni anda odalarından çıkıp mutfağa gittiler ve sandalye çekip oturdular.

Dazai: Lezziz görünüyor, eline sağlık~!

Chuuya: Afiyet olsun ^-^

İkisi de yemeğe başladılar ve bir yandan da sohbet ediyorlardı.

Dazai: Mafyadakiler nasıl?

Chuuya: Kötüler, her zamanki gibi-

Dazai: Awww, sen kelime oyunu mu yaptınnn~~~

Chuuya: Kısmen- Mori-san ve diğerleri şu sıralar Yumeno'nun üstüne çok gidiyor. Onun dışında farklı bir şey yok.

Dazai: Chuuyaah~! Onu kaçıralım! OwO

Chuuya: Olmaz. Mafyadaki o kadar güvenliğe ramen yakalanmadan kaçırmamız imkansız-

Dazai: Detayları ben ve silahlı dedektif ajansına bırak. Sadece iseyip istemediğini söyle. Başınu belaya sokacak bir şey yapmam, merak etme. Ayrıca kimsenin senden şüphelenmemesini de sağlarım UwU

Chuuya: Tamam, bana uyar... Hem bu ev ikimiz için fazla büyük, burada kalabilir-

Dazai: CHUUYAH~! ÇOK İYİSİN! OwO

Chuuya: İyi değilim-

İkili kaçırma planı yaparak yemek yemeye devam etti ve ardından evden birlikte çıktılar. Dazai ajansa, Chuuya ise mafyaya gitti.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Chuuya işten çıktı ve bir petshoptan kedi için gereken malzemeleri aldı ve eve doğru ilerledi. Kapıyı çaldı ve bekledi. Dazai ile planladıkları gibi gün içinde mafyaya yapılan bir baskında Yumeno kaçırılmıştı. Muhtemelen ikisi de şu an evde olduğu için anahtarını aramakla uğraşmak istemedi. Zaten elleri kedi eşyaları ile doluydu.

Dazai kapıyı saniyeler içinde açtı, kucağında kedi, yanında Yumeno vardı.

Dazai: Hoşgeldinn OwO

Yumeno: Hoşgeldinn ^-^

Chuuya: Hoşbuldum-

Chuuya içeri geçti ve Dazai kapıyı kapattı. Elindeki poşetleri yere bıraktı.

Chuuya: Kedi için birkaç malzeme aldım.

Dazai: Gerçek bir aile gibi olduk. Evlenmek üzere olan bir çift, bir çocuk ve bir kedi-

Chuuya: Gibi değil, gerçek bir aile olduk zaten sırık-

Chuuya Dazai'ye sarıldı. Dazai de sarılarak karşılık verdi.

Bir süre öyle kaldıktan sonra Dazai kedinin eşyalarını ayarlamaya başladı. Chuuya ise üzerine rahat bir şeyler giydi.

Dazai, Chuuya, Yumeno ve Sora ismi koydukları kedileri salonda televizyon izleme bahanesiyle oturup sohbet ediyordu. Chuuya bir yandan da rapor hazırlıyordu.
Yumeno koltukta uyuyakaldığında Dazai konuştu

Dazai: Hey Chuuya~

Chuuya: Efendim?

Dazai: Ev geniş evet ama sadece iki oda var. Zaten evleneceğiz, sence aynı odada kalsak nasıl olur? Diğer odayı da Yumeno'ya veririz UwU

Chuuya: Aslında mantıklı- Senin odanda kalalım. Zaten iki yatak da cift kişilik...

Dazai: O zaman Yumeno'yu senin odana götürüyorum. Yarın da eşyalarını benim odama taşırız ^-^

Chuuya: Tamam ^-^

Dazai Yumeno'yu Chuuya'nın odasına götürdü ve yatırdı. O sırada da Chuuya raporları tamamladı ve ikili Dazai'nin odasına gidip yattılar ve birbirlerine sarılarak uyudular-

Selamm, bu bölüm nedensizce çok içime sindi. Umarim siz de beğenmişsinizdir.
Yeni bölüm yakında gelir.
Kendinize iyi bakın
Hoşçakalınn ^-^

Ortak - SoukokuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin