İnci'den
Merhabalar Ben İnci namıdeğer Paşa'nın kızıyım. Çukurda yaşıyoruz. Annemi soracak olursanız beni dünyaya getirdikten 2 gün sonra terk etmiş ama annemin yokluğunu aratmayacak bir babam var. sonra İdris amcam ile Emmi amcam var. Anne sıcaklığı veren Sultan Anne var . Evet kardeşim yok ama 4 tane abi 2 tane kız ardeş 1 tanede ablam var bu saydıklarım Cumali abim ,Kahraman abim ,Selim Abim ,Yamaç Abim kız kardeşlerim Akşın ve Karaca ve ablam Saadet şimdi Akını soracak olursanız Akın benim için ne kardeş ne de arkadaş. Tabi o beni kız kardeşi olarak görüyor o ayrı bir konu.
Yazardan
İnci yine erken bir sabaha açmıştı gözlerini. Salona indiğinde masada kahvaltının hazır olduğunu gördü. Babası yine herzamanki gibi kahvaltıyı hazırlayıp gitmişti nolurdu beraber bir kahvaltı yapsalardı.İnci güzelce kahvaltısını yaptıktan sonra okul için hazırlandı o esnada zil çaldı.
İnci'den
Tam okul için hazırlanmıştım ki zil çaldı. Akın gelmişti yine okula beraber gitmek için.
Akın: Hazırsan çıkalım mı?
İnci: Hazırım hazırım bekle çantamı alayım içerden.
Akın: Tamam.
Akını bekletmemek için hızlıca çantamı aldım içerden. Hemen kapıyı kitledim. Ve Akın ile okula doğru yol aldık. Okula vardığımızda ;
Akın: İnci şu taraftaki şarışın olan kızı tanıyormusun. diye sordu
İnci: Hee o mu o Songül Kasap Mehmet amcanın kızı.hem sen neden sordun bana Songül'ü.
Akın: Ya şey ımm ben ondan uzun zamandır hoşlanıyorum da adını bile bilmiyordum da ya sen tanıyorsan bizi tanıştırsana.
İnci: Yani o kadar samimi değiliz ama tanıştırırım neyse ben sınıfa gideyim ders başlar birazdan.
Akın: Tamam ozaman çıkışta tanıştırırsın bizi sonra görüşürüz.
İçime öküz oturmuştu nerdeyse hem okulun bitmesini diledim hemde bitmemesini.
Akın'dan
İnci'nin benden hoşlandığını biliyordum bende ona karşı boş değildim ama babamla Paşa amcamın böyle bir ilişkiye onay vermeyeceğini de bildiğim için ne kendimi ne de İnci'mi şimdiden üzmek istemedim. Ayrıca Songülüde tanıyordum bilerek sordum İnci'ye. Songül'den Hoşlandığımı söylediğimde yüzünün anlık değişmesiyle söylediğimede pişman oldum hatta ben ondan daha çok üzüldüm çünkü ben İnci'den hoşlanmıyordum ben İnci'ye sırılsıklam aşığım.
İnci'den
Lanet olası Matematik dersi ile okul sona ermiş , dersler bitmişti çantamı topladım sınıftan çıktığımda koridorda İpekle yürüyen Songül'ü görmemle bir ;
İnci : Songül ! diye bağırdım.
Songül: Efendim İnci.
İnci: Nasılsın iyimisin.
Songül: Çok şükür iyiyim sen nasılsın.
İnci: İyiyim bende seni bir arkadaşımla tanıştıracaktım.
Songül: Olur.
Şuan Songül ile sevdiğim çocuğu sevdiğim çocuğun isteği üzerine tanıştırmıya gidiyorum ve şuan kendimi o kadar kötü hissediyorum ki anlatamam. Akın ya kör ya da gerizekalı bu zamana kadar onu sevdiğimi anlayamadı kıt beyinli Akın. Ben bunları düşünürken Akın ile Kutay okul kapısında bekliyordu. Yanlarına vardığımızda ;
İnci: Merhaba bak Songül *akını göstererek* bu Akın yanındaki de Kutay Akın ve Kutay bu da Songül .
Akın: Merhaba Akın Ben.
Songül: Bende Songül *el sıkışırlar*
Kutay: Kutay bende .
Songül: Songül .*el sıkışırlar*
İnci: Neyse benim çok işim var sonra görüşürüz .
Akından
İnci işim var diyip gideli 5 dakika oldu ben Songül'e gerçekleri anlattım çünkü birde bana aşık olursa bununla uğraşamazdım sonuçta yakışıklıyım yani her kızın aşık olacağı türden bir yakışıklılığa sahipim neyse İnciye rol yapacaktık çünkü incinin benden vazgeçmesi gerekliydi ileride üzülmemesi için. Hatta Kutay ile Songül çok uğraştı belki ileride birbirlerine aşık olurdu ben bunları düşünürken ;
Mehmet : Songül hadi babacım geldim ben.
Songül: Tamam geliyorum baba *Akın'a bakarak* detayları bugün öğlen parkta konuşuruz hatta senle konuştuktan sonra inciyi parka çağırır rolümüzün ilk part'ını oynarız hatta *Kutay'a bakarak* kutay sende gel vakit geçiririz dördümüz.
Kutay: Olur uyar bana.
Akın: Tamam ozaman parkta ilk part'ı oynarız.
Songül: Tamam bugün parkta görüşürüz.
Akın: Tamam
Songül gittiğinde;
Kutay : Olum songül çok güzel ve çok iyi kız lan
Akın: Kutay ağzındaki salyayı sil kanka ağzının suyu aktı
Kutay: Sus Lan!
Akın: Hadi boşver zevzekliğide İnci'ye yetişelim başına birşey gelir Paşa Amcamda beni kıtır kıtır doğrar.
Kutay: Tamam sen İnci'ni biraz daha fazla gör.
Akın: Kutayy! boş yapma kardeşim hadi gidelim.
Okuldan çıktıktan sonra biraz daha ilerledkten sonra İnci'yi görmüştük ama gördüğüm manzara ile sinirlerime hakim olamadım benim güzeller güzeli İnci'm Demir pezevenki ile ne konuşuyordu ?