✧*。REACTION-2 *.✧

1.9K 64 27
                                    

Selam~
Nasılsınız? Umarım iyisinizdir.

✿ keyifli okumalar✿

。*゚+*.✧。*゚+☆ノ*.Ӝ̵̨̄㉨✪д⊙⊰⊹ฺ。*♡.。*♡

Tür→*angst*

{Size kırıcı şeyler söylüyor}

(Sevgilisiniz)

EREN YEAGER(19)

Eren değişmişti. Herşeyi ama bu onu sevmene engel değildi. Her zaman onun yanındaydın ama o değildi. Hatalarını (ne kadar büyük olursa olsun) görmezden geldin ama o en ufak hatânda sanki onun sevgilisi değilde düşmanıymışsın gibi kükrüyordu. Artık dayanamadın ve kavga ettiniz. Ağzından
"Senden nefret ediyorum,seni hiçbir zaman sevmedim" kelimeleri döküldüğünde kalbin kırıldı. Yaşadıklarınız yalan mıydı? Bu senin için son damlaydı. Artık Eren'in seni, senin de Eren'in yoktu.

~💔~•

ARMIN ARLERT

Son zamanlarda stresliydi. Her şey üstüne geliyordu. Bunlardan biride biricik sevgilisiydi. Ondaki tuhaflığı fark etmiştin. Ve yanında olman gerekiyordu. Onun her zaman senin yanında olduğu gibi. Konuşmak için yanına gittin. "Armin iyi misin?" Armin seni gördü ve aklından "şimdi olmaz" diye geçirdi."evet, iyiyim sadece biraz yalnız kalmak istiyorum." Gitmek istemedin."Armin, emin misin? Senin için endişeleniyorum eğer bana ne ol-" "SANA YALNIZ KALMAK ISTIYORUM DEDIM! NEDEN BU KADAR YAPIŞKANSIN?" Çok şaşırdın. Arminden böyle bir tepki beklemiyordun. Ağzından küçük bir "tamam." Çıktı. Giderken göz yaşlarını tutamadın. Çıktıktan sonra Armin'in vücudunu pişmanlık ele geçirdi. Neden böyle çıkışmıştıki. Kendinden nefret etti. En kısa sürede kendini sana affettirmeliydi.

•~💔~•

JEAN KRİSTEİN

Yaklaşık bir aydır seni umursamıyordu. Sanki bir hayalettin. Bu tavırları canını sıkmaya başlamıştı. Odasına gittin ve kapıyı çalmadan içeri girdin. Ona çok sinirlenmiştin. Jean ne olduğunu anlamadan konuşmaya başladın. "Jean neden bana karşı böyle davranıyorsun?"
anlamaz bir ifadeyle sana baktı."ne? Nasıl davranıyorum?" "Biliyor musun bilmiyorum ama ben senin sevgilinim. Neden beni görmezden geliyorsun?" Jean hâlâ sana aynı ifadeyle bakıyordu." Seni görmezden geldiğim falan yok y/n. Neden bahsettiğini anlamıyorum." Artık bu tavırlarından bıkmıştın. "Jean eğer böyle devam edeceksen ilişkimize ara verelim." "Hmm? Tamam o zaman. İkimiz içinde en iyisi bu olur. En azından sana daha fazla katlanmak zorunda kalmam."  Sana katlanmak. Gözün doldu ama ağlamak istemiyordun. "Tamam Kristein. Bana artık daha fazla katlanmak zorunda kalmayacaksın." Bunlar odadan çıkmadan önceki son sözlerindi.

•~💔~•

LEVİ ACKERMAN

Son seferinizde bir titana saldırıyordunuz. Tam ensesini keseceğiniz sırada kolunu savurmuş ve darbe yemiştin. Gerisi karanlık... Uyandığında seferin bittiğini anlamıştın ve sana bakan sevgilinin endişelendiğinide. "Y/n? Uyanmışsın."  Sesi hafif sinirli gelmişti. Azar yiyeceğini biliyordun ama şimdi olmazdı yorgundun. Sadece hiçbir şey dememesini diledin ne yazık ki dileğin gerçekleşmedi. " Ne diye kahramanlık peşinde koşuyorsun? Sana yerinde kalmanı söylemedim mi?"  " Levi, daha sonra konuşsak yorgu-"  "HAYIR! Az daha ölecektin ve bunu görmezden gelmemi mi bekliyorsun!? " " Eğer gitmeseydim oradaki asker ölecekti." "Bahane mi uyduruyorsun?  SENİNLE UĞRAŞAMKTAN BIKTIM! ARTIK BUNLARA KATLANMAK İSTEMİYORUM! Ne diye hâlâ birlikteyiz ki?" Son cümlesinden sonra odadan çıktı. Arkasında gözü yaşlı ve kalbi kırık bir kız bırakarak.

•~💔~•

REİNER BRAUN

Yine güzel bir sabaha merhaba demiştin. Kalkıp rutin işlerini yaptıktan sonra masanın üstünde bir not buldun. Alıp okumaya başladın.

Y/n,

Günaydın. Büyük ihtimalle hâlâ ne olduğunu bilmiyorsun. O zaman açıklayayım: Evime gidiyorum. MARLEY'E.  Bugüne kadar seni hiç sevmedim. Başından beri sadece bir gönül ilişkisiydin. Başka bir şey değil ve bugünden sonra artık sadece düşman olabiliriz.                                                                                                                                                                                                                                                 REİNER                                                                                                                                                                                                                                Mektubu okurken tek hissettiğin nefretti. Her ne kadar genç adam bunları yazarken kendine duyduğu nefret kadar olmasada.

•~💔~•

Umarım bölümü beğenmişsinizdir.  

Yazdıktan sonra  jean, levi ve reiner silindi. o kadar yazmıştım . Şimdikinden daha güzel olmuştu. 

Herneyse bunları yazarken ciddiyeti kaybetmemek için çok ZORRR 😩

Hadi bb💜

╰➝ ATTACK ON TITAN REACTIONS  ⊰⊹ฺ・*゜Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin