|SABIR|

305 32 3
                                    

Geldik yine şu Little Funky Çöplüğü'ne...

Oy ve yorum atarsanız mutlu olurum🙏🏻💜

+++

~L~

Tanrı aşkına bu adam ne saçmalıyordu? En büyük çocuğu Taehyung V olan Taehyung olamazdı!

"Lalisa!"

"Küfretmem normal değil mi? Bana Taehyung'un V olduğunu nasıl söylemezsin?!"

"Konu açılmadı, benimde söylemek aklıma gelmedi."

"İnanamıyorum..."

"Neden bu kadar şaşırdın anlamıyorum, sana Taehyung'un şarkıcı olduğunu söylemiştim."

"Ama idol demedin, ben de bir cafede canlı müzik falan yapıyor diye düşündüm!"

"Hahah... Küçükken idol olmayı hiç düşünmezdi, aklı sadece nerede olursa olsun müzik yapmaktaydı..."

"Doğru yolu seçmiş, her neyse! Yoongi'den aldığım bilgilere göre Namjoon onu dövüyormuş, birazdan şirkete gidip toplantı yapacaklarmış."

"Ah, onu aradım ama bir türlü açmadı! Sadece çaldı ve kendiliğinden kapandı."

"Azarından korktuğu için açmamıştır, iyi bilirim."

"Evet baş belası, iyi bilirsin..."

Derin bir nefes aldı ve konuşmadı, derin bir sessizlik oldu.

"Ne oldu?"

"Sadece eskileri düşünüyordum, seninle nasıl bu hale geldiğimizi kavramak zor..."

"Eskiden beni içeri tıkıp sürüm sürüm süründürmek isterdin."

"Saçmalama Lalisa! O zamanlar 11. sınıfa giden 16 yaşında bir serseriydin ve ben sadece senin düzelmeni istedim."

Söylediği şeye nefesimi vererek güldüm ve cevap vermedim, içini çekip devam etti.

"O zamanlar 20 yaşın altındaydın ve bu yüzden işlediğin suçlardan sorumlu değildin, 1 ay boyunca göz altında kalıp çıkacaktın; bunu biliyorsun. Güney Kore'de kurallar bu şekilde ki sen de bu yüzden rahat bir şekilde elini kolunu sallayarak suç işliyordun. 16 yaşında olduğun için seni asla gerçek bir suçlu gibi görmemiştim, amacın başkaydı ve aklın başında değildi. Sana doğru yolu gösterecek bir ebeveynin yoktu ama artık doğru yoldasın, çünkü artık bir ebeveynin var."

"Evet, var..."

"Belki sadece vicdanım yüzünden sana göz kulak olduğumu, babalık ettiğimi düşünüyorsun ama yıllardır tanışıyoruz ve seni gerçekten öz kızım gibi seviyorum. Benim sadece iki oğlum ve bir kızım yok, iki kızım var. Eğer dediğim gibi düşünüyorsan-"

"Hayır, öyle düşünmüyorum. Bak... Beni bilirsin, dile getirmeyi pek sevmem ama..."

"Biliyorum..."

"Güzel, bu kadar duygusallık yeter! Şimdi bana abim hakkında neler bulduğunu anlat, seni moruk!"

Dediğime büyük bir kahkaha patlatıp, "Hey, ben sadece 40 yaşındayım!" diye isyan etti.

"Her neyse!"

Ofladığını duyduğumda gözlerini devirdiğini hissettim, sinirim biraz gitmiş gibiydi.

"Joon Seo ile abinin kaldığı otele gittik ve resepsiyondan bazı bilgiler aldık. Biliyorsundur belki, aradan kaç yıl geçerse geçsin otelde kalan insanların bilgileri her zaman kayıtlı kalır. 16 yaşındayken o otelde kalmaya başlamış, sen o zamanlar 12 yaşında oluyordun Lalisa. Sen abinden kaçtıktan bir yıl sonra orada kalmaya başlamış ve 17 yaşında otelden ayrılmış. Ayrıldıktan sonra nereye gittiğini hâlâ bulamadık ama araştırıyoruz."

"Sadece bu kadar mı? Gerçekten nerede olduğuna dair hiçbir ipucu yok mu?" diye fısıldadım hüzünle.

"Aslında bir ipucu var..."

"Neden sordurtuyorsun ki? Hemen söyle işte!"

"O ipucunu sen vermiştin. Lalisa?"

"Anlamadım?"

"Hayaliniz idol olmaktı ve yıllarca beraber çalıştınız, sokaklarda yaşasanız bile çalışmanın bir yolunu buldunuz. Bunları sen anlatmıştın, hayallerine kavuşan sadece sen değilsindir belki?"

"Dur, hahah! Ah hayır, yo yo yo yo yo... O Daegu'lu idollerden biri olamaz, öyle değil mi Sungho?"

Sesimdeki tedirginlik ve korku net bir şekilde anlaşılıyordu ama böyle hissetmem çok normal değil miydi? Yıllardır aradığım abim tanıdığım bir idol olabilirdi, hatta abim olduğunu bilmediğim için zamanında ondan hoşlanmış bile olabilirdim!

"Olabilir tatlım, o çok çalışmış ve başarmış olabilir."

"Ben... Ne yapacağım?"

Doğrulduğum yatağımdan kalktım ve sandalyeme oturup arkama yaslanarak ayaklarımı çalışma masama uzattım.

"Şüphelendiğim bir idol var ama sana söylememeliyim, yanlış bir şey yapabilirsin."

"Ne gibi?" diye sorduğumda sinirli bir şekilde nefesimi vermiştim.

"Yanlış bir şey söyleyebilirsin ve bu hiç iyi olmaz, sana sinirli olup olmadığını bilmiyoruz. Senden nefret ediyor bile olabilir, hiç affetmeyebilir."

Gözlerimi kapatarak sertçe yutkundum, gerçekleri yüzüme acımadan vuruyordu.

"Bak ne diyeceğim, neden ben şüphelendiğim idolün geçmişini araştırırken sen de diğer idolleri araştırmıyorsun?"

"Yıllarca aradım zaten onu, biraz daha uğraşırsam hiçbir şey kaybetmem..."

"Aferin, ben kapatıyorum şimdi. Biliyorsun, görev beklemez."

"Görüşürüz."

"Kendine iyi bak."

Telefonu kapatıp, çalışma masamın üstüne koyduktan sonra ellerimle gözlerimi ovuşturdum. İçimden Taehyung'a yazmak geliyordu ama yapmamalıydım. Aslında, ne kaybederdim ki?

lalalalisa.m
B

aban seninle konuşmak istiyor.


v_for_vante
Sen babamı nereden tanıyorsun?

lalalalisa.m
Tanışıyoruz işte sana ne?

v_for_vante
Konu benim babam ve
bilmek istemem normal değil mi?

lalalalisa.m
Konu baban değil seni aptal, benim. Bilmek istemeye hakkın yok o yüzden, şimdi canımı sıkma ve kaybol.
görüldü

+++

ÇOK CRINGE YAZIYORMUŞUM İMDAT SDPWKDPENSPWNDPENLE

Yazım hatalarını düzelte düzelte bi hâl oldum

Bu arada Lalisa'ya bi papatya çayı lazım aga bu ne

Oy atmayı, yorum yapmayı ve beni takip etmiyorsanız da sakın takip etmeyi unutmayın. Öpüldünüzz efenim💜💅🏻

𝐋𝐢𝐭𝐭𝐥𝐞 𝐅𝐮𝐧𝐤𝐲 | 𝐓𝐚𝐞𝐋𝐢𝐜𝐞Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin