Korku Evi 2.2

458 51 46
                                    

Final yapmaya karar verdiğim için mutlu ayrılmak,sizi son defa bu hikayede güldürmek istiyorum ve size bölümü uzun zamandır beslemediğim duygularla yazıyorum...bölüm sizindir 😉

Cemre Solmaz'dan:

Birkaç gündür evden denize,denizden eve bir yaşantı içindeydik ve ister istemez sıkılmaya başlamıştık.Kahvaltıdan sonra sıcak havanın verdiği his ile klima başında otururken Merve aşağı indi.

Merve:Kalkın bakalım,ne tembelleştiniz siz.

Berke:Hiç kusura bakma Merve,yanıyorum ben klimamla beni yanlız bırak.

Behzat:Kızılım Berke kırk yılda doğru dürüst birşey söyledi,bugün denize gitmeyelim gideceksek te akşam üzeri gidelim.

Merve:Birşeyi ikinci kez söyletmeyin bana,ayağı kalkın ve arabaya binin.Ben de sıkıldım ve Antalya'da çok meşhur bir korku evi için randevu aldım.Az kalkarsanız yetişeceğiz.

Cemre:Korku evi varsa ben varım.

Cellat:Cemre paşam geliyomuş elbette gelicem lafı mı olur?

Behzat:Ben gelmeyeceğim...dersem yalan olur Mervem ister de ben hayır mı diyeceğim?

Berke:Hayır diyemezsin ki oğlum,hayır demenin cezası çarmık zaten bunu bilmemen aptallık olur?

Merve:Ayy,ne gevezesiniz siz hadi ben arabaya gidiyorum gelirsiniz siz!?

Arabaya bindikten sonra yarım saat geçmeden korku evine ulaşmıştık.Yıkık dökük bir harabe vardı karşımız da ve ürperticiydi işte.İçeri girdiğimiz de bir adam telefonlarımızı aldı ve bizim burda beklememizi kısa bir süre içinde bir dış ses ile iletisime geçeceğimizi söyledi.

Yaren:Acaba yol yakınken geri mi dönsek,eğlenelim derken basımıza bir de üç harfli dadandırmayalım

Merve:Yok ya beş yıldızlı bir korku evi bu,öyle kolay kolay herkes gelemiyor buraya rüşvet verdim adama.

Cellat:Ne rüşveti?

Merve:Para teklif ettim abi ne olacak ha bu arada Behzat kredi kartımı evde unuttuğumdan senin kartınla para çektim kusura bakma.

Behzat:Bir dakika şifremi nerden biliyorsun ve en önemli soru ne kadar çektin?

Merve:E anneni aradım o söyledi.Hem çok birşey değil benim çanta param.

Cemre:Ooo o zaman yandın enişte.

Behzat:Noluyor olum,bir çanta ne kadar olabilir ki?

Yaren:Merve gucci,prada ve zaradan alışveriş yapıyor,rn kötüsü çoğunda tl cinsinden degilde dolar ve euro üzerinden alıyor kendisi.

Cemre:Kısacası iflas ettin Behzat,merak etme bu daha iyi günlerin biz altı saat alışveriş yaptığını biliriz Merve'nin,biz o sırada uyuyor oluyoruz tabii.

Merve:Ayy çok abarttınız sizde,Behzat seni korkutmaya çalışıyorlar sadece 12.000€ cuk birşey harcadım ne bu tantana!?

Behzat:Merve "cuk" eki senin cümlene fazla birtanem,ben bu parayı dört yıldan fazla sürede harcıyorum ya sen iyimisin?

Berke:Valla yengem bana gucciden don aldı altılı senin kartından bir hayırlı olsun?

Behzat:Siktir git Berke!

Berke:Gidemem ki daha sözü var birde pradadan alacak oranınkiler daha güzel biliyor musun?

Behzat:Gel lan!?

Cellat:Sakin abi ya git Berke salarım pitbullu üzetine

Adam:Hoşgeldiniz.

Hepsi:Hoşbulduk.

GAME (L) OVER~Cemcel 'Tamamlandı'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin